Witam
Metodą kluczykową wywala mi trzy błędy P0420 P1684 oraz P0108 - gasnie przy dojeździe do krzyżówek. Świece i kable wymieniłem Nie pisałem wcześniej bo myślałem że to ich wina. Czy to może chodzi o MapSensor ?
Napisano 06 październik 2015 - 16:19
Witam
Metodą kluczykową wywala mi trzy błędy P0420 P1684 oraz P0108 - gasnie przy dojeździe do krzyżówek. Świece i kable wymieniłem Nie pisałem wcześniej bo myślałem że to ich wina. Czy to może chodzi o MapSensor ?
Napisano 06 październik 2015 - 17:15
Napisano 06 październik 2015 - 17:20
witam !
P0420 - Chrysler Typ Układ napędowy - Kontrola emisji pomocnicze - ISO / SAE Kontrolowany Opis
Catalyst wydajności poniżej normalnych warunkach
Lokalizacja Bank 1 Przyczyna
Silnik pracuje w pętli zamkniętej przez 3 minuty, wejście czujnika ECT ponad 147 ° F, prędkość obrotowa silnika od 1200-1700 obrotów na minutę przy przepustnicy otwartej, VSS ponad 20 mph, w czujnik MAP na 1.5-2.0v, a następnie wykryte PCM, że stopa wyłącznik tylne HO2S-12 osiągnął 70% przedniej HO2S-11 stopy przełącznika.
Czujnik MAP Warunki Wysoka wejściowe schematy
PrzyczynaPrędkość obrotowa silnika od 400-1500 rpm, wejście czujnika TP mniej niż 1.0V, test rozpoczął i PCM wykrył wejście czujnika MAP ponad 4.6v przy starcie lub na 4.6v przy pracującym silniku (warunki spełnione w 1,76 sekundy) ,
te miałem pod reka reszta pytaj Andrzeja
Użytkownik DAREK 75 edytował ten post 06 październik 2015 - 17:42
Napisano 06 październik 2015 - 18:42
P0420 mówiąc kolokwialnie mogę olać, ale czujnik podciśnienia (mapsensor lub czujnik Map ) może bruździć z tym gaśnieciem.... no cóż ,.. ma ktoś może na zbyciu ? :-D
Napisano 06 październik 2015 - 18:54
Sprawdź kolektor ssący może masz nieszczelność.
Napisano 06 październik 2015 - 19:02
Psikałem plakiem, silikonem i nic - 3 razy go oglądałem .. może jednak samostart kupie i jeszcze spróbuje,, często padają te czujniki ? Można go jakoś miernikiem sprawdzić ?
Użytkownik Maslanka edytował ten post 06 październik 2015 - 19:05
Napisano 06 październik 2015 - 19:36
3 razy go oglądałem
Ale go nie odkręcałeś:
Z tego co kiedyś pisał Andrzej, to te kolektory "lubią" pękać na zgrzewie, wtedy takie pęknięcie trudno jest zobaczyć bez wyciągania kolektora.
Napisano 06 październik 2015 - 20:25
Odkręcałem..
Napisano 06 październik 2015 - 20:30
Napisano 06 październik 2015 - 21:32
Napisano 06 październik 2015 - 21:37
Napisano 06 październik 2015 - 22:22
Michał, warto podpiąć Pitka pod sprzęt o którym pisze Andrzej.
Mój GiTek kilka dni temu przeszedł taki zabieg.
A na "mehaników typu SIE ZROBI, SIE HEFTNIE" uważaj - potrafią sporo napsuć, gdy "naprawiają"
Napisano 07 październik 2015 - 12:20
No wlasnie byłem w dużym warsztacie (a'la service) podpieli mnie pod swój sprzet i tylko błędy mogli zczytać ,,.. żadnych parametrów pracy,...
Napisano 07 październik 2015 - 13:55
Napisano 07 październik 2015 - 14:30
Kolego, najbliższy i najlepszy serwis Pitków w Polsce masz 150 km od Bydgoszczy na południowy wschód, naprawdę warto gorąco polecam.
Napisano 07 październik 2015 - 18:01
Prefekt poproszę o namiary - wolę poświecić jeden dzień i zrobić to porządnie niż latać i się denerwować nie potrzebnie..
Napisano 08 październik 2015 - 18:22
Andrzej z Płocka
Napisano 09 październik 2015 - 12:05
A nawet Andreeas7...
Użytkownik pablicito edytował ten post 09 październik 2015 - 12:06
Napisano 09 październik 2015 - 13:21
Właściwie to jutro wybieram się do Płońśka obejrzeć samochodzik - mogę zboczyć trochę z trasy ... :-D
To jak Andrzeju znajdziesz może jutro dla mnie czas ?
Napisano 09 październik 2015 - 13:55
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Błędy p1685 p1686 p1687 oraz p0420 |
Techniczny podstawowy | FAAD |
|
|
|
Trzy po trzy, para piętnaście. |
Offtopic | andmis |
|
|
|
Urwany bagnet oraz wiecznie odpadająca gałka biegów |
Techniczny podstawowy | LongiNL |
|
|
|
Nierówna praca silnika oraz dławienie |
Techniczny podstawowy | marth |
|
|
|
Błędy w Pitku |
Techniczny podstawowy | Kasper |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych