Witam serdecznie zacną brać Pitową. Przede mną długa trasa moim małym wariatem w związku z czym mam pytanie: Przy jakich prędkościach można śmiało pomykać autostradą pitkiem tak by go nie zamęczyć? Jakich prędkości unikać i czy pitek potrzebuje mieć regularne przystanki żeby czasem mu się uszczelniacze na skrzyni nie porozpuszczały i oleju w automacie też nie ugotować??
Prędkości zalecane lub nie dla PiTiego
#1
Napisano 15 lipiec 2015 - 19:30
#2
Napisano 15 lipiec 2015 - 19:40
kiedyś zrobiłem trasę 500 km z 20 minutowym przystankiem i nic z pt się nie dzialo
#3
Napisano 15 lipiec 2015 - 20:32
500 km z 20 minutowym przystankiem i nic z pt się nie dzialojak jadę nad morze (sześćset parędziesiąt), to nie robię żadnego. ale czy dobrze to nie wiem niby z PiTim nic się nie dzieje. prędkość... tak do 120
#4
Napisano 15 lipiec 2015 - 21:18
- Margo lubi to
#5
Napisano 15 lipiec 2015 - 21:53
Jak chłodniej to normalnie a temperatura w normie .
#6
Napisano 16 lipiec 2015 - 06:29
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 16 lipiec 2015 - 06:29
#7
Napisano 16 lipiec 2015 - 06:39
Użytkownik Fighter edytował ten post 16 lipiec 2015 - 06:40
#8
Napisano 16 lipiec 2015 - 06:42
#9
Napisano 16 lipiec 2015 - 06:47
#10
Napisano 16 lipiec 2015 - 06:51
Z krakowa na Rzerzów autostradą cały czas leciałem 160-180 i nic. Wszystko było ok. Nie przegrzewał sie ani nic mu sie nie działo.
#11
Napisano 16 lipiec 2015 - 07:32
Z krakowa na Rzerzów autostradą cały czas leciałem 160-180 i nic. Wszystko było ok. Nie przegrzewał sie ani nic mu sie nie działo.
Witam Mati
Widzę że nie oszczędzasz swojego Pt
Napewno tak jak Andrzej pisał jak w Pt wszystko gra to nie powinno się nic stać ale 14 letni Pt i praca na wysokich obrotach jak w nowym to tylko kwestia czasu jak jakaś zmęczona CZASEM cześć się uwali.
#12
Napisano 16 lipiec 2015 - 07:47
#13
Napisano 16 lipiec 2015 - 07:55
A wiesz Marcinie ze większość awari jest z zamulenia auta a nie normalnej eksploatacji , Wasze pozorne oszczędności i ostrożność zamiast pomagać tylko szkodzi autu .
Witam Andrzeju
Wiem wiem to tak jak by jak to się mowi" można za głaskać kota na śmierć"
#14
Napisano 16 lipiec 2015 - 08:21
Pt są wyposażone w tzw silniki wysokoobrotowe, mój na ten przykład najlepiej sprawuje się powyżej 110 - 120 km/h, a przyśpieszenie - no cóż na ćwierć mili pewnie objechałby pitiego chłop na komarku (nie dotyczy 2,4 turbo)
#15 Bezimienny Gość.krol44_*
Napisano 16 lipiec 2015 - 08:23
Z krakowa na Rzerzów autostradą cały czas leciałem 160-180 i nic. Wszystko było ok. Nie przegrzewał sie ani nic mu sie nie działo.
Ochronniki na uszach miałeś?
#16
Napisano 16 lipiec 2015 - 08:36
WitamPt są wyposażone w tzw silniki wysokoobrotowe, mój na ten przykład najlepiej sprawuje się powyżej 110 - 120 km/h, a przyśpieszenie - no cóż na ćwierć mili pewnie objechałby pitiego chłop na komarku (nie dotyczy 2,4 turbo)
No to Krzychu coś nie tak z Twoim Pt. JA nie narzekam na przyspieszenie swojego Pt a emerytem nie jestem.
No tak jak się chce porównywać silniki 141 KM do 223 KM to fakt 2,0 może być trochę mułowaty z naciskiem na TROCHĘ
Użytkownik bigmeen edytował ten post 16 lipiec 2015 - 18:29
#17
Napisano 16 lipiec 2015 - 20:10
Ochronniki na uszach miałeś?
Powiem Ci że nie było źle. Nie było zbyt głośno hehe
Witam Mati
Widzę że nie oszczędzasz swojego Pt
Napewno tak jak Andrzej pisał jak w Pt wszystko gra to nie powinno się nic stać ale 14 letni Pt i praca na wysokich obrotach jak w nowym to tylko kwestia czasu jak jakaś zmęczona CZASEM cześć się uwali.
Witaj Marcinie!
Głaskam i oszczędzam, dbam jak należy Oczko w głowie hehe
A powiem Ci jeszcze, że spalanie wyszło dużo niższe niż myślałem bo po mieście mi pali 12.5 gazu i przy predkościach 160-180 spalił 13 l to jest moim zdaniem dobry wynik.
Użytkownik MateuszDG edytował ten post 16 lipiec 2015 - 20:09
#18
Napisano 19 lipiec 2015 - 08:50
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
#19
Napisano 20 lipiec 2015 - 14:13
Przerwy w trasie wyznacza bak paliwa,
Co do prędkości to raczej nie samochód jest wyznacznikiem tylko twoje nerwy,
mnie np. dobija jak jadę 160-180 (oczywiście fantazjuję bo w Polsce to nie wolno tak szybko),
bo mimo że wygłuszyłem go jak potrafiłem,
to dalej hałas związany z oporami powietrza jest spory i mnie to denerwuje.
Więc nie przekraczam 140 przy długich trasach.
#20
Napisano 27 lipiec 2015 - 23:11
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Uszczelnienie skrzyni 2.0M |
Techniczny podstawowy | _marcinw |
|
|
|
Klubowe Gadżety/Pamiątki |
Gadżety klubowe | Voltek |
|
|
|
oświetlenie licznikówwskazówki liczników |
Techniczny podstawowy | Pablino |
|
|
|
Ogolnopolski zlot chrysler pt cruiser Narewka 2024 w krainie żubra |
Nasze Spoty | dominik |
|
|
|
Byliście kiedyś lub chodzicie do wróżki? |
Offtopic | pitkowechucherko |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych