Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Dokładny przegląd po zakupie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 74nitro

74nitro

    Znawca Tematu

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1119
  • Dołączył:  17 wrz 2017
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Robert
  • Skąd::Bialystok City
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 październik 2017 - 07:23

Witajcie Doświadczeni ! 

 

Zakupiłem Pytonga, i chciałbym dokładnie go przejrzeć po zakupie i usunąć ew. problemy ( a kilka już jest )  . W związku z tym pytanie - dokładny przegląd auta zrobić w ASO, czy dowolnym warsztacie który zbiera dobre opinie użytkowników ? Bo  są różniste rankingi zakładów  w Białymstoku miałbym niby z czego wybierać - ale  Cruserek za często w oczy się nie rzuca , a jeśli już - to ciężko trafić przy nim właściciela - by popytać gdzie serwisuje... Może któryś z Was coś wie o dobrym serwisie w Białymstoku / okolicach ? To moje pierwsze auto - nie mam więc żadnego doświadczenia w tym temacie ( motorek robiłem sam ;-)  ) 

 

 



#2 jacaplaca0007

jacaplaca0007

    Znawca Tematu

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1205
  • Dołączył:  20 lis 2015
  • Rok Produkcji:2015
  • Silnik:200 2.4A
  • Imię:Jacek
  • Skąd::Bydgoszcz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 październik 2017 - 08:14

Witam!

...no to tyle alternatyw co serwisów w okolicy - temat rzeka

Myślę, że:

 

1) podjechać do serwisu ASO (lub tam gdzie można się podłączyć pod serwisowy komputer) i na tym zakończyć zczytaniem błędów (lub ich brak),

2) lub dokończyć oględziny w ASO i zrobić ścieżkę zdrowia,

3) albo takową w zaprzyjaźnionym serwisie u znajomego mechanika,

4) lub w OSKP (tam gdzie przegląd się wbija w autko),

 

Tak czy siak, warto podpiąć do komputera, bo jak autko będzie (lub nie) rozebrane to warto za jednym razem zrobić, coś co wyjdzie na komputerku

 

na koniec złożyć autko i cieszyć się z przyjemności bycia posiadaczem PiTka

:piter  

 

- możliwości jest wiele "można tam, można tutaj...."

 

Pozdrawiam !



#3 74nitro

74nitro

    Znawca Tematu

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1119
  • Dołączył:  17 wrz 2017
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Robert
  • Skąd::Bialystok City
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 październik 2017 - 09:00

powiem tak, że nie bardzo poradzę. Wymienić by się przydało wszystkie płyny , bo nie wiem co tam stoi i jak dłuugo. ruda jest na całym spodzie - więc czyszczenie i zabezpieczenie podwozia , bębny , tarcze , zaciski - centymetr rudej - po dotknięciu paluchem warstwami odpada;-) Więc albo piaskowanie/ malowanie, albo wymiana . No i huczy głośno podczas jazdy - stawiam na łożysko/ łożyska .  Nie dysponuję warsztatem, ba - nawet garażem / kanałem czy czymś w tym stylu - więc tymczasem jestem skazany na osoby trzecie. Stąd pytanie. czy lepiej zabulić i dać do ASO , czy może przyoszczędzić na ew. kosztach naprawy/części ( bo tego od biedy sam poszukam i dostarczę ) , i wstawić do dowolnego warsztatu z lepsiejszą renomą i ustalać koszta/ wymiany indywidualnie. Tak aby zrobić co konieczne na tip-top przed zimą. komorę silnika obejrzałem - motorek git, żadnych wycieków , podejrzanych dźwięków, w czasie jazdy ładnie pracował, jak na opinie - 1,6 całkiem fajnie jedzie i przyśpiesza ( nawet na 5 biegu ) , wyprzedzać da się bez zdrowaśki, fakt że podnosząc obroty miałem w kabinie efekt startującego odrzutowca - ale nie kręcony chodzi kulturalnie. Metodą kluczykową sprawdziłem - i komputerek nic nie wywala, po chwili mam tylko _done_ .  Martwi mnie tylko ruda / stan dołu i ten nasilający się hałas podczas jazdy . 


Użytkownik 74nitro edytował ten post 10 październik 2017 - 09:26


#4 dhmmac/Rumcia

dhmmac/Rumcia

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 3656
  • Dołączył:  31 sty 2015
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.4 M
  • Imię:Dorota
  • Skąd::Rumia
  • Płeć: Kobieta

Napisano 10 październik 2017 - 09:49

chyba musisz się zaczaić jednak na jakiegoś kierowcę piti i wyszarpać z niego namiary na serwis.

Ewentualnie uderzać w warsztat, który się specjalizuje w amerykańcach.



#5 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 11 październik 2017 - 21:15

Witam

Roberto żadne ASO. Poczytaj forum kup łożyska polecane przez naszych kolegów. Kup płyny ustrojowe polecane przez naszych doctorów. Znajdź dobry warsztat i wymień. I po kłopocie. I dalsza obserwacja Pt.

pozdro :bigmeen



#6 74nitro

74nitro

    Znawca Tematu

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1119
  • Dołączył:  17 wrz 2017
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Robert
  • Skąd::Bialystok City
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 październik 2017 - 04:08

...już wiem że do ASO nie pójdę - diagnostyka, z wymianą filtrów i oleju 1800zł ;-)
mali naciągacze, he he...

#7 chromek 1

chromek 1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5154
  • Dołączył:  13 lip 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Krzysztof
  • Skąd::Zabrze
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 październik 2017 - 16:59

łożyska ,tarcze bębny spokojnie zrobisz pod domem :kawka







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych