kluczykowanie i kilka błędów
#1 Bezimienny Gość.omar071_*
Napisano 12 marzec 2014 - 07:03
P1595
P1683
P1193
Dodam nie skromnie ze nie dziala tempomat i falują obroty, wywalilo rownierz check engine.
Pomóżcie Mili Państwo, wczoraj kupilem to auto i chcialbym je jak najszybciej "wyprowadzic na prostą"
#2
Napisano 12 marzec 2014 - 08:54
czujnik prędkości jazdy (selenoid/prądniczka)
nic więcej cie nie boli tylko te dwa problemy lecz każdy wymaga sprawdzenia naocznie na testerze lub podstawienie drugiego sprawnego elementu do próby
#3 Bezimienny Gość.omar071_*
Napisano 12 marzec 2014 - 16:58
Czy to moze byc przyczyna blednych wskazan czujnika temp.
A znacie moze jakiegos zaufanego speca od PT'ów,
Najlepiej z wroclawia lub okolic, ktory by sie podjal diagnozy i naprawy?
#4
Napisano 12 marzec 2014 - 17:09
#5
Napisano 12 marzec 2014 - 17:28
trzeba tylko pare kilometrów pokonać
dla chcącego nie ma nic trudnego
#6
Napisano 12 marzec 2014 - 17:44
nic z tych błędów nie wynika z usterki kolektora ssącego , masz kolektor to się ciesz zawsze się może przydać zwłaszcza że masz gaz założony.Czujnik temperatury na gumowej rurze od filtra powietrza , czujnik prędkości w skrzyni biegów .Do sprawdzenia połączenia elektryczne w wiązce od czujników do sterownika , kostki pod akumulatorem (lubią zgnić i nie łączą) i w ostateczności po wykluczeniu błędów mechanicznych usterki napędu prądniczki w skrzyni zakup czujników do wymiany.
#7
Napisano 06 maj 2015 - 12:08
Jak sprawdzić błędy zarejestrowane przez komputer? Procedura jest następująca: wkładamy kluczyk do stacyjki i kilkukrotnie przekręcamy go z pozycji OFF do pozycji zapłonu (to ta w której zapalają się kontrolki, gdyby ktoś nie był pewny). Po kilku takich przekręceniach (trzeba zrobić to w miarę szybko, ale nie za szybko ;P) na liczniku kilometrów powinien wyskoczyć ewentualny kod błędu. Jeżeli błędów nie ma, na wyświetlaczu pojawi się -------------, a po chwili "done".
#8
Napisano 07 maj 2015 - 11:17
Witam.
Zrobiłem test kluczykiem i wyświetlił mi się napis "done" tzn posiadam bez błędów??
W czasie testowania kluczykiem znalazłem poważną inną usterkę że po przekręceniu kluczyka w stacyjce mogę go wyjąc bez problemu, nawet jak jest uruchomiony silnik i mogę wyjąć i w czasie jazdy. Możliwe włamanie był czy raczej coś nie tak w stacyjce ? Mam drugi zapasowy kluczyk i tak samo. Pitek nie posiada alarmu i immobiliisera.
Witam
To standardowa usterka w Pt. Nie opłacalna w naprawie.
#9
Napisano 07 maj 2015 - 11:34
Ja też tak mam. Nie wieszam na kluczyku za dużych, zbędnych breloczków, żeby niechcący nie wyjąć kluczyka podczas jazdy i nie musieć szukać pod nogami przy iluś tam na godzinę
#10
Napisano 07 maj 2015 - 20:50
@avila84,
Witam.
Zrobiłem test kluczykiem i wyświetlił mi się napis "done" tzn posiadam bez błędów??
W czasie testowania kluczykiem znalazłem poważną inną usterkę że po przekręceniu kluczyka w stacyjce mogę go wyjąc bez problemu, nawet jak jest uruchomiony silnik i mogę wyjąć i w czasie jazdy. Możliwe włamanie był czy raczej coś nie tak w stacyjce ? Mam drugi zapasowy kluczyk i tak samo. Pitek nie posiada alarmu i immobiliisera.
Niby usterka nie jest groźna - trzeba wymienić bębenek stacyjki na nowy - uszkodzony jest trzymacz kluczyka. Można z tym żyć - należy natomiast pamiętać, że kluczyk w pitim wyjmuje się w pozycji o jedno kliknięcie przed końcowym przystankiem - na końcowym przystanku normalnie kluczyka tez nie da się wyjąć (jeśli bębenek jest sprawny) ponieważ w tej pozycji załączone są akcesoria i wpierdziela akumulator na potęgę. Tak więc pamiętaj - kluczyk wysiada ze stacyjki na przedostatnim przystanku.... bo rano tramwaj nie pojedzie z powodu braku prądu....
#11
Napisano 07 maj 2015 - 20:58
O jakich akcesoriach mówisz
Czy można wizualnie stwierdzić że kluczyk jest źle wyciągnięty ze stacyjki n.p podświetlone zegary.
#13 Bezimienny Gość.avila84_*
Napisano 07 maj 2015 - 21:57
na końcowym przystanku normalnie kluczyka tez nie da się wyjąć (jeśli bębenek jest sprawny) ponieważ w tej pozycji załączone są akcesoria i wpierdziela akumulator na potęgę
Obojętnie na jakiej pozycji przekręcam i tak wyjmę kluczy bez problemu. Jedynie na pozycji gdzie zapalają kontrolki czy uruchomiony już silnik wyłącza się radio jak lekko wyjmję kluczyk. Możliwe że cała stacyjka jest rozpierdzielona.
Użytkownik avila84 edytował ten post 07 maj 2015 - 21:59
#14
Napisano 07 maj 2015 - 22:18
@avila84, Czytaj ze zrozumieniem:
kluczyka tez nie da się wyjąć (jeśli bębenek jest sprawny)Podkreślam - jeśli bębenek jest sprawny
już silnik wyłącza się radio jak lekko wyjmję kluczykNie wyłącza się radio, tylko wyświetlacz radia - radio gra nadal.
#15 Bezimienny Gość.avila84_*
Napisano 08 maj 2015 - 08:35
Nie wyłącza się radio, tylko wyświetlacz radia - radio gra nadal.
w ogóle radio nie gra, zero dzwięku
#16
Napisano 08 maj 2015 - 08:53
Witam@bigmeen, Włączysz wtedy wycieraczki i gra radio. Możesz otwierać i zamykać szyby. pozdrawiam
Dzięki Max
Ja czasami korzystam z uwalonej stacyjki. Tak jak piszesz nie do końca przekręcam kluczyk i wyjmuje. Radio gaśnie ale gra no ale palą sie kontrolki na cyferblacie. Bo jak chce puścić radio na postoju przy otwartych drzwiach a kluczyk w stacyjce to wtedy gnga a tak drzwi otwarte gril skwierczy radio gra. Wiem że można zamknąć drzwi i otworzyć szyby ale tak lepiej.
Użytkownik bigmeen edytował ten post 08 maj 2015 - 08:54
#17
Napisano 10 maj 2015 - 13:49
#18
Napisano 22 maj 2015 - 10:28
Mam pytanie ile razy (jesli ktos liczył?) w tescie kluczykowym trzeba wlaczyc zaplon i czy na koniec trzeba zostawic na wlaczonym czy na wylaczonym zaplonie? Mam 2.0 benzyna 2004r nie wyswietla sie nic poza napisem CRUISE na koniec trwa to 2-3 sek po czym gasnie. Wszystko dziala ok ale kontrolka Check Engine sie swieci tzn symbol silnika.Przez chwilę byl niski stan cieczy chłodzącej ale kontrolka nie zgasla po dolaniu.. W Citroenie wywalalo mi check engine gdy za dlugo jezdzilem bez wymiany oleju czy tu tez jest to mozliwe? Jak prawidłowo zrobic kluczykowanie?
#19 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 23 maj 2015 - 12:40
Mam pytanie ile razy (jesli ktos liczył?) w tescie kluczykowym trzeba wlaczyc zaplon i czy na koniec trzeba zostawic na wlaczonym czy na wylaczonym zaplonie? Mam 2.0 benzyna 2004r nie wyswietla sie nic poza napisem CRUISE na koniec trwa to 2-3 sek po czym gasnie. Wszystko dziala ok ale kontrolka Check Engine sie swieci tzn symbol silnika.Przez chwilę byl niski stan cieczy chłodzącej ale kontrolka nie zgasla po dolaniu.. W Citroenie wywalalo mi check engine gdy za dlugo jezdzilem bez wymiany oleju czy tu tez jest to mozliwe? Jak prawidłowo zrobic kluczykowanie?
http://ptclub.pl/ind...wy&fromsearch=1
http://ptclub.pl/ind...wy&fromsearch=1
#20
Napisano 28 grudzień 2015 - 19:31
Co do tego że kluczk wychodzi w każdej pozycji miałem to w voyagerze i vw lt 35 . Gościu kilka ulic dalej zrobił za 20 zł i śmigało, śmiga jak nowe
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
PITEK 2.0 LPG - błędy i kilka pytań nowfgo użytkownika |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Leszek1983_* |
|
|
|
Kilka pytań |
Ogólnie | Domczi |
|
|
|
jak wykonać kluczykowaniekody błędów, diagnostyka |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.jarkmie_* |
|
|
|
Pomarańczowa kontrolka silnika i kody błędów |
Techniczny podstawowy | ArturM |
|
|
|
Kontrolka check i brak błędów |
Techniczny podstawowy | shaeyla |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych