Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Co lepiej wybrać


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#21 indianer

indianer

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5713
  • Dołączył:  04 maj 2011
  • Rok Produkcji:2008
  • Silnik:HHR LT 2.4 M
  • Imię:TADEUSZ
  • Skąd::NOWY SĄCZ
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 październik 2017 - 12:54

:2.2  :on



#22 danielssparow

danielssparow

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 327
  • Dołączył:  07 sie 2017
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Hyazynth
  • Skąd::Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 październik 2017 - 16:54

...
Co do benzyny wyjdzie taniej w eksploatacji - ale montaż gazu do tak leciwego auta to strzał w kolano - zakończy się problemami z silnikiem , uszczelką , katalizatorem i sondami ........ to nie są młode auta ?.


Pytanie co ma znaczenie w tym przypadku, rocznik silnika, czy to ile km zostało na nim zrobione?

#23 Bezimienny Gość.krol44_*

Bezimienny Gość.krol44_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 29 październik 2017 - 17:03

Myślę , że większość problemów z benzyną jest związana z przegrzewaniem i niepracującym wentylatorem. Jeżeli ktoś zadba o dobrą ciecz chłodzącą, termostat, korek chłodnicy i wentylator to tego problemu nie będzie miał. Benzynka do miasta jak najbardziej, szczególnie zimą jest dobra ponieważ się szybko nagrzewa i razem z grzana pupą jest milutko. ON jest jednak przyjemniejszy na trasie, moment obrotowy i mniejsza prędkość obrotowa .Więc uważam , że jak większość miasta to PB jak więcej  trasy to :gt



#24 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 październik 2017 - 17:05

I jedno i drugie - silnik i komponenty się starzeją a elementy mechaniczne zużywają daleko odstajac od oryginalnej wytrzymałości

#25 bratex

bratex

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 818
  • Dołączył:  15 sty 2016
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD Limited
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Warszawa / Elbląg
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 październik 2017 - 17:13

Ja tez używam już kolejny rok 2.2crd na krótkich dystansach i zero problemów, więc nie powielam mitu diesel nie na krótkie dystanse

#26 Bezimienny Gość.krol44_*

Bezimienny Gość.krol44_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 29 październik 2017 - 17:22

Mam diesla i benzynę jeżeli mam jeździć po mieście zawsze wezmę benzynkę szczególnie zimą. Warto to docenić szybko robi się cieplutko.

Ale jak kto woli mondeo mam w dieslu na trasy bajka. Pt w benzynka i lpg i też jest git .Następne auto to bedzie benzin plus podtlenek lpg ale już V6. i niech sobie przeciwnicy kuchenek piszą co chcą.



#27 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •      
  • Posty: 4957
  • Dołączył:  19 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2003 LTD
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::DOA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 październik 2017 - 17:43

Benzyna to benzyna, a diesel to diesel. Jedno i drugie ma swoje wady i zalety. Co lepiej wybrać?. Chyba to co podpowiada własne sumienie, ewentualnie doświadczenie. Z racji tego, że mam ropniaka, to proponuję wybrać tę opcję.



#28 danielssparow

danielssparow

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 327
  • Dołączył:  07 sie 2017
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Hyazynth
  • Skąd::Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 październik 2017 - 18:15

Ile ludzi, tyle opinii :) bez względu na to, na jaki model się zdecydujesz to musisz mieć dużo szczęścia, aby trafić na mało kłopotliwy egzemplarz...;)

#29 ratownik84

ratownik84

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 32
  • Dołączył:  01 lis 2014
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0 M Gaz
  • Imię:Agnieszka

Napisano 31 październik 2017 - 12:14

A co myślicie o silniku 2.4 warto patrzeć czy są bardziej wadliwe niż 2.0

#30 Bezimienny Gość.ckrosnia_*

Bezimienny Gość.ckrosnia_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 31 październik 2017 - 12:26

A co myślicie o silniku 2.4 warto patrzeć czy są bardziej wadliwe niż 2.0

Z tego co widzę to 2.0 najbardziej awaryjny. Ale części najtańsze.i dużo na szrotach stoi ÷>

Wysłane z mojego LG-H840 przy użyciu Tapatalka

#31 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 31 październik 2017 - 13:14

Witam

Cezary a gdzie tak widzisz że 2,0 jest taki awaryjny. Analizując ostatnie posty w dziale technicznym widzę problemy z 1,6 i 2,2. 2,0 sporadycznie.

Przestańcie pisać te bzdury o 2,0. Jak dbasz tak mas. 2,0 obrosło w legende

:bigmeen


Użytkownik bigmeen edytował ten post 31 październik 2017 - 13:17


#32 Bezimienny Gość.ckrosnia_*

Bezimienny Gość.ckrosnia_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 31 październik 2017 - 13:21

Witam
Cezary a gdzie tak widzisz że 2,0 jest taki awaryjny. Analizując ostatnie posty w dziale technicznym widzę problemy z 1,6 i 2,2. 2,0 sporadycznie.
Przestańcie pisać te bzdury o 2,0. Jak dbasz tak mas. 2,0 obrosło w legende
:bigmeen

Ja po swoim widze = ale mój zapuszczony byl . sąsiad ma voyagera z 2.4 i mówi ze rewelacja a rocznik ten sam i ma 3 z przodu na liczniku a ja 218tysi

Wysłane z mojego LG-H840 przy użyciu Tapatalka

#33 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 31 październik 2017 - 13:27

A ja mam z przodu 26 i silni 2,0 i rewelacja.

:bigmeen



#34 Bezimienny Gość.ckrosnia_*

Bezimienny Gość.ckrosnia_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 31 październik 2017 - 13:33

A ja mam z przodu 26 i silni 2,0 i rewelacja.
:bigmeen

Nie zrozum mnie zle nie zamienił bym swojego 2.0 na 2.4 ale to dlatego ze sam wszystko naprawiłem i doprowadziłem do stanu używalności ,instalacje gazowa też. .2.0 to srodek (NIE złoty) między osiągami a oszczędnością ...1.6 nie biore pod uwagę wcale. Nie ze słaby .ale dla mnie silnik zaczyna sie od 2.0

Wysłane z mojego LG-H840 przy użyciu Tapatalka

#35 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 31 październik 2017 - 13:43

1,6 to też mit oszczędności. Waga w Pt robi swoje. A części albo są albo dostanie graniczy z cudem

:bigmeen


Użytkownik bigmeen edytował ten post 31 październik 2017 - 13:43


#36 kade

kade

    VIP

  • Moderator
  •   
  • Posty: 7999
  • Dołączył:  18 mar 2013
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1.6 M Gaz
  • Imię:Darek
  • Skąd::Lubuskie
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 październik 2017 - 13:49

1,6 to też mit oszczędności. Waga w Pt robi swoje. A części albo są albo dostanie graniczy z cudem
:bigmeen

Części są.To nie GT.

#37 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 31 październik 2017 - 14:09

Części są.To nie GT.


No tak. Kolektor, przepustnica....... ?

:bigmeen


Użytkownik bigmeen edytował ten post 31 październik 2017 - 14:09


#38 bratex

bratex

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 818
  • Dołączył:  15 sty 2016
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD Limited
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Warszawa / Elbląg
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 październik 2017 - 14:35

1,6 to też mit oszczędności. Waga w Pt robi swoje. A części albo są albo dostanie graniczy z cudem

:bigmeen

a jaką masę własną ma 1.6?



#39 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 październik 2017 - 14:40

Witam

Cezary a gdzie tak widzisz że 2,0 jest taki awaryjny. Analizując ostatnie posty w dziale technicznym widzę problemy z 1,6 i 2,2. 2,0 sporadycznie.

Przestańcie pisać te bzdury o 2,0. Jak dbasz tak mas. 2,0 obrosło w legende

:bigmeen

 

Marcin 90 % awarii na naszym forum dotyczą modelu z silnikiem 2,0 - możesz mieć jak najbardziej dobra opinie o swoim PT ale nijak ona ma pokrycie z rzeczywistością warsztatową   : przez osiem lat na forum nie robiłem ani jednej głowicy w 1,6 , 2,2 crd czy też 2,4  .......... wszystkie silniki i wredne awarie zwłaszcza po przegrzaniu to niestety tylko jednostka 2,0 . 



#40 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 31 październik 2017 - 14:46

Witam

Ok Andrzeju czyli teoria jak dbasz tak masz jest na miejscu. Ja tylko mowie ze po ostatnich tematach w technicznym nie zauważyłem aby tyczyły sie 2,0. Aczkolwiek kazdy zajechany Pt jest skarbonką.

:bigmeen


Użytkownik bigmeen edytował ten post 31 październik 2017 - 15:14






Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych