jak dbać o wspomaganie
#21
Napisano 04 luty 2012 - 09:42
Ja osobiście mam od 1,5 roku w układzie wspomagania i automatycznej skrzyni biegów olej RAVENOL ATF 4. Sprzedawany jest w hurtowniach i sklepach FOTA. Cena detaliczna za 1 litr - 43 zł, a za 5 litrów 183 zł.
Powodzenia.
#22
Napisano 04 luty 2012 - 10:10
#23
Napisano 04 luty 2012 - 10:21
#24
Napisano 04 luty 2012 - 10:33
#25
Napisano 04 luty 2012 - 11:56
No i najwa¿niejsze: Dziêkujê Wszystkim za pomoc
#26
Napisano 04 luty 2012 - 12:17
#27
Napisano 04 luty 2012 - 13:43
#28 Bezimienny Gość.rawiczaninn_*
Napisano 05 luty 2012 - 20:15
#29
Napisano 06 luty 2012 - 14:33
Przyznam że poza moim wielkim uczuciem jakim darzę pitka to jestem ignorantem jeśli chodzi o część techniczną (totalnie się na tym nie znam).
kolega w serwisie dolał coś tam do wspomagania i rozwiązało to problem z automatu.
Od tego czasu minęło już kilka dobrych miesięcy i nie widzę aby coś było nie tak.
Pozdrawiam
#30 Bezimienny Gość.tomek19733_*
Napisano 10 luty 2012 - 19:26
#31
Napisano 11 luty 2012 - 09:33
#32
Napisano 16 luty 2012 - 10:08
Czy te objawy były zależne od temp. zewnętrznej?
U mnie im zimniej tym mocniej wyje i buczy, przy -19 płyn wyrzuciło przez zbiorniczek, dolałem następnego dnia to samo, odpalenie korek otwarty na zbiorniczku a płyn w górę troszkę się wylało i schował się z powrotem, ale widoczne pływające pęcherzyki powietrza. Resztę mrozów auto przestało, po lekkim ociepleniu wymiana płynu na mopar... i nadal buczenie. Teraz -2 do -7 po odpaleniu lekkie buczenie przez około 2 min podczas buczenia delikatne pęcherzyki, a potem następuje cisza i brak pęcherzyków. Rok temu było to samo tylko, że -30 i płyn wywalało mocniej i się mocno pienił, mechanik wymienił pompę ale nim go oddał to mrozy mineły temp. powyżej 0 i buczenia nie było do tegorocznych mrozów.
Teraz pytanie czy to na skutek mrozów układ może się rozszczelniać i zapowietrzać?
#33
Napisano 16 luty 2012 - 11:06
#34
Napisano 16 luty 2012 - 13:34
Już niby był na czyszczeniu układu, ale podejrzewam że tylko zlał płyn i zalał nowym i potrzymał go na placu, teraz po niedzieli jadę do drugiego któremu już nakreśliłem sprawę, a płyn mopara już w drodze bo tamten będzie do wylania, parę dni temu byłem w wulkanizacji i przy zdjętym prawym kole zerknołem na przewód, chyba był to od wspomagania, na długości około 3 cm był zażygany, więc liczę, że w tym miejscu może rozszczelniać się pod wpływem mrozu i łapać powietrze, bo płyn wyrzuciło mi w okolicach -20 C a na plusowej temp. jest błoga cisza.
#35 Bezimienny Gość.tomek19733_*
Napisano 20 luty 2012 - 11:29
#36
Napisano 20 luty 2012 - 15:25
#37
Napisano 30 wrzesień 2013 - 11:19
Mam pytanie od wczoraj zaczęła mi wyc pompa od wspomagania przy skrycie w prawo i lewo dzisiaj z samego rana sprawdziłem stan płynu wspomagania i okozalo sie ze stan plynu jest ok ale jest on spieniony z tego co wyczytałem uklad jest zapowietrzony Proszę o podpowiedz od czego zacząć pozdrawiam
#38
Napisano 30 wrzesień 2013 - 11:54
Od szczelnosci układu - gdzies łapie powietrze i sie zapowietrza - przypomne tylko że pompa odpowietrza sie sama w trakcie krecenia kierownica ? .Możesz tez wymienic płyn , mozliwe że jest pomieszany (dolewany inny niz zalecany ) i tez bedzie taki efekt .
#39
Napisano 30 wrzesień 2013 - 11:56
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
jakich kolorow najwiecej na forum |
Offtopic | artex38 |
|
|
|
Jak w prosty sposób ściągnąć zabezpieczenie zaworów |
Techniczny podstawowy | zero |
|
|
|
Jakie szkody przy stłuczce 20km/h? |
Ogólnie | zero |
|
|
|
Jak obliczyć siłę uderzenia ict. |
Offtopic | zero |
|
|
|
Jak to obejść? Ktoś coś? |
Ogólnie | pitkowechucherko |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych