Skocz do zawartości


Uwaga!

Przed logowaniem zapoznaj się z tematem Pierwsze logowanie na forum


Zdjęcie

Przełożenie klosza lampy przód


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 robert200

robert200

    PT Amateur

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 31
  • Dołączył:  09 lut 2013
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2 crd
  • Imię:Robert
  • Skąd::legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 styczeń 2018 - 18:53

Posiadam lampy europa ale maja zmatowiałe klosze,mam też lampy angielskie z eleganckimi kloszami

pytanie czy ktoś z grona przekładał same klosze lamp czy jest z tym jakiś problem?



#2 Edysian

Edysian

    Kozak

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 1638
  • Dołączył:  02 wrz 2017
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 A
  • Imię:Edyta
  • Skąd::Kraków
  • Płeć: Kobieta

Napisano 03 styczeń 2018 - 19:09

W którymś wątku było że bez problemu!! ważne żeby odbłyśniki były z europy... a klosze można przekładać..



#3 Lodzermen(EL)sz

Lodzermen(EL)sz

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 582
  • Dołączył:  08 kwi 2017
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Krzysztof
  • Skąd::LDZ
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 styczeń 2018 - 19:49

Nie ma problemu z przekładką. Reflektor wkład się do pojemnika na tyle dużego, aby można go było zalać wrzącą wodą. Pod wpływem temperatury klej, którym sklejony jest klosz, staje się bardzo plastyczny i miękki. Wodę można w miarę stygnięcia ponownie zagotować i wykorzystać. Używając stosownie siły rozdziela się klosz od korpusu reflektora. Czyści dokładnie klosz z resztek kleju, brudu. Odtłuszcza. osusza powietrzem. Może być suszarka do włosów lub opalarka na małej mocy. Identycznie postępuje się z reflektorem, biorcą klosza. Różnica jest tylko w tym, że usuwa się klej z korpusu lampy. Należy zwrócić uwagę na ilości kleju użytą do klejenia, aby przy połączeniu klosza z korpusem zbyt wiele się go nie wycisnęło na odbłyśnik. Pozostawiony do wyschnięcia daje jak do tej pory 100 % szczelności lampy. Odbłyśniki dla pewności chronić przed dotykiem niezabezpieczonych rąk. Nie czyścić mechanicznie odbłyśników. Delikatna materia łatwa do porysowania.

Druga ewentualność, klosze szlifujesz odpowiednimi frakcjami papieru ściernego i lakierujesz. Później polerujesz pasta polerską i reflektory prawie jak nowe.

Do sklejenia można użyć kleju do szyb lub tak jak w moim przypadku silikonu - KLEJ-USZCZELNIACZ SIKA SIKAFLEX 11 FC+ 300 ML CZARNY.

 



#4 robert200

robert200

    PT Amateur

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 31
  • Dołączył:  09 lut 2013
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2 crd
  • Imię:Robert
  • Skąd::legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 styczeń 2018 - 19:53

Dzięki spróbuje się za to zabrać bo szczerze nie chce mi się ich polerować mam nadzieję że nie są klejone



#5 Edysian

Edysian

    Kozak

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 1638
  • Dołączył:  02 wrz 2017
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 A
  • Imię:Edyta
  • Skąd::Kraków
  • Płeć: Kobieta

Napisano 03 styczeń 2018 - 19:56

wszystkie są klejone



#6 robert200

robert200

    PT Amateur

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 31
  • Dołączył:  09 lut 2013
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2 crd
  • Imię:Robert
  • Skąd::legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 styczeń 2018 - 19:58

Aha już wiem że są klejone lodzermen(EL)sz  wyjaśnił mi dogłębnie temat wielkie dzięki



#7 Lodzermen(EL)sz

Lodzermen(EL)sz

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 582
  • Dołączył:  08 kwi 2017
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Krzysztof
  • Skąd::LDZ
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 styczeń 2018 - 20:03

Aha już wiem że są klejone lodzermen(EL)sz  wyjaśnił mi dogłębnie temat wielkie dzięki

 

Zakładając, że jakiś Anglik nie pokleił ich jakimś innym niż oryginalny klej  :diabelek, bo wówczas może być ciekawie.


Użytkownik Lodzermen(EL)sz edytował ten post 03 styczeń 2018 - 20:04


#8 Yodarek

Yodarek

    VIP

  • Moderator
  •   
  • Posty: 5631
  • Dołączył:  13 lis 2011
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Darek
  • Skąd::Świdwin
  • Płeć: Kobieta

Napisano 03 styczeń 2018 - 22:49

Ja rozbierałem chyba ze dwa razy za pomocą opalarki elektrycznej. Trzeba uważać, żeby właśnie nie rozgrzać za bardzo. Do sklejenia można użyć tego samego spoiwa, ja tak robiłem.



#9 Stefan2011

Stefan2011

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 303
  • Dołączył:  24 sie 2012
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 16V Manual
  • Imię:Stefan
  • Skąd::Jelenia Góra
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 styczeń 2018 - 22:57

http://ptclub.pl/ind...d/?fromsearch=1

Wstawiam dla przypomnienia, może moje doświadczenia się komuś przydadzą. ...opis na dole forum.

Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 03 styczeń 2018 - 22:59


#10 robert200

robert200

    PT Amateur

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 31
  • Dołączył:  09 lut 2013
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2 crd
  • Imię:Robert
  • Skąd::legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 04 styczeń 2018 - 21:42

Dzięki za wszelkie sugestie 



#11 midelharnis

midelharnis

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 31
  • Dołączył:  29 sty 2017
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 "M"
  • Imię:Arkadiusz
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 styczeń 2018 - 20:20

Dzięki spróbuje się za to zabrać bo szczerze nie chce mi się ich polerować mam nadzieję że nie są klejone

polerka + lak bezbarwny działa cuda 



#12 jakub-1977

jakub-1977

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 25
  • Dołączył:  07 gru 2016
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Gołańcz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 styczeń 2018 - 10:43

tak tylko lakier bezbarwny z utwardzaczem są gotowe spreje dwuskładnikowe na allegro







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych