skrzynia biegów automatyczna
#21
Napisano 02 marzec 2009 - 10:20
#22 Bezimienny Gość.challenger2008_*
Napisano 02 marzec 2009 - 18:38
#23
Napisano 02 marzec 2009 - 20:49
#24 Bezimienny Gość.challenger2008_*
Napisano 02 marzec 2009 - 22:04
#25
Napisano 03 marzec 2009 - 00:09
#26
Napisano 03 marzec 2009 - 10:50
challenger2008, w oryginale jest tylko pasta uszczelniająca a tą korkową uszczelkę miski z podróby to od razu wypierdol do kosza. to badziew jakich mało. kup oryginalny silikon moparowski rtv - nie spienia oleju w skrzyni biegów. olej to nie dextron (nazwa producenta) tylko mopar atf +4 dostępny tylko u autoryzowanych przedstawicieli chrysler-jeep-dodge.
Prawdę mówi prawdę
Również pozdrawiam
#27 Bezimienny Gość.challenger2008_*
Napisano 03 marzec 2009 - 17:01
#28
Napisano 03 marzec 2009 - 21:22
#29 Bezimienny Gość.challenger2008_*
Napisano 03 marzec 2009 - 22:41
#30
Napisano 03 marzec 2009 - 22:51
#31
Napisano 04 marzec 2009 - 08:11
#32
Napisano 04 marzec 2009 - 08:49
#33 Bezimienny Gość.challenger2008_*
Napisano 04 marzec 2009 - 14:45
#34
Napisano 04 marzec 2009 - 22:13
[ Dodano: 2009-03-04, 22:14 ]
challenger, zaczekaj pół roku to zobaczysz dlaczego nie uszczelka. Pozdrawiam
#35 Bezimienny Gość.challenger2008_*
Napisano 04 marzec 2009 - 22:26
#36
Napisano 05 marzec 2009 - 08:25
FLUID
STANDARD PROCEDURE
STANDARD PROCEDURE - FLUID AND FILTER
SERVICE
NOTE: Refer to the maintenance schedules in
LUBRICATION and MAINTENANCE, or the vehicle
owner’s manual, for the recommended maintenance
(fluid/filter change) intervals for this transaxle.
NOTE: Only fluids of the type labeled MoparT ATF+4
(Automatic Transmission Fluid) should be used. A
filter change should be made at the time of the
transmission oil change. The magnet (on the inside
of the oil pan) should also be cleaned with a clean,
dry cloth.
NOTE: If the transaxle is disassembled for any reason,
the fluid and filter should be changed.
FLUID/FILTER SERVICE (RECOMMENDED)
(1) Raise vehicle on a hoist. Refer to LUBRICATION
and MAINTENANCE for proper procedures.
Place a drain container with a large opening, under
transaxle oil pan.
(2) Loosen pan bolts and tap the pan at one corner
to break it loose allowing fluid to drain, then remove
the oil pan.
(3) Install a new filter and o-ring on bottom of the
valve body (Fig. 189).
(4) Clean the oil pan and magnet. Reinstall pan
using new Mopar Silicone Adhesive sealant. Tighten
oil pan bolts to 19 N·m (165 in. lbs.).(5) Pour four quarts of Mopart ATF+4 (Automatic
Transmission Fluid) through the dipstick opening.
(6) Start engine and allow to idle for at least one
minute. Then, with parking and service brakes
applied, move selector lever momentarily to each
position, ending in the park or neutral position.
#37
Napisano 05 marzec 2009 - 11:01
Napiszcie ile kosztuje u was taki sterownik.Ja wycelowałem za mój 1800pln.
Ale dałes 1800 za komputer skrzyni biegów czy elektrozawory??
#38 Bezimienny Gość.challenger2008_*
Napisano 05 marzec 2009 - 14:09
#39
Napisano 06 marzec 2009 - 00:02
[ Dodano: 2009-03-06, 00:10 ]
challenger2008, Moduł montowany jest na lewej podłużnicy pod nadkolem. Zdejmij lewe przednie koło, przednią część nadkola, ta puszka na podłużnicy z wtyczką na śrubkę to transmision control modul, czyli TCM, czyli sterownik szkrzyni biegów
#40 Bezimienny Gość.challenger2008_*
Napisano 06 marzec 2009 - 00:42
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Automatyczna skrzynia biegów nie reaguje |
Techniczny podstawowy | Isleofman |
|
|
|
Urwany bagnet oraz wiecznie odpadająca gałka biegów |
Techniczny podstawowy | LongiNL |
|
|
|
Bagnet skrzynibiegów |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | MirekP |
|
|
|
Skrzynia biegów do PT |
Techniczny podstawowy | Wróbel |
|
|
|
zakończenie linki wybieraka zmiany biegówwybierak gumka linka |
Części do PT Cruisera | Bezimienny Gość.dudzio_08_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych