Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Podniesienie mocy 2.2 CRD / 2.4 GT


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rafo

Rafo

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 71
  • Dołączył:  15 lip 2015
  • Rok Produkcji:2003 (USA)
  • Silnik:2.4 M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::3miasto
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 maj 2017 - 08:43

Zastanawiam się czy ktoś z forumowiczów bawił się kiedyś we wgrywanie nowego softu do silników CRD jak i uturbionej benzynki w naszych pitolach.

Mówię o profesjonalnych zabiegach z hamownią i wgrywaniem oprogramowania przez ogarniętego tunera, a nie kupowanie gotowych zestawów z allegro.

 

Ile bez zmian mechanicznych i ingerencji w silnik można z nich wyciągnąć?

Z reguły mając 2.2 CRD w wersji 150KM powinno się dojść lekko do 180KM. Pytanie jak podatne na zwiększenie mocy są te silniki. No i ciekawe jak wzrasta moment obrotowy, bo to jest czasami bardziej istotne od samej mocy silnika.

 

Ktoś chipował? Dajcie znać :)


Użytkownik Rafo edytował ten post 28 maj 2017 - 08:44


#2 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •      
  • Posty: 4970
  • Dołączył:  19 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2003 LTD
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::DOA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 maj 2017 - 09:56

Rafo, profesjonalnie to na tym forum nikt jeszcze CRD nie podrasowywał, ale czipowanie owszem. Są na ten temat tematy, tylko poszukaj, dostęp przecież masz.



#3 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 maj 2017 - 10:01

Były i są profesjonalnie Andrzeju ? - problem w tym ze po podniesieniu mocy Pt nie wytrzymuje mechanicznie i się sypie , półosie , przeguby sprzęgło i chamulce oraz skrzynia .

#4 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •      
  • Posty: 4970
  • Dołączył:  19 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2003 LTD
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::DOA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 maj 2017 - 10:10

Były i są profesjonalnie Andrzeju

 

Tego nie wiedziałem lub nie pamiętam by ktoś opisywał.

 

problem w tym ze po podniesieniu mocy Pt nie wytrzymuje mechanicznie i się sypie , półosie , przeguby sprzęgło i chamulce oraz skrzynia

 

Czyli nie warto .



#5 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13774
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 maj 2017 - 15:13

na jakiś czas zalozylem chipa i wgniatało w fotel jak i spalanie zdecydowanie spadlo, ale doktor uswiadomil ze nie warto, tak samo jak nie warto mapować,... zresztą i tak używam auto w 40 procentach jego osiagow,... :miecio

Użytkownik miecio edytował ten post 28 maj 2017 - 15:13


#6 maro20

maro20

    VIP

  • Na zawsze z nami
  •   
  • Posty: 4321
  • Dołączył:  15 sty 2010
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2crd
  • Imię:marek
  • Skąd::W-wa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 maj 2017 - 16:44

Tak jak mówi Andreas

Korzyści na początku są zajebiste.Potem tylko kłopoty: półosie, cieknące pompy, szyna, wtryski. Jak mawiał mój teściu (nie znoszę go :))

"przyrody nie da sie wyruchać"

Coś za coś. Jeżeli decydujemy sie na tuning , dochodzą dodatkowe koszta



#7 MANDEY

MANDEY

    PT PRO

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 735
  • Dołączył:  13 sty 2013
  • Rok Produkcji:2006 Route 66
  • Silnik:2,2crd M
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Zielona Góra
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 maj 2017 - 21:39

150 koni w zupełności na nasze drogi wystarcza. Skoro jest to moc fabryczna, to nie warto ingerować. W fotel też wciska.







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych