Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Problemz uruchomieniem silnika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
94 odpowiedzi w tym temacie

#61 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8209
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 grudzień 2014 - 23:44

opukać listwę i potem kręcić ?

dokładnie i może zagra..ale pamiętaj raz odpalił od razu, natomiast bywało, że już miałem takiego :cenzura że odpuściłem. Podszedłem za np. godzine stuk-puk PALI hmm
Spróbuj jeżeli odpali znaczy szukaj regulatora :piwo
I pamiętaj o odkręceniu osłony...lepsze dojście :lol

#62 zbyszeksi

zbyszeksi

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 253
  • Dołączył:  13 wrz 2014
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2CRD, M
  • Imię:simin
  • Skąd::SWD
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 29 grudzień 2014 - 06:57

Słuchajcie, u mnie pojawił się taki oto problem. Dziś rano przy temp powietrza -7 pitek nie chciał odpalić. Ale wyglądało to tak, po włożeniu kluczyka przekręcam zapłon, włączają się wszystkie kontrolki jak trzeba, czekam aż zgaśnie kontrolka świec żarowych kilka sekund po czym czekam jeszcze chwilkę odpalam a tu wszystko gaśnie łącznie z radiem i nic, zero odzewu, nic nie kręci, nic nie mruknie nawet. Wracam do punku wyjścia i znów to samo po kilku już nerwowych próbach odpalił. Akumulator raczej jest jeszcze ok bo jak ostatecznie zakręcił to odpalił ale dlaczego wcześniej wszystko gaśnie i nie daje znaku życia?? Ktoś może coś poradzić???

[ Dodano: 2014-12-29, 06:57 ]
dodam jeszcze, że pitolka garażuje pod chmurką niestety :kawka

#63 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 grudzień 2014 - 07:58

zbyszeksi,
Wymień akumulator na nowy i skończy się problem - to nic innego jak tylko uszkodzony akumulator . :cwaniak

#64 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 510
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 29 grudzień 2014 - 12:20

1. Podładowałem baterie prostowniczkiem z lidla bo wczoraj jak próbowałem odpalić padła , swoją drogą mam ją chyba do wymiany bo ładowała się tylko trzy godziny i pokazało że już jest naładowana.
2 . Zdjąłem pokrywę i popukałem kluczem w listwę koło zaworu
i.....ODPALIŁ za pierwszym razem ale trochę chechłałem nie tak że od razu i już.
Tylko czy to był zbieg okoliczności czy może faktycznie ten zawór , albo tak się zastanawiam może wina baterii bo może jak postoi przez noc na mrozie to bateria nie ma takiego kopa niż jak jest ciepło ?
Co do zaworu to spisać nr z niego i jakby coś to tylko takiego szukać ?

#65 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8209
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 grudzień 2014 - 12:32

Mario, sprawdz jeszcze raz dwa razy na pełnej baterii, jak będzie miał problem z odpaleniem a po ''opukaniu'' odpali czyli to regulator.

Co do zaworu to spisać nr z niego i jakby coś to tylko takiego szukać ?

to pytanie skieruj do Andrzeja...ale jest to dość droga część jak na takie :cenzura
Lub kup/pożycz używkę do sprawdzenia czy to toto :piwo

#66 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 510
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 29 grudzień 2014 - 12:50

Nie wiem czy dobrze odczytałem na regulatorze A6110780149 ? czy są tego jakieś tańsze zamienniki czy trzeba kupić oryginał ?, nic nie szukałem jeszcze . Może używkę ?

#67 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 grudzień 2014 - 13:26

Masz za grosze używkę z gwarancja 14 dniową :
http://allegro.pl/cz... ... 84699.html


a czujnik kupuje się z oryginału dla siebie 400zł , zamienniki się mszczą w CRD.

#68 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 510
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 29 grudzień 2014 - 14:17

Okej jednak jeszcze się upewnię czy faktycznie to on , zrobię tak przez kilka kolejnych dni jak pisał sluna,

#69 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 grudzień 2014 - 14:34

Ta metoda nie jest wyznacznikiem sprawdzenia stanu regulatora -czasem pozwala na uruchomienie ale nie za każdym razem , wszystko zależy w jakiej pozycji zablokuje sie regulator ciśnienia , o ile to regulator równie może to być wtrysk . Pukając w szynę wibracje idą i na wtryskiwacze :cwaniak

#70 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8209
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 grudzień 2014 - 15:48

[ Dodano: 2014-12-29, 15:48 ]
andreeas7, owszem ale osobiście zacząłbym oz wersji tańszej czyli regulatora inne kapiszony :cwaniak
Mario, kup ten regulator(wymiana banalnie prosta) co zalinkował Andrzej podstaw go sprawdz działanie jak odpala BIMGO czyt. DYCHA jak to nie toto zawsze możesz odesłać i myśleć o wtryskach (Boże broń) :piwo

#71 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 510
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 30 grudzień 2014 - 18:48

Dziś nie odpalił mimo pukania w listwę , zamówiłem używkę regulatora , wykręciłem baterie po raz kolejny do ładowania . Po tych chechłaniach i ładowaniach chyba będę zmuszony kupić baterie , pojechałem wczoraj aby ją sprawdzić i na mierniku gościowi pokazało 66 %.
Napisze co dalej jak przyjdzie regulator .
Znalazłem taką stronę , może komuś coś się przyda
http://allegro.pl/sh... ... RUISER&p=1
A na razie ŻYCZĘ WSZYSTKIM SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :alko

Jeszcze chciałbym zapytać czy pod regulatorem jest jakaś uszczelka czy nic nie ma ?
I słyszałem o środku do czyszczeniu wtryskiwaczy to się leje do paliwa ?
jakiej marki najlepszy kupić ? Może mojemu pitkowi by troszkę pomogło ?

#72 elvis4orever

elvis4orever

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  •   
  • Posty: 18
  • Dołączył:  07 paź 2014
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 M CRD
  • Imię:Igor

Napisano 01 styczeń 2015 - 19:45

Noworoczne pytanie:
Ładuję aku już około 20 godzin - i dalej się ładuje. Czy to jest ok? Ile maksymalnie może trwać ładowanie.
Powiem tylko że był całkowicie rozładowany. Prostownik ultimate speed (lidl'owy)

Dzięki

#73 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 styczeń 2015 - 20:02

elvis4orever,
A czym ładujesz ? i w jakiej temperaturze

#74 elvis4orever

elvis4orever

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  •   
  • Posty: 18
  • Dołączył:  07 paź 2014
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 M CRD
  • Imię:Igor

Napisano 01 styczeń 2015 - 20:51

Prostownik z Lidla - temperatura pokojowa

#75 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 styczeń 2015 - 20:55

24 godziny max - jesli w tym czasie się nie naładuje to trafiłes wadliwy prostownik lub jest uszkodzony akumulator

#76 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 510
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 05 styczeń 2015 - 19:37

Dzisiaj dostałem zamówiony używany regulator ciśnienia , wziąłem się za wykręcanie starego ale za chiny nie mogłem podejść do drugiej śruby więc zdemontowałem całą listwę .
I po odkręceniu i porównaniu dwóch regulatorów chapło mnie zdziwko . Ten mój był krótszy od tego zakupionego. I nie można było go włożyć w szynę bo był za długi. Po numerach różniły się jedną cyfrą - mój pośpiech i niedopatrzenie przy zamawianiu.
Natomiast na starym na końcówce zauważyłem taki brud i syfek jakby z paliwa i malutkie obtarcie z jednej strony jakby czasami się o coś obcierał. Przeczyściłem go i zmontowałem wszystko.
Po rozmowie telefonicznej , Andrzej zasugerował iż te syfki to są opiłki i prawdopodobnie czeka mnie czyszczenie układu paliwowego bo one mogą czasami blokować ten regulator / sorry jeśli coś pomyliłem/. Wykręciłem filtr paliwa i przyłożyłem magnes aby zobaczyć czy przyciągnie jakieś opiłki ale nic nie było - magnes czysty. Nie dopytałem jeśli były by to opiłki to skąd się biorą i czy jakby to było to to jak się czyści ten układ i czy w samemu da rade to ogarnąć , czy tylko warsztat?
Odpala i na razie jest okej , czekam do przymrozku i zobaczę czy zapali.

Załączone pliki



#77 Tofik

Tofik

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 150
  • Dołączył:  31 gru 2014
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0 M G
  • Imię:Tofik
  • Skąd::Grójec
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 05 styczeń 2015 - 21:24

a nie przyszło Wam do głowy że może macie słabą kompresję w silniku?? może warto by ją sprawdzić na zimnym silniku??

#78 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 510
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 05 styczeń 2015 - 22:08

Tofik, jeszcze nie sprawdzałem ale myślę że z kompresją jest okej , ponieważ po mroźnej nocy kiedy nie mogę go odpalić to z plaka zapala i potem cały zimny dzień jest dobrze a jak jest ciepło to pali bez problemu. Tak to nawet z plaka byłby problem. Poza tym znalazłem na forum wypowiedź Andrzeja na ten temat , cytuję : nana,
Kobieto że kreci lekko nie znaczy że brak kompresji - prosty test zdjęc obudowe filtra i w czasie krecenia psikać plakiem jak jest kompresja to na 100% odpali i masz problem z paliwem jak nie odpali to masz sie czym martwić. :cwaniak

Każdy mechanik co ma troche pojecia o dieslu zaczyna sprawdzenie od próby odpalenia z pominieciu układu wtryskowego(jesli nie ma efektów mechanicznych że coś blokuje lub stuka) , to common rail i musi odpalić nawet jak elektronika nie działa jesli ma tylko kompresję.

#79 Tofik

Tofik

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 150
  • Dołączył:  31 gru 2014
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0 M G
  • Imię:Tofik
  • Skąd::Grójec
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 05 styczeń 2015 - 22:15

Wiesz ale codzienne palenie go z plaka to też nie jest rozwiazanie i w sumie jest szkodliwe. Są też inne specyfiki na odpalanie ropniakow ale to szajs jest. Mój znajomy używał czegoś co się nazywa chyba autostart i w końcu mu to gówno wybuchło przy próbie odpalania.

#80 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 05 styczeń 2015 - 22:44

Tofik,
Chopie opamietaj sie z wywodami co ma plak do szkodliwości - proszę się zapoznać z budową i działaniem silnika diesla - akurat plak jest idealny do odpalania i bezproblematyczny ,problemy robią się na samostarcie łącznie s przeskoczeniem lub zerwaniem paska rozrządu.





Podobne tematy Zwiń

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych