Witam.Ostatnio płukałem układ wspomagania i zauważyłem,że z lewej strony maglownica jest mokra od oleju.Mam pytanie-czy od anglika można jakoś wykorzystać maglownicę tj. części od niej? Będe wdzięczny o porady.
Maglownica poci się
#1
Napisano 26 sierpień 2016 - 16:33
#2
Napisano 26 sierpień 2016 - 16:56
Raczej daj do regeneracji
#3
Napisano 26 sierpień 2016 - 18:03
Raczej daj do regeneracji
+1
kojot14, kupisz taniej i nie bardzo wiadomo, czy Ci się nie położy za miesiąc lub dwa, a wtedy znajdziesz się w punkcie wyjścia. Regeneracja daje Ci możliwość zareklamowania tego przez rok od usługi (większość regeneratorów tak daje gwarancję).
#4
Napisano 26 sierpień 2016 - 20:50
W zeszłym roku regenerowałem i działa bez zarzutu, tak jak pisze Paweł, dostajesz gwarancje.
Z używką zawsze loteria.
#5
Napisano 26 sierpień 2016 - 21:28
Powiedzcie proszę czy da się z anglika bo jestem laik.Na razie moja jeszcze daje radę.Oleju nie musze dolewać tylko widać,że jest spocona.
#6
Napisano 26 sierpień 2016 - 21:56
Całego magla z angola raczej nie zaadoptujesz, a jedynie bebechy, ale i z tym bywały jajca, bo śruby do regulacji miały odwrotne gwinty itp. "Opakowanie" przekładni raczej do niczego Ci się nie przypada. Musisz wiedzieć, że maglownice angielskie w Polsce skupują firmy, które je regenerują i skupują umarłe egzemplarze również z rodzimego rynku. Po co to robią? Proste - Mając do dyspozycji stos złomu i odpowiednie maszyny można z trzech urzeźbić jedną w miarę porządną. W garażu tego nie zrobisz.
Moja rada jest taka: Nie idź w druciarstwo, bo nie mając zaplecza warsztatowego oraz fachowej wiedzy (tak zakładam) możesz stracić czapkę kasy i zostać z palcem w nocniku.
Oleju nie musze dolewać tylko widać,że jest spocona.
A w tym przypadku, to w ogóle rozeznał bym rynek i spokojnie czekał. Spoconą, ale sprawną maglownią przehulałem Volvo cały rok i dopiero gdy uroniła pierwsze olejowe łzy udałem się do fachowca.
Użytkownik pablobed edytował ten post 26 sierpień 2016 - 21:44
#7
Napisano 26 sierpień 2016 - 21:59
#8
Napisano 27 sierpień 2016 - 05:22
I o to mi chodziło.Fachowo i zrozumiale.Bardzo wszystkim dziękuję.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Tu się witamy!!!Powitanie |
Tu się witamy z załogą PTClub.pl | Przemo |
|
|
|
Pochwalcie się swoimi modelami PT CRuiser'ów. |
Offtopic | bartek_sz3 |
|
|
|
Udało się naprawić wtryski domowym sposobem |
Techniczny podstawowy | zero |
|
|
|
Dlaczego opłaca się jechać do serwisu z silnikiem |
Techniczny podstawowy | steryd |
|
|
|
Jak się dostać do bezpieczników w kabinie |
Techniczny podstawowy | Lufa |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych