Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

tłumik


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
68 odpowiedzi w tym temacie

#61 Bezimienny Gość.Anonymous_*

Bezimienny Gość.Anonymous_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 16 wrzesień 2012 - 16:19

najchętniej bym tłumiki poprowadził przy prawym i lewym progu tak jak miały stare AC Cobry, co do silnika? można by wcisnąć od Dodge Magnum.

#62 ARON

ARON

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 851
  • Dołączył:  05 maj 2012
  • Rok Produkcji:xxxx
  • Silnik:2.0
  • Imię:x

Napisano 16 wrzesień 2012 - 16:47

najchętniej bym tłumiki poprowadził przy prawym i lewym progu tak jak miały stare AC Cobry, co do silnika? można by wcisnąć od Dodge Magnum.

Amerykanie nawet upychali jednostki V10 od Viper'a, więc jest taka możliwość, jednakże konieczna przeróbka na RWD...

#63 Gnatek

Gnatek

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 138
  • Dołączył:  13 lip 2011
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Mirek
  • Skąd::Lubicz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 wrzesień 2012 - 19:18

Ja w ubiegłym tygodniu wymieniłem mój org. tłumik końcowy na nowy.
Kupiłem taki za 140 zł jakiej bliżej nie znanej firmy, jest głośniejszy od mojego starego , chociaż miał dziurę. Jeśli ktoś lubi taki basowy wydech to Chętnie odstąpie za pół ceny.
Przy przekroczeniu 2000 obrotów ryczy jak szalony.Ja jestem już za stary na takie urozmaicenie jazdy ??

#64 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8209
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 wrzesień 2012 - 19:25

Ja jestem już za stary na takie urozmaicenie jazdy ??

racja :piwo
Ale tzw. bulgot amerykanców jest świetny :cwaniak

#65 ARON

ARON

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 851
  • Dołączył:  05 maj 2012
  • Rok Produkcji:xxxx
  • Silnik:2.0
  • Imię:x

Napisano 16 wrzesień 2012 - 22:00

Bulgoczą to generalnie silniki, co mają konkretne tłoki/komory spalania, czyli najczęściej V6/R6 albo V8/R8 o "amerykańskiej" pojemności, najlepiej na gaźniku, bo wtedy dawkowanie i spalanie nie jest aż tak precyzyjne. Sam tłumik nic nie da, jeśli silnik będzie malutki, zero bulgotu, same pierdzenie lub dudnienie. Swego rodzaju bulgot można wyciągnąć nawet z nowoczesnych V6/V8 ale potrzebne będą przede wszystkim odpowiednie tłumiki - fani bulgotu polecam Flowmaster'a albo Thrush'a, których to układy słyną z klasycznego dźwięku i umiarkowanej ceny.

#66 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8209
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 wrzesień 2012 - 22:45

ARON, :piwo ..ale sam przyznasz, że pitkowi taki ''bulgocik'' przydałby sie...taki amerykański :cwaniak

#67 MayheM

MayheM

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2899
  • Dołączył:  24 mar 2009
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 wrzesień 2012 - 11:00

ARON, zapewne nie slyszales jeszcze wydechu kjkaczm (Krzyska). On bulgocze, mimo ze to R4.

#68 ARON

ARON

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 851
  • Dołączył:  05 maj 2012
  • Rok Produkcji:xxxx
  • Silnik:2.0
  • Imię:x

Napisano 17 wrzesień 2012 - 18:42

ARON, :piwo ..ale sam przyznasz, że pitkowi taki ''bulgocik'' przydałby sie...taki amerykański :cwaniak

Oj tak, święte słowa, powinien mieć przynajmniej V6 pod maską, myślę, że ówczesny 2.7 by zmieścili na luza, choć i on z konkretnym tłumikiem jeszcze nie tak brzmi jak typowe US-V8! :szacun

ARON, zapewne nie slyszales jeszcze wydechu kjkaczm (Krzyska). On bulgocze, mimo ze to R4.

No to wydech musi być konkretnie przerobiony albo...nie uwierzę jak nie zobaczę/usłyszę (no chyba, że mamy inne wyobrażenia co do bulgotu :)!
A propos dźwięku silnika, to bardziej rasowy wydobędziecie praktycznie z każdej jednostki montując: otwarty-sportowy dolot powietrza, wydajniejsze kolektory wydechowe, sportowy układ wydechowy, nie tylko tłumiki - im mniej oporów w przepływie powietrza przez silnik, tym lepiej, choć nie znaczy, że każdy będzie od razu bulgotać... :d

Z ciekawostek odnosnie wydechu: na dzień dzisiejszy pozostało mi jedynie wymontowanie rezonatorów (tłumików końcowych) i osiągam identyczny efekt w innym Mopar'ze (choć to też jeszcze nie bulgot) - :szacun

#69 Bezimienny Gość.GrzegorzW._*

Bezimienny Gość.GrzegorzW._*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 02 październik 2016 - 16:44

Pozwolę sobie dołączyć do tematu otóż nabyłem mojego PT z takim lekko rozklekotanym wydechem i miał z lewej końcówkę z prawej sama rura wyglądało to po wydaje mi się dość krótkim czasie eksploatacji  jakby coś mi tę prawą stronę roz****** .A i same spawy dość kiepsko wykonane. Do celu wydech od połowy się rozleciał pękły spawy z prawej strony mocowanie się urwało chciał bym to poskładać tak żeby miało to "ręce i nogi" i ładnie wyglądało . Może ktoś podesłać jakieś foto jak to poskładać albo link gdzie mógłbym zerknąć . Atak nawiasem mówiąc to jedna z paru tajemnic tego egzemplarza

.







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych