Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Klimatyzacja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#21 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 czerwiec 2017 - 17:44

Jest prawidłowe tal ma być

#22 lowermann

lowermann

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 672
  • Dołączył:  28 sie 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 A, GAZ BRC
  • Imię:Kylo
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 czerwiec 2017 - 21:49

Ile powinno być czynnika w klimatyzacji ?



#23 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 czerwiec 2017 - 22:00

W twoim roczniku i modelu 709 gr
  • lowermann lubi to

#24 Grucha

Grucha

    Uzależniony

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 541
  • Dołączył:  18 maj 2014
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Janusz
  • Skąd::Mikołajki
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 czerwiec 2017 - 23:13

To jeszcze raz podpinam się do tematu:

Czy ktoś wie gdzie można kupić NOWY przewód klimatyzacji z dyszą rozprężną do 2,2 CRD ???



#25 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2017 - 08:26

Obie rurki w Pt są zimne , a panowie podłączyli się pod niewłaściwa jedna rurkę ? - w twoim roczniku były 3 końcówki dwie na niskim ciśnieniu i jedna na wysokim - ot i cała tajemnica
  • lowermann lubi to

#26 lowermann

lowermann

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 672
  • Dołączył:  28 sie 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 A, GAZ BRC
  • Imię:Kylo
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2017 - 08:28

Ale mimo tego złego podłączenia klimatyzacja jest nabita prawidłowo czy jechać do nich niech poprawiają? 

Pod które punkty powinno się podłączać ?

 

Edit:

A wyczytałem tak jak mówisz iż te dwa porty servisowe są na niskim ciśnieniu, a port wysokiego ciśnienia jest na dole przy sprężarce.


Użytkownik lowermann edytował ten post 19 sierpień 2017 - 08:37


#27 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2017 - 08:36

Otwórz maskę i poszukaj dwa są obok siebie na przewodach idących od osuszacza i jeden powinien być w okolicach chłodnicy klimatyzacji .
Bez znaczenie na nabicie jeśli zrobili to prawidłowo -samą próżnię aby wszystko ściągnąć robi się minimum 20 minut ? , 3minuty test szczelności i 15 s nabicie układu i sprawdzanie wydajności klimatyzacji .

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 19 sierpień 2017 - 08:37


#28 lowermann

lowermann

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 672
  • Dołączył:  28 sie 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 A, GAZ BRC
  • Imię:Kylo
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2017 - 08:45

A dobra andreas, to próżnia trwała 15 minut, nie dłużej to dobrze pamiętam.
 
Nabicie układu poszło szybko, ściąganie czynnika to chyba z pół godziny.
Ogólnie ściągnięcie i nabicie to trwało godzinę czasu, następnie z pół godziny jakieś
jonizowanie czy co tam.
 
Dzięki za rady bo gość mnie nastraszył że sprężarka padła czy coś :), a ja mu mówię że jakby padła to by nie chłodziła. :)
Eh człowiek musi wszystko wiedzieć bo inaczej go obują :)
Dzięki Szefie


Użytkownik lowermann edytował ten post 19 sierpień 2017 - 08:46


#29 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2017 - 08:45

Spoko - Pt ma dziwny układ z dysza dławiąca w przewodzie - większość na nim się gubi

#30 lowermann

lowermann

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 672
  • Dołączył:  28 sie 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 A, GAZ BRC
  • Imię:Kylo
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 sierpień 2017 - 12:02

Kurcze mój post mimo edycji wygasł. Brzmiał on tak:

Wczoraj byłem na nabiciu klimatyzacji. Używali urządzenia Acix Invent. Standardowo odzyskanie czynnika (Odzyskano równo 600 gr) Urządzenie nabiło potem 700 gram, uzupełniło olej, a potem wyskoczył komunikat na urządzeniu po odpaleniu klimatyzacji (sprawdź ciśnienie AC). Na manometrach na zegarze niebieskim było chyba 4 bary, a na zegarze czerwonym było chyba coś koło 2,5 bara? Klima niby chłodzi, rurka jest zimna, w sumie obie były zimne. Nie wiadomo o co chodzi. Czy mógł coś przy nabijaniu uszkodzić? Czynności jakie były wykonywane po kolei to: 1.Załączenie klimatyzacji by sprawdzić czy działą. 2.wyłączenie auta i podpięcie urządzenia. Nie wiem jak on to podpiął ale chyba niebieski do pierwszej rurki od silnika, a czerwony do tej rurki pierwszej od błotnika. 3.urządzenie zaczeło odzyskiwać czynnik potem było sprawdzanie, potem coś pokazywało sprawdzanie próżni 4.następnie pompowanie czynnika co trwało coś koło 15 minut, potem jakieś uzupełnienie oleju. 5.Na koniec wyskoczylo by sprawdzić ciśnienie, gość kazał odpalić auto i się dziwił że nie ma ciśnienia. 6.Teraz pytanie czy coś zpartolił, czy tak to ma być w ptcruiserze >?

 

A tutaj od 26 posta odpowiedzi by było składnie

http://ptclub.pl/ind...zacja/?p=302633



#31 Voltek

Voltek

    PT MC

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 993
  • Dołączył:  13 kwi 2014
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:1,6 M
  • Imię:Radek
  • Skąd::Kalisz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 sierpień 2017 - 20:03

Witam podepnę się pod temat mam pytanko czy to u mnie jest normalna sytuacja? po zwiększeniu i przytrzymaniu obrotów sprężarka po chwili się wyłączy i zaraz się załączy pracuje tak cyklicznie. Natomiast gdy silnik pracuje na wolnych obrotach to sprężarka pracuje cały czas wspomnę,że wentylator również pracuje.

#32 lowermann

lowermann

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 672
  • Dołączył:  28 sie 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 A, GAZ BRC
  • Imię:Kylo
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 sierpień 2017 - 19:53

Hm, akurat na zwiększeniu obrotów i przytrzymaniu ich nie sprawdzałem jak to jest ale...

u mnie wcześniej było tak iż przy wolnych obrotach po załączeniu klimatyzacji co około 40 sekund klimatyzacja się włączała i wyłączałą.

teraz na wolnych obrotach cały czas pracuje i się nie wyłącza, wentylator cały czas chodzi, wcześniej się wyłączał. Nie mam pojęcia o co tu może chodzić. Czy tak ma być, czy może jakiś czujnik padł. Heh nie mam pojęcia.







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych