Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zapalająca się kontrolka check engine przy ok 130 km/h, 140 km/h


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Swierszcz_*

Bezimienny Gość.Swierszcz_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 08 kwiecień 2018 - 22:58

Witam, mam ze swoim pitkiem taki problem iż przy większych prędkościach przeważnie w granicy 130, 140 km/h zapala mi się kontrolka check engine i zniknie mi ona dopiero kiedy skasuję ją poprzez złącze diagnostyczne. A po sprawdzeniu blędu poprzez wspomniane wcześniej złącze wyskakuje mi Bład 300, 301,302,303,304 i napisane ze wypadanie zapłonów w poszczególnych cylindrach. Wymieniłem świece zapłonowe na zalecane firmy NGK i problem nadal jest ten sam. Miałem wymienić jeszcze kable ale obawiam się ze przy wypadaniu zapłonów najczęściej do wymiany jest cewka. Co o tym sądzicie. 



#2 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 09 kwiecień 2018 - 05:07

Witam
A ja o tym sądzę że jak wymienia się świece to i podstawą wymienić kable. A polecane świece to Champion A nie NGK.
:bigmeen

#3 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 kwiecień 2018 - 16:53

problem jest złożony - raczej nie zdarza sie aby zapłon wypadał na 4 cylindrach , a jesli juz tak sie dziej to problem zaczyna sie ze sterownikiem silnika  lub mechaniczny z cisnieniem na cylindrach - jak koledzy napisali zalecane do championy a ngk to tylko słaby zamiennik 



#4 Bezimienny Gość.Swierszcz_*

Bezimienny Gość.Swierszcz_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 10 kwiecień 2018 - 16:59

Witam
A ja o tym sądzę że jak wymienia się świece to i podstawą wymienić kable. A polecane świece to Champion A nie NGK.
:bigmeen

Dziękuje za wiadomość, zakupię kable championa :d


problem jest złożony - raczej nie zdarza sie aby zapłon wypadał na 4 cylindrach , a jesli juz tak sie dziej to problem zaczyna sie ze sterownikiem silnika  lub mechaniczny z cisnieniem na cylindrach - jak koledzy napisali zalecane do championy a ngk to tylko słaby zamiennik 

Dziękuje za wiadomość wymienię kable i dam znać w przyszłym tygodniu gdyż obecnie mój Pitek ma wymieniany rozrząd wraz z pompą. Mam nadzieje, że po wymianie kabli wszystko będzie ok :d



#5 Stefan2011

Stefan2011

    PT MC

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 854
  • Dołączył:  24 sie 2012
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 16V Manual
  • Imię:Stefan
  • Skąd::Jelenia Góra
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 kwiecień 2018 - 19:56

Uściślając - świece wymień na Championy, a kabelki na Mopara (ewentualnie na Tesla).

Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 10 kwiecień 2018 - 20:00


#6 Bezimienny Gość.Swierszcz_*

Bezimienny Gość.Swierszcz_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 10 kwiecień 2018 - 21:50

Przepraszam za nieporozumienie. Święceń sprawdziłem gdyż mam paragon z ostatniej wymiany świec i świece mam Championa

#7 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 11 kwiecień 2018 - 06:12

Witam
Jak juz kable to Senteh lub Janmor. A problem na pewno jest w tym co opisuje Andrzej.
:bigmeen





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych