Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Luźne "cięgno" przy silniku pod puszką filtra powietrza


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cezary

Cezary

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 24
  • Dołączył:  04 mar 2015
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:Cezary
  • Skąd::brak
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 grudzień 2017 - 17:46

Szanowni, dziwną rzecz odkryłem przypadkiem i mam w związku z tym pytanie. Otóż mój PT jest unieruchomiony z powodu braku ochoty do odpalenia silnika, więc po wcześniejszych przemyśleniach postanowiłem wyjąć akumulator i działać w tym kierunku w celu przywrócenia auta do ruchu. I teraz następuje to, o czym w temacie tego posta. Czy ktoś ewentualnie mógłby na podstawie zdjęć powiedzieć co to jest i czego mi tam brakuje?...

 

Po zdemontowaniu pojemnika z filtrem powietrza, pod spodem widać m.in. "cięgno", luźno leżące na trzpieniu.

[attachment=14701:1.JPG]

 

Tak to wygląda bliżej:

[attachment=14702:2.JPG]

 

"Cięgno" mogę swobodnie poruszać, podnieść, przesunąć na bok.

[attachment=14703:3.JPG]

 

Auto na razie nie jest mi potrzebne, jeżdżę drugim, ale chciałbym wiedzieć, czy już mam się bać, czy może jednak uda się to bezboleśnie naprawić?...



#2 MirekP

MirekP

    Zwolennik

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 442
  • Dołączył:  23 sty 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 A Gaz
  • Imię:Mirosław

Napisano 16 grudzień 2017 - 19:51

http://allegro.pl/wy...oduct&bi_m=reco


http://ptclub.pl/ind...-zmiany-biegów/



#3 Cezary

Cezary

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 24
  • Dołączył:  04 mar 2015
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:Cezary
  • Skąd::brak
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 grudzień 2017 - 19:58

No proszę!  Ciekawe, dlaczego to działa, bez tych gumek? Nie miałem żadnych problemów z wybieraniem biegów. Ale nic to, dziękuję za link, wyjaśniający sprawę  :)



#4 midelharnis

midelharnis

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 67
  • Dołączył:  29 sty 2017
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 "M"
  • Imię:Arkadiusz
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 grudzień 2017 - 21:49

ja ten patent przerobiłem używając węża gumowego ze zbrojeniem sznurowym na to wszystko założyłem nierdzewny klips na zasadzie spinki/ wsuwki i działa po dziś dzień. Działąć działa i bez ale co sie dzieje ze sprzęgłem to tylko sobie mozna wyobrazić 



#5 Al Capone

Al Capone

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 968
  • Dołączył:  04 wrz 2016
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:1.6
  • Imię:Al
  • Skąd::się tu wziąłem?
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 grudzień 2017 - 23:14

No proszę!  Ciekawe, dlaczego to działa, bez tych gumek? Nie miałem żadnych problemów z wybieraniem biegów. Ale nic to, dziękuję za link, wyjaśniający sprawę  :)

 

Biegi się zmieniają o ile oczko nie zeskoczy. Problem jednak jest taki, że jest stosunkowo duży skok dźwigni zmiany biegów zanim przełączy bieg. Ja od góry mam jeszcze zawleczkę lecz nie wiem czy jest to standard.


Użytkownik Al Capone edytował ten post 23 grudzień 2017 - 23:15






Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych