Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Drugie życie Pitka- czyli co zostawić 1.6 czy 2.0?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16920
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 listopad 2017 - 12:56

A kto ci każe jechać 4000-5000 obrotów , masz tylko przy jeździe dynamicznej zmianę biegów robić w górnym zakresie obrotów

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 22 listopad 2017 - 12:56


#22 Bezimienny Gość.krol44_*

Bezimienny Gość.krol44_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 22 listopad 2017 - 12:58

A kto ci każe jechać 4000-5000 obrotów , masz tylko przy jeździe dynamicznej zmianę biegów robić w górnym zakresie obrotów

Dokładnie o to chodzi wtedy Piti naprawdę sympatycznie jeździ.



#23 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16920
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 listopad 2017 - 13:11

Tak prawdę mówiąc Pt jeździ się dynamicznie na 3 pierwszych biegach 4 i 5 to biegi do rozpędzania po osiągnięciu wstępnej prędkości dynamicznie (wyprzedanie ) lub spokojnego pomykania ekonomicznie 90-120 jak już rozpędzimy auto

#24 Stefan2011

Stefan2011

    PT MC

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 864
  • Dołączył:  24 sie 2012
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 16V Manual
  • Imię:Stefan
  • Skąd::Jelenia Góra
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 styczeń 2018 - 03:25

Ja mam 1.6 i na moc nie narzekam, ogólnie uważam, że Pitki nie nadają się do zrywnej jazdy bo im przystoi jazda - nazwę to - dostojna. ...a jak kto chce wyprzedzać na trzeciego, to i Ferrari nie pomoże.

#25 tsailifo

tsailifo

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 133
  • Dołączył:  04 gru 2017
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 styczeń 2018 - 04:26

tu nie ma żadnej trudnej decyzji 1,6  młodszy i mniej awaryjny ? 

Że też tego nie widziałem przed zakupem ;)


Sprzedaj oba i kup sobie wersję 2,4 GT - ja najprawdopodobniej tak bym zrobił w tej sytuacji. :d

Zawsze powtarzam że mądrego to zawsze warto posłuchać  :)

(zwłaszcza w PT)


Następna bzdura - może wpierw trzeba się nauczyć jeździć i korzystać z walorów silnika czyli .... kręcić to silnik wysokoobrotowy 

No cóż... głupotą byłoby się nie zgodzić


Tak prawdę mówiąc Pt jeździ się dynamicznie na 3 pierwszych biegach 4 i 5 to biegi do rozpędzania po osiągnięciu wstępnej prędkości dynamicznie (wyprzedanie ) lub spokojnego pomykania ekonomicznie 90-120 jak już rozpędzimy auto

 

PT zbiera się nie najgorzej... jak andeeas7 wysmarował (napisał)... a później jak już chcemy płynąć to 4 i 5 :)


Ja mam 1.6 i na moc nie narzekam, ogólnie uważam, że Pitki nie nadają się do zrywnej jazdy bo im przystoi jazda - nazwę to - dostojna. ...a jak kto chce wyprzedzać na trzeciego, to i Ferrari nie pomoże.

Bo od dawna wiadomo że nie samochód jest istotny, tylko kierowca :)


Użytkownik tsailifo edytował ten post 01 styczeń 2018 - 04:27






Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych