Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Problem z biegami ( blokowanie)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#21 Stefan2011

Stefan2011

    PT MC

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 854
  • Dołączył:  24 sie 2012
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 16V Manual
  • Imię:Stefan
  • Skąd::Jelenia Góra
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 grudzień 2017 - 21:17

Jak pedał został przy podlodze, to może jest coś nie tak ze sprężyna powrotną pedału. ...na mój skromny nos sądzę, że uwaleniu uległa pompa górna lub dolna i nie wysprzęgla do końca powodując utrudnione przerzucanie biegów. ...zwracam uwagę, że ja mam 1.6 i moje doświadczenia na tym silniku opieram, ale może w 2.2 nie jest to zbytnio inne jeśli chodzi o objawy i przyczyny.

#22 chromek 1

chromek 1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5154
  • Dołączył:  13 lip 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Krzysztof
  • Skąd::Zabrze
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 grudzień 2017 - 21:37

powietrze , powietrze i jeszcze raz powierze



#23 Bezimienny Gość.krol44_*

Bezimienny Gość.krol44_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 08 grudzień 2017 - 08:12

U mnie była uszkodzona pompa pod pedałem. przepuszczała na druga stronę i nie wyprzęgało do końca, po wymianie na używkę zakupioną od Andrzeja problem znikł.. Jeżeli pedał wpadł w podłogę i został to pompa i wysprzęglik do sprawdzenia. Ewentualnie mocowanie pedału do pompy mogło się poluzować 



#24 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 grudzień 2017 - 11:05

pompa do wywalenia , zakup w serwisie z oryginału do poilfta jest tańsza o połowę niż do przedlifta , 



#25 Bezimienny Gość.wesoly.statek_*

Bezimienny Gość.wesoly.statek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 08 grudzień 2017 - 23:51

obecnie stoi u mechanika. 

Jedynkę musiałam ustawić na wyłączonym silniku, bo gdy był włączony drążek nie chciał drgnąć. Do mechanika dokulałam się na jedynce. Ze sprzęgłem nie było problemu, tak samo z ruszeniem. Jak poproszono mnie o zmianę miejsca na parkingu, to nie było problemu ze zmianą biegu podczas pracy silnika. 

Wszystko przekazałam chociaż spec upiera się przy dwumasie. Mam nadzieje, że będzie dobrze, bo nie mogłam znaleźć chętnego mechanika. 


Zapomniałam dodać, że podczas jazdy, świecił się wykrzyknik i co jakiś czas było słychać piknięcie ( sygnał dźwiękowy )

Jeszcze jedna sprawa. Pitek miał naprawiany ręczny hamulec. Po odebraniu zauważyłam, że coś jest nie tak z dwójką. 
Tyle, że każdy mi mówi, że to nie ma żadnego wpływu na zaistniałą sytuacje. 


Użytkownik wesoly.statek edytował ten post 09 grudzień 2017 - 00:05


#26 chromek 1

chromek 1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5154
  • Dołączył:  13 lip 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Krzysztof
  • Skąd::Zabrze
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 grudzień 2017 - 16:28

Eliza powiem jedno nie daj się wrobić w dwu masa bo to na pewno nie to  :kawka


wykrzyknik z piknięciem -źle spuszczony ręczny lub czujnik







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych