Stukanie, stukanie, stukanie...
#21
Napisano 09 luty 2011 - 23:09
Porównaj z tą u siebie -tu masz zdjecie nowej tulei nie naderwanej:
[ Dodano: 2011-02-09, 23:19 ]
sluna,
Darek co do maski :
jak puszcza zawias maski - a Pt jest nie typowy bo chodzi takim slizgiem i jesli na choć jednym z zaczepow pojawi sie luz zaczyna maska drżeć .Za zawiasem są regulacje teflonowe i mozna to zblokowac ale jest to na krótka metę - momentalnie dostanie luzów ponownie.
zamknij maske i sprawdz od stony szyby czy możesz ja delikatnie unieść - nie powinna nawet drgnąć na sprawnych zaczepach.
Ja mam też jeden uszkodzony i tez mam wibracje , na wiosnę zrobie z tym porzadek - zaczep jest skrecany niestety pod błotnikiem a poza tym trzeba go polakierowac w kolorze nadwozia.
#22
Napisano 09 luty 2011 - 23:22
#23
Napisano 09 luty 2011 - 23:25
Powiem więcej hihi po mojej niejednokrotnej regulacji to klapa już nie wygląda
a lata jak żyd po pustym sklepie
#24
Napisano 09 luty 2011 - 23:28
Wałkowany , nie jest to przyjemne , choć chłopaki wymieniali u siebie w garażach .Ja odradzam ci to jednak , w pracy mam konkretną prase , wybijaki pneumatyczne i możliwość podstawienia chocby kołyski pod silnik jak bede odkrecał dolna łapę silnika (a trzeba odkrecić aby sie dostac do wahacza odstrony pasażera).Zreszta do odważnych świat należy - jest trochę z tym roboty ale jest do zrobienia to normalna prosta praca mechanika .
[ Dodano: 2011-02-09, 23:30 ]
sluna,
Darek zazwyczaj puszcza lewa strona - nie wiem czemu ale w kilku sprawdzałem i zawsze na tej stronie luz.
#25
Napisano 09 luty 2011 - 23:31
#26
Napisano 09 luty 2011 - 23:33
Do tego tą tuleje się wprasowuje pod jakieś znaczniki, ale to już jest na forum! gostem mówil mi, jak się nie myle, że zasada wprasowania tejże tuleji jest taka sama jak w audi
#27
Napisano 09 luty 2011 - 23:33
Dokładnie , czy wymieniasz wahacz czy tuleje ta sama robota (80 zł w warsztacie za stronę) a przy okazji masz okazje sprawdzić łączniki stabilizatora .
zamieszczałem na forum ustawienie prawidłowe tulei w wahaczu
#28
Napisano 09 luty 2011 - 23:34
#29
Napisano 09 luty 2011 - 23:37
Jesli sie nawet zdecydujesz na danie komus do roboty , zrób wydruk ustawienia tulei , i daj to mechanikowi - bardzo wazne sruby wahacza muszą byc dokręcane na kołach pod obciązeniem samochodu .
#30
Napisano 09 luty 2011 - 23:37
[ Dodano: 2011-02-09, 23:39 ]
grześ tego naprawde nie widać! a jak sam pewnie już się zorientowałeś mechaniory do pitków jak do jeża! czarna masa
#31
Napisano 09 luty 2011 - 23:40
#32
Napisano 09 luty 2011 - 23:41
Andrzej prawa stron już mi tak sterczy....że nie dokończezamknij maske i sprawdz od stony szyby czy możesz ja delikatnie unieść - nie powinna nawet drgnąć na sprawnych zaczepach.
#33
Napisano 09 luty 2011 - 23:41
#34
Napisano 09 luty 2011 - 23:44
#35
Napisano 09 luty 2011 - 23:46
#36
Napisano 09 luty 2011 - 23:46
polubisz i pokochasz ale i czasami bedziesz klął jak szewc.
#37
Napisano 09 luty 2011 - 23:47
#38
Napisano 09 luty 2011 - 23:48
#39
Napisano 09 luty 2011 - 23:49
#40
Napisano 09 luty 2011 - 23:49
Litr MOPAR ATF+4 kosztuje 70zł obojetnie gdzie bedziesz chciał kupić ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
stukanie przy duzych predkosciach - 140km/hstukanie przy duzych predkosc |
Techniczny podstawowy | ebduc |
|
|
|
Stukanie w silniku 1.6 |
Techniczny podstawowy | PT_Piotr |
|
|
|
Stukanie ( prawdopodobnie przednie koła ) , Dziwny dzwiek gwałtownym ruszeniu |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Ruzmen_* |
|
|
|
Wada widmo- tarcie i stukanie przy lewym kole |
Techniczny podstawowy | kocurak |
|
|
|
Stukanie w okolicy lewego koła |
Techniczny podstawowy | PIT5 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych