Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Nawiew/dmuchawa słabo dmucha

nawiew dmuchawa klimatyzacja słabo dmucha

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#21 Graver

Graver

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 22
  • Dołączył:  18 cze 2017
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Jarek
  • Skąd::Tarnów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 lipiec 2017 - 19:50

Ta wykładzina trzyma się na dwie śrubki i rzep.Wentylator trzyma się na trzech czy czterech śrubkach plus odpięcie wtyczki elektrycznej.

Dzięki!!!
Tyle mi trzeba było wiedzieć! Kamerkę akurat mogę sobie skombinować więc jutro spróbuję najpierw rozebrać i odkurzę. Dmuchnięcie kompresorem z bliska może zaszkodzić czy pomoże? Może bym spróbował dmuchnąć przez wyloty nawiewu po zdemontowaniu wentylatora?



#22 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 lipiec 2017 - 19:55

Absolutnie dmuchania , tylko odkurzacz i wciąganie
  • Graver lubi to

#23 Graver

Graver

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 22
  • Dołączył:  18 cze 2017
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Jarek
  • Skąd::Tarnów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 lipiec 2017 - 18:57

Panowie, dostałem się dzisiaj do parownika przez otwór od wentylatora. Okazało się, że niemieckie myszy, które mieszkały koło wlotu powietrza (tam gdzie powinien być filtr kabinowy) naciachały jakiejś folii i papieru, który poleciał na w/w parownik i go zatkały. Na szczęście odkurzacz i ręczne usuwanie syfu pomogły i teraz dmucha, aż łeb chce urwać! Dzięki wielkie za pomoc!!! Pasuje teraz tylko ten filtr zamontować i będzie się jeździło.
Teraz pozostaje zebrać się w sobie aby dostać się do wentylatora i wymienić szczotki. Muszę trochę poczytać i pooglądać jak to wygląda i spróbuje może w sobotę.

 

Na zdjęciu po pierwszym odkurzaniu.

 

163687091d81a1320170724_184831.jpg

 

PS. nie wiem jak zrobić miniaturę :(



#24 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 lipiec 2017 - 21:03

:lol o skubane
Rób ten wentylator szybko bo 2.0 jest podatne na przegrzanie

#25 Graver

Graver

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 22
  • Dołączył:  18 cze 2017
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Jarek
  • Skąd::Tarnów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 lipiec 2017 - 21:19

:lol o skubane
Rób ten wentylator szybko bo 2.0 jest podatne na przegrzanie

Goddammit! Ale jak silnik się zagrzeje to drugi bieg wchodzi bez problemu, temperatura nie skacze w ogóle na wskaźniku! Może się coś faktycznie stać od klimy bez sprawnego pierwszego biegu?



#26 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 lipiec 2017 - 22:57

2 bieg włącza się przy granicznej temperaturze, a 2.0 tak jak pisałem jest podatny na przegrzanie, przejrzyj sobie techniczny ile jest tematów o zagotowanym 2.0

#27 Graver

Graver

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 22
  • Dołączył:  18 cze 2017
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Jarek
  • Skąd::Tarnów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 lipiec 2017 - 18:50

W takim razie na szybkości się zabieram za to! Jakby deszczu nie było to pewnie bym i dzisiaj zrobił ;)



#28 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 lipiec 2017 - 19:20

powodzenia :tak

#29 chromek 1

chromek 1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5156
  • Dołączył:  13 lip 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Krzysztof
  • Skąd::Zabrze
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 lipiec 2017 - 19:23

W takim razie na szybkości się zabieram za to! Jakby deszczu nie było to pewnie bym i dzisiaj zrobił ;)

kup se nowy silnik w całości, gra nie warta świeczki 200 zeta i po kłopocie



#30 Graver

Graver

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 22
  • Dołączył:  18 cze 2017
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Jarek
  • Skąd::Tarnów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 lipiec 2017 - 20:56

kup se nowy silnik w całości, gra nie warta świeczki 200 zeta i po kłopocie

Powiem Ci, że coraz bardziej się zastanawiam nad sensem wymiany szczotek. Chyba skończy się na wymianie kompletnego wentylatora i już.



#31 chromek 1

chromek 1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5156
  • Dołączył:  13 lip 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Krzysztof
  • Skąd::Zabrze
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 lipiec 2017 - 21:38

dokładnie brawo TY tylko pamiętaj przy zakupie bo są dwu i trzy pinowe , sprawdź przed zakupem ile jest u ciebie :kawka



#32 Graver

Graver

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 22
  • Dołączył:  18 cze 2017
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Jarek
  • Skąd::Tarnów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 lipiec 2017 - 18:04

Przy tym samym silniku są różne wentylatory? Z czym ta różnica jest związana?





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nawiew, dmuchawa, klimatyzacja, słabo dmucha

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych