Skocz do zawartości


Uwaga!

Przed logowaniem zapoznaj się z tematem Pierwsze logowanie na forum


Zdjęcie

PT CRD 2.2 121KM Szarpie przy ruszaniu.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 raizzo

raizzo

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 3
  • Dołączył:  06 sty 2018
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Tomek
  • Skąd::Koszalin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 luty 2018 - 17:48

Jestem nowy na forum i przeczytałem już chyba wszystko dotyczące mojego problemu i nie znalazłem rozwiązania. Przejdę do rzeczy posiadam auto jak w tytule, problem mój polega na tym ze po odpaleniu na zimnym silnika zaczyna trzęś całym autem uspokaja się to dopiero jak silnik się rozgrzeje, po za tym problem jest jeden bardziej irytujący a mianowicie gdy na zimnym silniku wrzucę 1 bieg albo wsteczny auto wyrywa do przodu lub tylu i gdy tylko puszczę sprzęgło słychać takie potężne walnięcie jak by coś zdrowo walnęło w skrzynie biegów po tym szarpnięciu auto oczywiscie gaśnie i blokuje się skrzynia biegów. Dopiero po kilku próbach udaje się normalnie odpalić auto i kontynuować jazdę. Wiem ze mam trochę w tym samochodzie do zrobienia ale nie wiem za co mam się zabrać.

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13282
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,2CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 luty 2018 - 20:36

W pierwszej kolejności napraw układ wtryskowy łącznie ze sprawdzeniem świec żarowych  , a dopiero wow  czas można rozmawiać o drugim problemie szarpaniu i gaśnięciu auta 


Użytkownik andreeas7 edytował ten post 11 luty 2018 - 20:36


#3 raizzo

raizzo

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 3
  • Dołączył:  06 sty 2018
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Tomek
  • Skąd::Koszalin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 luty 2018 - 21:05

Czyli mam rozumieć że mam sprawdzić wtryskiwacze oraz świece a dopiero jak ogarnę to dopiero mam zabrać się za problem z biegami i skrzynia biegów. A powiedz czy może być to spowodowane tym ze od niedawna zamiast akumulatora żelowego włożyłem normalny kwasowy o takich samych parametrach?

#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13282
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,2CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 luty 2018 - 21:28

zmiana akumulatora na to wpływu nie ma , ale ma na pracę reszty układu - nie ma zamiennika akumulatora żelowego w normalnym kwasowym czy zasadowym akumulatorze ? .Zelówka ma pojemność 50AH i prąd 1000A na rozruchu co jest dostępne dopiero przy zwykłym akumulatorze o pojemności 100AH , druga kwestia to czas ładowania żęlówka ładuje 3 razy szybciej niż zasadowy lub kwasowy .

Ale nie to jest tematem tego wątku : do sprawdzenia wtryskiwacze i świece żarowe - jak uzyskasz równą prace po rozruchu dopiero moża się wziąć za resztę problemów : mogą być zerwane tuleje mocowania silnika i skrzyni oraz tyle tuleje wahaczy i będzie takie walniecie - ale od tego nie będzie gasł silnik - tu może być zwarcie na wiązce od wtryskiwaczy .







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych