Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Zerwany gwint napinacza łańcucha rozrządu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 jakub-1977

jakub-1977

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 322
  • Dołączył:  07 gru 2016
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Gołańcz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 maj 2019 - 09:55

Witam wszystkich mam duży problem w pt 2,2 crd 150 koni sączył mi olej z pod napinacza łańcucha rozrządu kiedyś już robił to mechanik ale znów zaczeło sączyć teraz okazało się że po wykręceniu napinacza nie można go wkręcić do końca po sprawdzeniu okazało się że niema gwintu w gnieździe osłony rozrządu wychodzi że muszę ją wymienić czy ktoś już robił coś takiego jeśli tak to proszę o radę bo nie wiem czy jak odkręcę miskę oleju cały osprzęt paska wraz z łapą uda mi się osłonę rozrządu wykręcić i wyciągnąć w dół czy raczej muszę wyciągnąć silnik.



#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 maj 2019 - 17:33

jak odkrecisz mocowania silnika i go podwiesisz to po przesunieciu do prawej strony da sie wymienić - ale lepiej wywalić silnik i zrobić na luzie - odkrecenie podstawy mocowania srodkowej poduszki to droga przez mękę , sruby dlugie nie mieszczą sie przy podłużnicy do wyjęcia a inaczej nie zdemontujesz tego .



#3 jakub-1977

jakub-1977

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 322
  • Dołączył:  07 gru 2016
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Gołańcz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 maj 2019 - 05:23

Właśnie jestem przy etapie łapy a czy muszę zdemontować pompę wody i wspomagania bo nie wiem jak to zrobić koło odkręciłem od pompy i blachę mocującą do osłony rozrządu alternator oczywiście wyjęty chłodnice i przedni pas też i najważniejsze pytanie czy osłona ma od góry 2 śruby i muszę wywalić wtryski i pokrywę zaworów.Zamówiłem używkę osłonę rozrządu z silnika 121konnego myślę że będzie pasować.

Użytkownik jakub-1977 edytował ten post 14 maj 2019 - 05:29


#4 jakub-1977

jakub-1977

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 322
  • Dołączył:  07 gru 2016
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Gołańcz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 maj 2019 - 07:26

Poducha z łapą zakręcona tylko brakuje pół centymetra żeby ją wyciągnąć łapa wyszła chodź przesadzili z długością śrub ale jak się dowiedziałem że osłona rozrządu w serwisie 2245 zł a ja kupiłem za 65 z przesyłką używkę masakra czy jakieś rady w obec demontażu pokrywy zaworów.

#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 maj 2019 - 07:31

Ja te poduchę wymieniałem i da się wyjąc tylko silnik max w lewa stronę , skrzynkę bezpieczników trzeba odkręcić będziesz miał brakujące 1,5 cm

#6 jakub-1977

jakub-1977

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 322
  • Dołączył:  07 gru 2016
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Gołańcz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 maj 2019 - 10:55

Rozumiem a czy wyciądałes pompę wspomagania i wody jak się za to zabrać jest masakra pół silnika do rozbiórki dla jednej osłony.

#7 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 maj 2019 - 10:56

Ja robiłem na wyjętym silniku

#8 jakub-1977

jakub-1977

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 322
  • Dołączył:  07 gru 2016
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Gołańcz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 maj 2019 - 10:58

Rozumiem a muszę ją zdemontować do dekla czy tylko przednie mocowanie od dekla wywalić i wszystko.

#9 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 maj 2019 - 10:59

Wywalać wszystko

#10 jakub-1977

jakub-1977

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 322
  • Dołączył:  07 gru 2016
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Gołańcz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 maj 2019 - 11:10

Nie rozumiem tego połączenia pompy wody z osłona rozrządu tam jest jakaś tulejka z oringami.
A i czy koniec uszczelki pod głowicą nie odezwie się jak będę wyciągał w dół osłonę rozrządu zakładając że nie odkręcam głowicy.

#11 jakub-1977

jakub-1977

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 322
  • Dołączył:  07 gru 2016
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Gołańcz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 maj 2019 - 06:12

Teraz trzyma mnie 4 wtrysk żeby robotę upchnąć do przodu wczoraj zalałam go nad tą nie chce nawet drgnąć jakieś rady doświadczenia od kolegów dostanę.

#12 jakub-1977

jakub-1977

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 322
  • Dołączył:  07 gru 2016
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Gołańcz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 maj 2019 - 14:52

Tak przy okazji z czego dobrać wąż dolny chłodnicy a jak by miał ktoś numer katalogowy z mercedesa to był bym wdzięczny.

#13 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 maj 2019 - 15:21

Chyba raczej z chryslera ? - tylko słupek i głowica jest z mercedesa

#14 jakub-1977

jakub-1977

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 322
  • Dołączył:  07 gru 2016
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Gołańcz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 maj 2019 - 17:44

Tak Andrzeju serwis mercedesa zaoferował się że znajdzie ale po namyśle zadzwoniłem do serwisu chryslera i wąż zamówiony a może mi doradzisz jak wtrysk wyciągnąć bo nie chce drgnąć moczę go naftą.

#15 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6790
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 maj 2019 - 00:49

jeśli nie ma śladów przedmuchu pomiędzy korpusem wtryskiwacza a głowicą to jedyną radą jest założenie ściągacza hydraulicznego po odkręceniu główki elektromagnetycznej wtryskiwacza na gwint nakrętki elektromagnesu. Ostrożnie - pod główka elektromagnesu mała kuleczka, podkładka i iglica do wyjęcia. Możliwe, że wtrysk ulegnie uszkodzeniu - czasami nie wytrzymuje pokrywa..... Takie życie .... Radzę od razu szukać firmy wyjmującej zapieczone wtryski - bez sprzętu się nie obędzie - zrobią na miejscu i może nic nie zniszczą. Pozdrawiam - moczenie raczej nic nie da. Jeżeli jest smoła wokół wtryskiwacza to do moczenia użyj birolu lub rozpuszczalnika nitro.



#16 jakub-1977

jakub-1977

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 322
  • Dołączył:  07 gru 2016
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Gołańcz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 maj 2019 - 11:03

Dziękuję wtrysk 3 dni moczony dokręcona główka wtryski zdjęty wirnik zabezpieczenie i igliczka nakręcony ściągacz ręczny 5 uderzeń i wyszedł smoła była nasiąknieta naftą do samego dołu wtryskiwacz .





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych