Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

płyn wspomagania kierownicy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
85 odpowiedzi w tym temacie

#21 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13759
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 sierpień 2015 - 20:48

jak mialem zadupcone sitko to wylo wlasnie przy maksymalnym skrecie bo cisnienia brak,.. sitko wazna  sprawa



#22 kampaj

kampaj

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 103
  • Dołączył:  03 cze 2015
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:kamil
  • Skąd::Szamotuły
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2015 - 06:02

Czemu nikt nie pisze na forum o płynie czerwonym

MOPAR POWER STEERING FLUID +4 

?

Rozumiem że jest niezgodny, ale łatwo się pomylić, szczególnie że niektórzy na allegro opisują go jako MOPAR POWER STEERING FLUID bez tego +4.



#23 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 19 sierpień 2015 - 07:11

Czemu nikt nie pisze na forum o płynie czerwonym
MOPAR POWER STEERING FLUID +4 
?
Rozumiem że jest niezgodny, ale łatwo się pomylić, szczególnie że niektórzy na allegro opisują go jako MOPAR POWER STEERING FLUID bez tego +4.


Witam

Bo to dwa różne płyny. Z tego co zrozumiałem wypowiedź Andrzeja to AFT4 jest nowszym płynem do układów kierowniczych wiec płukamy układ czyścimy sitko i zalewamy czerwonym AFT4. Power sterling fluid odchodzi do lamusa.

:bigmeen

#24 kampaj

kampaj

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 103
  • Dołączył:  03 cze 2015
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:kamil
  • Skąd::Szamotuły
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2015 - 09:06

Ale ATF +4 to zupełnie inny płyn niż MOPAR POWER STEERING FLUID +4 

firma sprzedająca ma osobno ATF +4 z takim nap[isem na opakowaniu i osobno

MOPAR POWER STEERING FLUID +4 z takim napisem na opakowaniu.



#25 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2015 - 09:18

Nie masz większych zmartwień ? - chcesz oryginał płyn , dzwonisz na serwis i dostaniesz to co powinno być w takiej samej cenie jak na sklepie internetowym .

#26 kampaj

kampaj

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 103
  • Dołączył:  03 cze 2015
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:kamil
  • Skąd::Szamotuły
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2015 - 10:06

Moim zmartwieniem jest to, że zakupiłem MOPAR POWER STEERING FLUID +4  i czekam na radę czy wiecie czy mogę go wymieszać z MOPAR POWER STEERING FLUID, czy mam zamawiać MOPAR POWER STEERING FLUID, bo wymieniać na ATF +4 nie zamierzam.



#27 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2015 - 10:36

Skoro nie zamierzasz wymieniać to po co go kupiłeś , to z Twojego linku to MS9602 czy ATF+4

#28 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2015 - 10:46

@kampaj, do twojego rocznika, tak jak i do mojego przewidziany jest MOPAR POWER STEERING FLUID, tak zaleca serwis i nikt tu nie eksperymentuje z tym tematem bo koszty w przypadku problemów duże a koszt samego płynu w serwisie przystępny.

Wymień wiec na MOPAR POWER STEERING FLUID



#29 kampaj

kampaj

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 103
  • Dołączył:  03 cze 2015
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:kamil
  • Skąd::Szamotuły
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2015 - 12:48

To bez sensu, żeby ATF +4 był opisywany na opakowaniu w 2 wersjach ATF+4 oraz MOPAR POWER STEERING FLUID +4.

Chciałem kupić MOPAR POWER STEERING FLUID i uznałem, że firma nie będzie tak głupia, aby inny istniejący produkt(ATF +4) nazwać podobnie do zupełnie innego istneijhącego produktu MOPAR POWER STEERING FLUID  :(

Będę wymieniał, bo chcę płyn wymienić na MOPAR POWER STEERING FLUID :)

Wszyscy piszą ATF +4 i tak jest na opakowaniu właśnie, a na tym co kupiłem na opakowaniu jest właśnie MOPAR POWER STEERING FLUID tylko z dopiską +4. Pytam dlatego, że nikt nie pisał o tak łatwej możliwości zrobienia pomyłki.

Dzięki za pomoc :)



#30 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2015 - 12:51

Na opakowaniu oleju jest specyfikacja chryslera MS 9602 i to jest podstawa typu oleju czyli mopar ATF+4 do ciebie jest potrzebny Mopar MS 5931

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 19 sierpień 2015 - 12:54


#31 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •      
  • Posty: 4957
  • Dołączył:  19 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2003 LTD
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::DOA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2015 - 12:58

kampaj, to jest marketing. Płukaj i zalewaj ATF+4, taki sam masz też w skrzyni biegów.



#32 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2015 - 13:05

Andmis, w tym silniku i roczniku ma być MOPAR POWER STEERING FLUID, a wlać mozna wszystko, wolny kraj mamy :lol

#33 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 19 sierpień 2015 - 13:12

Witam

No to teraz choćbym chciał to już nic z tego nie rozumie. Może ktoś wreszcie sprecyzuje kiedy lejemy power sterling fluid a kiedy AFT4. Aaaaaaa!!!! "Pani Goździkowa popękała mi glowa"

:bigmeen

Andmis, w tym silniku i roczniku ma być MOPAR POWER STEERING FLUID, a wlać mozna wszystko, wolny kraj mamy :lol


Witam Przemo

Ale Andrzej kilka postów wyżej pisał

"Wystarczy zrobić płukanie układu i zalać Moparem ATF+4 , po co sobie utrudniać życie "

:bigmeen

#34 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2015 - 13:15

http://ptclub.pl/ind...gania/?p=108993

Proszę zwrócić uwagę na słowo 'zazwyczaj' i jesli ktos ma watpliwosci co do swojego to dzwonic z vinem do ASO w Szczecinie ;)

#35 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 19 sierpień 2015 - 13:27

http://ptclub.pl/ind...gania/?p=108993
Proszę zwrócić uwagę na słowo 'zazwyczaj' i jesli ktos ma watpliwosci co do swojego to dzwonic z vinem do ASO w Szczecinie ;)


Witam

To tak jak u mnie w życiu "zazwyczaj" nie mam racji. Zazwyczaj :lol

:bigmeen

#36 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2015 - 14:10

Tak MS 5931 był !!! stosowany w starszych Pt , po 2005 r wszystkie były zalewane już tylko ATF+4 bo jest lepszy i mniej na nim awarii a zwłaszcza syfu na sitkach - wiec na zdrowie jest wymiana z plukaniem układu .

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 19 sierpień 2015 - 14:59


#37 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •      
  • Posty: 4957
  • Dołączył:  19 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2003 LTD
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::DOA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2015 - 14:41

A, lejcie co chcecie, ja mam rocznik 2003 i zalany był czerwonym ATF+4. Tyle już było o tym pisane, że dziw, że się o tym dalej pisze. We wcześniejszych modelach był zalewany kolor słomkowy, bodajże 2000, 2001 2002, a później bursztynowy, i tyle w temacie.



#38 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2015 - 14:56

Andrzeju do crd zawsze był mopar ATF+4 niezależnie od rocznika podobnie do wersji 1,6 , natomiast z 2,0 były takie jazdy - dopiero pózniej to zostało unormowane na jednolity płyn o specyfikacji MS 9602

Koloru bursztynowego nie było - tak wyglada ATF+4 jak jest zużyty po pracy .

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 19 sierpień 2015 - 14:58


#39 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •      
  • Posty: 4957
  • Dołączył:  19 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2003 LTD
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::DOA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2015 - 15:18

Dokładnie Andrzeju jak piszesz, a kolor bursztynowy to odczucie subiektywne. Pozdrawiam.



#40 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13759
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2015 - 22:45

rzezilo,.. dizel 2,2 2006 po zlaniu ,  czyszczeniu ukladu, wyciagnieciu zbiorniczka do czego przydala by sie mala chinska raczka, a raczka byla maksia zalaniu, przeplukaniu wszelkie objawy odglosow przeciazenia pompy przy skrajnych polozeniach kierownicy ustaly, plyn oczywiscie atf+4







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych