Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Przęłacznik zespolony poraz nty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
76 odpowiedzi w tym temacie

#41 Bell

Bell

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 10256
  • Dołączył:  30 lip 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:IzaBell'a

Napisano 07 marzec 2010 - 20:03

dlatego proszę o fotki może naprawię swój


Jak już naprawisz swój to zajmij się moim :lol :lol

Proszę :)

#42 Docentgood

Docentgood

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 247
  • Dołączył:  22 lut 2010
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2 CRD Limit
  • Imię:Robert

Napisano 07 marzec 2010 - 20:09

Bell! Nie widze problemu. Mi to zajelo 45 minut jak go mialem na wieszchu. A pozatym po pierwszej naprawie wiem jak sie do tego zabrac zeby dobrze dzialal i moim zdaniem po tej naprawie bedzie mial dluzsza zywotnosc.Jak masz ochote to przesli a doesle naprawiony. :kciuki

[ Dodano: 2010-03-07, 20:10 ]
Swoj naprawilem teraz kolej na kolegi! :kciuki

#43 Bell

Bell

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 10256
  • Dołączył:  30 lip 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:IzaBell'a

Napisano 07 marzec 2010 - 20:48

Docentgood, dzięki :)

akurat moja prośba była skierowana do kolegi resiurc'a :lol

Niemniej jednak, jeżeli on sobie nie poradzi to Ci wyślę ;)

#44 Docentgood

Docentgood

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 247
  • Dołączył:  22 lut 2010
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2 CRD Limit
  • Imię:Robert

Napisano 07 marzec 2010 - 20:53

Bez problemu mozesz wysylac. Ja zawsze wychodze z jednego zalozenia za ja dzis pomoge a moze ktos pomoze mi nastepnym razem. Dam gwarancje na rok ze bedzie chodzil. :kciuki

#45 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13759
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 marzec 2010 - 06:42

resiurc kolego ale doladowales z pozdrowieniami innych na drodze no no przeciwmgielne? no mozna tylko to trwa i trwa a nie lepiej bliknac dlugim??? arab z psem uzywa do tego celu ruchu posuwisto zwrotnego a nie obrotowego...... ;P ;P ;P :alko ;P ;P

#46 resiurc

resiurc

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2589
  • Dołączył:  09 wrz 2008
  • Rok Produkcji:300 C
  • Silnik:3,0 CRD
  • Imię:Tomek
  • Skąd::Zduńska Wola
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 marzec 2010 - 10:28

miecio, Szanowny Arabie z psem :lol :lol :lol No właśnie u mnie już nie ma ruchu obrotowego ,jest tylko posuwisty!
Jednakże przełącznik mam za daleko i o ile założenie opisanej uprzednio blaszki nic nie da - będę ,,pśtryczek'' przekładał w inne miejsce.

#47 Docentgood

Docentgood

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 247
  • Dołączył:  22 lut 2010
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2 CRD Limit
  • Imię:Robert

Napisano 08 marzec 2010 - 10:34

Resiurc! Dam Ci 100% gwaranci ze regeneracja w taki sposob w jaki opisalem wczesniej przyniesie pozytywny rezultat. Pozatym bedzie bardziej wytrzymalszy bo nie bedzie mialo co sie wycierac. :kciuki

#48 HAL9000

HAL9000

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 339
  • Dołączył:  28 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Krzysztof
  • Skąd::Chełmża
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 marzec 2010 - 14:04

Witam kolegów!

Wrócę do tematu włączających się halogenów.
Właśnie rozebrałem przełącznik i muszę przyznać, że w porównaniu
z niektórymi rozwiązaniami ze 126p czy poloneza jest o niebo
lepiej skonstruowany. Jak się nauczę dodawać foto to wkleję je na form.
Na forum wyczytałem, że są dwie szkoły regeneracji tajemniczego
białego ustrojstwa. Pierwszy to podłożenie ,blaszki lub przedłużenie grota
za pomocą końcówki od strzałki dart. Popróbuję co wyjdzie

#49 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13759
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 marzec 2010 - 18:14

DAWAJ DAWAJ tutoriale mile widziane dobrze ze od 2006 ten problem nie wystepuje....

#50 krisko

krisko

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 95
  • Dołączył:  13 paź 2008
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2,0 LIMITED

Napisano 16 marzec 2011 - 12:36

Wziołem sie za naprawe przełacznika niby wszystko zrobione ok ale problem po włozenie bezpiecznika nic sie nie dzieje kilka prob wkoncu wpadłem ze nie ma pradu w gniezdzie bezpiecznika zwierajac 13 z 14 13 z 12 nic nie swieci wiec problem lezy gdzies tylko gdzie moze ktos miał podobny kłopot gdzie szukac ???

#51 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 marzec 2011 - 13:30

Bezpiecznik pod maską w skrzynce przy kielichu - poszukaj oznaczenia Fog Lights ,zazwyczaj bezpiecznik 20 Amp

#52 krisko

krisko

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 95
  • Dołączył:  13 paź 2008
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2,0 LIMITED

Napisano 16 marzec 2011 - 20:08

Wałsnie po włozeniu bezpiecznika fog lights nic sie nie dzieje brak pradu!!!pytam bo nie bardzo wiem gdzie łapy włozyc gdzie szukac przyczyny?? pewnie cos sie rozłaczyło bo do czasu gdy padły halogeny (zaczeły ciagle swiecic)wszystko było ok musiałem wyjac bezpiecznik wiadomo dlaczego po naprawie przełacznika po włozeniu bezpiecznika powinno zadziałac i nic wiec sprawdziłem zwierajac piny13-12 13-14 i nic cos gdzies umarło ....wowww ale wypociłem pomocy!!

#53 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 marzec 2011 - 20:29

krisko,
Nie ma wiecej bezpieczników w obwodzie , a sprawdzałeś czy na bezpieczniku pod maską masz w ogóle prąd - jeśli tam masz trzeba prześledzić kable do przełącznika .

#54 krisko

krisko

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 95
  • Dołączył:  13 paź 2008
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2,0 LIMITED

Napisano 16 marzec 2011 - 20:35

Cały czas obaj mowimy o tym samym bezpieczniku bo innego do halogenow nie ma, własnie tam nie ma pradu i masz racjie nie ma innego wyjscia jak szukanie od gniazda po kablach gdzie awaria !

#55 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 marzec 2011 - 21:03

krisko,
W obwodzie zasilania jest jeszcze chaps z przekaznikiem - napięcie na bezpiecznik nr 8 zabezpieczający obwód halogenów jest przełączany przekaznikiem wbudowanym do moduły PCM z bezpiecznikami i napiecie to jest rozłaczane w momencie kiedy włączasz swiatła długie (prawdopodobnie tu masz usterkę).Jak by nie patrzył albo moduł PCM do wyjęcia i sprawdzenia - albo pójdziesz prostszą droga i pominiesz przekażnik łączy on napiecie pradowe z głownego bezpiecznika nr 1 (25 Amp) do bezp nr 8 (15Amp) z którego juz przewód idzie na przełącznik pod kierownicą .Jak zrobisz to przy bezpiecznikach to nic nie popsujesz i obwody będą zabezpieczone tak jak przewidział producent z jednym wyjątkiem że swiatła długie nie bedą rozłaczać halogenów.

#56 krisko

krisko

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 95
  • Dołączył:  13 paź 2008
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2,0 LIMITED

Napisano 17 marzec 2011 - 13:47

Dzieki za podopwiedz teraz bedzie mi łatwiej

#57 Lonek

Lonek

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 109
  • Dołączył:  02 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:był 2.0 B+G
  • Imię:Konrad

Napisano 27 marzec 2011 - 20:45

A u mnie miałem tak, że najpierw halogeny nie działały - jakby ich w ogóle nie było. Potem kilka dni temu jeden halogen zaczął się włączać sam ( w bezpiecznikach pod deską rozdzielczą brak bezpiecznika nr 8 ) w w końcu dzisiaj gdy halogen nie chciał się wyłączyć - poszedł dym z przełącznika przy kierownicy. Odłączyłem przełącznik i zgasł halogen - dym przestał lecieć.
Aha - rano gdy odpaliłem samochód nie działały mi w ogóle zegary, ani podświetlenie zegarów - nie widać było przebiegu, który bieg itp - po prostu ciemność. Co się mogło stać - czy to może od przełącznika ? Widziałem, że bezpiecznik nr 7 pod deską oraz jego mocowanie są jakby podtopione.
Teraz moje pytanie - jak to tymczasowo podłatać, żeby jeszcze pojeździć PiTem i go nie spalić. Przełącznik kupię, ale za parę dni, a na razie muszę jakoś się poruszać ( dodaję, że nie ruszałem bezpieczników pod filtrem powietrza, bo nie wiedziałem, że tam są ).
Zostawiłem :cenzura i pojechałem drugim, ale jutro muszę to zrobić, żeby jeździł.

#58 Bezimienny Gość.Anonymous_*

Bezimienny Gość.Anonymous_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 27 marzec 2011 - 20:52

Lonek, od halogenów bezpiecznik jest pod maską,w skrzynce za filtrem powietrza, w pierwszej kolejności musisz sprawdzić wszystkie bezpieczniki.w tym temacie jest trochę opisane

http://ptcruiserclub...opic.php?t=2657

#59 Lonek

Lonek

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 109
  • Dołączył:  02 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:był 2.0 B+G
  • Imię:Konrad

Napisano 27 marzec 2011 - 21:03

OK. Wiem już gdzie jest ten bezpiecznik i jutro go odłączę, ale czy to sprawi, że będę mógł podłączyć kostkę i jeździć, czy sfajczę Pitka ?
Papug Po pierwszym się do Ciebie zgłoszę :lol

#60 Bezimienny Gość.Anonymous_*

Bezimienny Gość.Anonymous_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 27 marzec 2011 - 21:07

Lonek, Tak, kostkę będziesz mógł podłączyć i spokojnie jeździć,bez p-mgielnych z przodu i z tyłu

Zapraszam.





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych