Skocz do zawartości


Uwaga!

Przed logowaniem zapoznaj się z tematem Pierwsze logowanie na forum


Zdjęcie

Temperatura się nie podnosi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#21 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13700
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 styczeń 2018 - 19:52

 oddaj może auto do mechanika czy też elektryka z prawdziwego zdarzenia  a nie tworzycie fikcyjne historie .

 

Na klimatyzacji wiatrak nie pracuje cały czas , tylko pulsacyjnie wraz z załączaniem kompresora klimatyzacji oraz wyłącza się automatycznie  powyżej 82km/h  - tak jest oprogramowany sterownik silnika 



#22 Maja1313

Maja1313

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 849
  • Dołączył:  02 lut 2016
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Agata
  • Skąd::Gorzów Wlkp.
  • Płeć: Kobieta

Napisano 17 luty 2018 - 13:40

C.d.  Auto grzeje się normalnie ,wiatrak działa jak należy :huh: ale Piti wciąż bardzo dużo pali hmm hmm hmm  . Samochód zatankowany  do pełna -weszło 50,62 L  i do pierwszej rezerwy przejechałam tylko 335 km dodam,że tylko miasto ,ale i tak chyba za dużo hmm hmm hmm.



#23 gacek237

gacek237

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 1
  • Dołączył:  18 sty 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M Gas
  • Imię:Arkadiusz

Napisano 27 luty 2018 - 18:11

Odnośnie cały czas pracującego wentylatora chłodnicy proponuję sprawdzić, czy "chodzi" również cały czas przy nawiewie np. tylko na nogi. W moim PiTku, jak również w Chevrolecie HHR wentylator pracuje cały czas przy nawiewie na szybę oraz na szybę i nogi - z automatu załączona jest klima. Amerykańce widocznie tak mają, bo u ojca w Doodge Caliber jest podobnie.

Sprawdź zatem, jak zachowuje się wentylator w zależności od ustawienia kierunku nawiewu wewnątrz auta.



#24 Edysian

Edysian

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 2107
  • Dołączył:  02 wrz 2017
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 A + LPG
  • Imię:Edyta
  • Skąd::Kraków
  • Płeć: Kobieta

Napisano 27 luty 2018 - 18:13

Amerykańce widocznie tak mają,

 

tak właśnie mają amerykańce!! skąd ten pomysł- nie wiem , ale jest to powszechne w autach z USA



#25 Maja1313

Maja1313

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 849
  • Dołączył:  02 lut 2016
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Agata
  • Skąd::Gorzów Wlkp.
  • Płeć: Kobieta

Napisano 27 luty 2018 - 18:56

W tym momencie już nie jest problem z wentylatorem czy klimą ( temat ogarnięty ) tylko z wysokim spalaniem . Wcześniej palił mi mniej (tzn. przed robieniem uszczelki ,ale nie wiem czy to ma jakiś związek ). :|  hmm 



#26 Edysian

Edysian

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 2107
  • Dołączył:  02 wrz 2017
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 A + LPG
  • Imię:Edyta
  • Skąd::Kraków
  • Płeć: Kobieta

Napisano 27 luty 2018 - 19:10

o ile wzrosło spalanie??



#27 Maja1313

Maja1313

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 849
  • Dołączył:  02 lut 2016
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Agata
  • Skąd::Gorzów Wlkp.
  • Płeć: Kobieta

Napisano 27 luty 2018 - 19:28

Wcześniej palił równo 11 l na 100 km (głównie miasto ) teraz 17 -18 l , więc dużo.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

#28 theo

theo

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 457
  • Dołączył:  03 maj 2016
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:2.4 A
  • Imię:teodor
  • Skąd::nowy
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 luty 2018 - 19:53

Myślę że bierzesz pod uwagę niskie temp. i inną technikę jazdy zimą.

Ale jeżeli uważasz że porównywalnie powinno być mniej to przy tej uszczelce może rozrząd niedokładnie ustawili.


W moim 2,4 w automacie obecnie wychodzi też 17 benzynki, tak pokazuje przy jeździe po mieście.


Użytkownik theo edytował ten post 27 luty 2018 - 19:55






Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych