Maciej , jest to silnik najmniej awaryjny ,a reszta jak w każdym innym modelu
Skusilibyście się na takiego Pitka?
#21
Napisano 07 kwiecień 2017 - 14:49
#22
Napisano 07 kwiecień 2017 - 15:31
A słuchajcie, czy z tym częściami do 1.6 jest faktycznie słabo?
Jakoś nie zauważyłem aby z częściami był kłopot. Może z wyjątkiem skrzyni biegów.
Użytkownik Al Capone edytował ten post 07 kwiecień 2017 - 15:32
#23
Napisano 07 kwiecień 2017 - 16:30
Może z wyjątkiem skrzyni biegów.
.. i kolektora
#24
Napisano 07 kwiecień 2017 - 19:17
mój 2,4 touring 2 latat temu kosztował mnie 15k + opłata nie pamiętam na co?
Miał wymienione sprzęgło , ja w sumie robiłam w nim drobiazgi.
Tu płacisz za radio niski przebieg i chromy.
Na pewno wart obejrzenia i negocjacji. W sumie mało zdjęć środka- ani pół z odpaloną stacyjką.
No i chyba oczka do polerowania.
#25
Napisano 07 kwiecień 2017 - 19:26
Zdecydowalibyście się na niego w takiej cenie jeśli okazałoby się, że lakier
obejrzyj dobrze lewa stronę brak napisu na drzwiach kierowcy
#26
Napisano 07 kwiecień 2017 - 19:37
Usterki TiPM wyjdą przy sprawdzaniu osprzętu elektrycznego , światła klakson, szyby ,światła .
#27 Bezimienny Gość.stiepan_*
Napisano 07 kwiecień 2017 - 20:17
obejrzyj dobrze lewa stronę brak napisu na drzwiach kierowcy
!!
#28
Napisano 07 kwiecień 2017 - 20:46
Za ładnie wygląda no i te PO, oni tylko rozbitki wleką z zachodu
jak go dwa razy umyjesz to możesz się rozczarować stanem lakieru
PICONICY
#29
Napisano 07 kwiecień 2017 - 20:47
Często to fikcja i trzeba szukać raczej ASO, choć tu też bywają kwiatki. Jeden z naszych kolegów pojechał niedawno na kompleksową "ekspertyzę" przed zakupem i orzekli, że jest git. Niestety, puścili mu rzekomo bardzo sprawne auto z kilkoma kosztownymi usterkami, których najpewniej nie chciało się sprawdzić. Jak dobrze kojarzę był to seba21. W Poznaniu jest serwis Chryslera i w razie jakichkolwiek wątpliwości tam bym uderzał. Koszt takiego przeglądu to kilka stów, ale warto wydać i wiedzieć na czym się stoi. Najczęściej jest to komputer, kontrola powłoki pod kątem przebytych uszkodzeń, zawieszenie, wydech oraz podstawowa ocena stanu silnika. Kompresja jest płatna dodatkowo no i oczywiście musi się na nią zgodzić włąsciciel, choć w benzynie to żadna robota.
Tak jest, zdecydowanie NIE polecam firmy Dr Lemon z Poznania. Cena takie przeglądu zdecydowanie za wysoka w stosunku do jego jakości. Oczywiście po przyjeździe wszystko wygląda super, sporo sprzętu - raczej nowego, kawa, herbatka, tv... Generalnie wrażenie sprawia pozytywne. Jednak kompetencje pracowników (a przynajmniej tego Pana na którego ja trafiłem) pozostawiają wieeeele do życzenia. Z przeglądu wynikało, że po zakupie do zrobienia będą hamulce (tarcze i klocki) i końcówki drążków kierowniczych. Powiedzmy max 1300 zł. Do tej pory z hamulcami wydałem około 4200 zł, bo Pan nie zauważył, że do wymiany będą całe przednie wahacze, cieknie ze skrzynii biegów, wszystkie poduszki silnika są do wymiany, jest pęknięty kolektor wydechowy i pordzewiały tłumik z całą rurą środkową ("nie ma żadnej rdzy") oraz, że są do wymiany łączniki stabilizatora, a na upartego nawet cały tylny stabilizator (korozja) + sporo poprawek lakierniczych (ale to już akurat sam sobie jestem winny i w sumie byłem świadomy, że i tak PT w ciągu max 2 lat dostanie nowy lakier) oraz kilka innych drobiazgów... Nic dodać, nic ująć...
Nawet zastanawiałem się nad zrobieniem zadymy w związku z tym i żądaniem chociaż zwrotu pieniędzy za "przegląd" (full pakiet), ale darowałem sobie - nerwy i ew. czas na to stracony uważam za cenniejsze.
Z całej listy do zrobienia został mi jeszcze kolektor (ogłoszenie "kupię" nadal aktualne ), wydech oraz stabilizator z tyłu.
Użytkownik seba21 edytował ten post 07 kwiecień 2017 - 20:49
#30
Napisano 07 kwiecień 2017 - 21:38
#31
Napisano 07 kwiecień 2017 - 21:45
#32
Napisano 07 kwiecień 2017 - 21:55
chyba nie wierzysz ze francuski diesel z 2009r będzie miał 80 tys km?
Nie wiem jak na Śląsku, ale w okolicach Łodzi figlarze najczęściej wymazują przy takich autach 2 z przodu.
#33
Napisano 07 kwiecień 2017 - 22:03
Pewnie że nie wierzę. Z francuskim PT miałem przyjemność na samym początku, gdy zobaczyłem w ogłoszeniu na zdjęciach piękny egzemplarz. To był 2006 rok, srebrny no i z Francji. Po kilku rozmowach z właścicielem który miał do lat 5, wydawał się uczciwy, pojechałem oglądać cudo. Serce mówiło że będzie mój...Cena dobra ale chyba nie wierzysz ze francuski diesel z 2009r będzie miał 80 tys km?
Okazało się że we Francji stał dwa lata trzymany przez ubezpieczalnie. Brał udział w obławie policyjnej i był wzięty w kleszcze przez wozy policyjne. Poduszek już nie miał, malowany w Polsce ze dwa razy (nieudolnie), spod lakieru z boku wychodziła W kilku miejscach korozja. Viva la France!
#34
Napisano 07 kwiecień 2017 - 22:22
Do 1,6 wystarczy mechanik - nie potrzeba wywalać kasy na serwis - auto ma rozbudowany sterownik silnika i każda bolączkę wyrzuci w czasie jazdy próbnej i a reszta to kwestia wprawy w obmacaniu wrażliwych na awarie elementów i odsłuchaniu zawieszenia , silnika oraz skrzyni .
Usterki TiPM wyjdą przy sprawdzaniu osprzętu elektrycznego , światła klakson, szyby ,światła .
Swojego kupowałem dwa dni.Pierwszego dnia rano pojechałem z Żoną i oczywiście wyszły różnice pomiędzy foto a realem.Na foto żadnych rys,obcierek a na miejscu znalazły się ryski,wgniotki i delikatne obcierki na zderzakach.Po obiedzie pojechałem ze swoim mechaniorem i wzieliśmy pitka na przejażdżkę plus na szarpaki.Testy wypadły ogólnie ok.Powrót,dogadanie ceny i na drugi dzień parkował już na moim podwórku.
#35
Napisano 08 kwiecień 2017 - 10:36
A ja jak dzwoniłem to mi mówił żebym był od samego rana bo później też ktoś ma być oglądać auto no i pojechaliśmy od samego rana. Opłacało się. Taka nasza historia. Ps auto kupione bez wizyty w żadnej stacji kontroli pojazdów bez miernika w kieszeni i bez żadnej wiedzy o pt. Dopiero pół roku później w necie moja żona znalazła ptclub i tak zostaliśmy
Użytkownik bartek_sz3 edytował ten post 08 kwiecień 2017 - 10:43
- monika_antonina lubi to
#36
Napisano 08 kwiecień 2017 - 10:48
#37
Napisano 08 kwiecień 2017 - 10:50
I dopiero była wojna że oni specjalnie kawał drogi jechali kupić tego pitka że komisant nie poważny że umawia klientów na ten sam dzień etc...
To też niestety niechlubne praktyki niektórych handlarzy. W lutym kolega zdecydował o zmianie samochodu. Wybrał sztukę, zadzwonił do handlarza, umówi się na przyjazd w okolice Ostrowa Wlkp, oględziny i ewentualne kupno. W przeddzień przyjazdu potwierdzał przyjazd i otrzymał zapewnienie, że samochód na niego czeka. Po przyjeździe na samochodzie kartka "REZERWACJA", a pan handlarz z uśmiechem na ustach stwierdził "panie każdy się umawia i nikt nie przyjeżdża". Na pytanie, czy nie mógł zadzwonić i jeszcze raz potwierdzić skoro ktoś do niego dyma 150 km równie rozbawiony odparł "jakbym chciał do każdego dzwonić, to bym za telefony nie zarobił". To jest właśnie etyka zawodowa Made in Poland
#38
Napisano 12 kwiecień 2017 - 21:00
Tu akurat nie masz 100 procentowej racji. Postaw się w jego sytuacji (bo Ty piszesz jako klient) Dzwoni kilku gości, w jego interesie jest samochód sprzedać i zarobić. Na dziesięciu przyjedzie jeden lub dwóch , zadzwonić każdy może .
Najlepiej potwierdzić przed wizytą aktualność oferty. Ty jak zrezygnujesz z zakupu to powiadomisz telefonicznie sprzedawcę? Wątpię
#39
Napisano 12 kwiecień 2017 - 21:03
W dobie darmowych minut zadzwonił bym chociaż, czy jedzie, ale to kwestia indywidualnego podejścia.
#40
Napisano 12 kwiecień 2017 - 21:10
Doba darmowych minut może i tak ale nie doba darmowego czasu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Tu się witamy!!!Powitanie |
Tu się witamy z załogą PTClub.pl | Przemo |
|
|
|
Pochwalcie się swoimi modelami PT CRuiser'ów. |
Offtopic | bartek_sz3 |
|
|
|
Udało się naprawić wtryski domowym sposobem |
Techniczny podstawowy | zero |
|
|
|
Dlaczego opłaca się jechać do serwisu z silnikiem |
Techniczny podstawowy | steryd |
|
|
|
Jak się dostać do bezpieczników w kabinie |
Techniczny podstawowy | Lufa |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych