Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Co jak w PT?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Jakubwawa_*

Bezimienny Gość.Jakubwawa_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 13 luty 2016 - 16:47

Oczywiście tytuł postu miał brzmieć:

 

Co i jak w PT :)

Pozwoliłem sobie poprawić. Pozdrawiam. :yodarek

 

Przejrzałem trochę Wasze forum , które jest kopalnią wiedzy ale na dokładne poznanie trzeba wielu wieczorów.

Może ktos mi podpowie lub podeśle link do tematu:

Jaka jest procedura kluczykowania?

Co zostało zmienione w w polifcie i kiedy)

Czy skrzynie automatyczne wymagają serwisu co pewien czas ( wymiana oleju)?

nie zależy mi na mocy ale silnik 2.4 wydaje mi się nowszą konstrukcją?


Użytkownik Yodarek edytował ten post 14 luty 2016 - 13:28


#2 xaud

xaud

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 140
  • Dołączył:  31 sty 2014
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,4 M, Gaz
  • Imię:Kamil
  • Skąd::Ełk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 luty 2016 - 16:57

Procedura jest następująca: wkładamy kluczyk do stacyjki i kilkukrotnie przekręcamy go z pozycji OFF do pozycji zapłonu (to ta w której zapalają się kontrolki, gdyby ktoś nie był pewny). Po kilku takich przekręceniach (trzeba zrobić to w miarę szybko, ale nie za szybko  ;P) na liczniku kilometrów powinien wyskoczyć ewentualny kod błędu. Jeżeli błędów nie ma, na wyświetlaczu pojawi się -------------, a po chwili "done". 



#3 Bezimienny Gość.Jakubwawa_*

Bezimienny Gość.Jakubwawa_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 13 luty 2016 - 17:09

Dziękuję . Rozumiem że ewentualne błędy wyświetlają się na liczniku przebiegów jak napis  a nie błyskanie które trzeba liczyć?



#4 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 luty 2016 - 18:53

Tak, np "p1684" - to bład akumulatora

U mnie błedy pojawiaja sie po trzykrotnym przelaczeniu tam i spowrotem czas miedzy przelaczeniami to około 2 sekundy.

Polifty weszły od 2005, zreszta mozna trafic z tego roku i przed i polifta. 

Zmieniło sie duzoooo tu niestety musisz poczytać,  grill, lampy, srodek, sterowanie jest po CAN czyli cyfrowo itd itd

Olej w skrzyni wymienia sie ale nie pamietam co ile, 2, 4 to dobry wybór choc pali najwiecej :-)



#5 MANDEY

MANDEY

    PT PRO

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 735
  • Dołączył:  13 sty 2013
  • Rok Produkcji:2006 Route 66
  • Silnik:2,2crd M
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Zielona Góra
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 luty 2016 - 19:39

Trzykrotne włączenie i wyłączenie zapłonu,za czwartym razem załączony zapłon, przy wciśniętym pedale sprzęgła i ustawieniu licznika kilometrów ogółem.Pitka odpalamy tylko na wciśniętym pedale sprzęgła.



#6 MirekP

MirekP

    Zwolennik

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 442
  • Dołączył:  23 sty 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 A Gaz
  • Imię:Mirosław

Napisano 13 luty 2016 - 19:45

Olej w automacie wymieniamy co 60 max 70 tys.km. Najlepiej Mopar ATF+4 do tego filtr Mopara ( inne nie oryginalne potrafią wypadać) no i miskę uszczelniamy na silikon RTV też Mopara. Wymiana statyczna , dynamiczna i tak nie wypłuka syfu z konwertera gdzie jest go najwięcej.



#7 hencio

hencio

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3349
  • Dołączył:  22 cze 2014
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,429 A
  • Imię:DARIUSZ
  • Skąd::SZKLARKA RADNICKA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 luty 2016 - 20:02

Dobrze prawisz Przemo.2,4 pali i to jak.Mój przedlit jest właśnie z 2005r.Tylko u mnie nie wciskam sprzęgła aby sprawdzić błędy tak jak pisze Andrzej bo go nie mam.



#8 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 luty 2016 - 22:36

Ja mam, ale też nie wciskam przy sprawdzaniu błędów, spotkałem się też z informacją że muszą być zamknięte drzwi.



#9 mittek

mittek

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 346
  • Dołączył:  09 lis 2014
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,4 A
  • Imię:Mieczysław
  • Skąd::Kraków
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 13 luty 2016 - 23:39

Olej w automacie wymieniamy co 60 max 70 tys.km. Najlepiej Mopar ATF+4 do tego filtr Mopara ( inne nie oryginalne potrafią wypadać) no i miskę uszczelniamy na silikon RTV też Mopara. Wymiana statyczna , dynamiczna i tak nie wypłuka syfu z konwertera gdzie jest go najwięcej.

po 2000r do skrzyń A-604 tylko Mopar ATF+4







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych