Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Problem z odpaleniem Pt-1,6

pompa paliwa zapowietrzony uklad

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#1 PT_Piotr

PT_Piotr

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 55
  • Dołączył:  10 lis 2016
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Kąpino
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 sierpień 2017 - 17:43

witam serdecznie proszę o pomoc

mianowicie podczas jazdy na gazie zgasł mi silnik po przekręceniu stacyjki zaświeciły się kontrolki i to wszystko brak reakcji na rozrusznik  - wymieniem bezpiecznik pod maska ok kreci rozrusznik i nic więcej dolałem paliwa około polowy zbiornika sprawdzone wszystkie bezpieczniki i nic ani na gazie ani na paliwie zero reakcji.a nie wiem czy dobrze próbowałem nawet na popach i nic

poproszę o rade.

ale nie taką  ,,trzeba do mechanika'' :rolleyes:

pozdrawiam Piotr



#2 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 sierpień 2017 - 17:46

Piotrze , na początek sprawdź metoda kluczykową jakie wyświetlą się błędy, to podstawa, która już coś powinna wyjaśnić.



#3 PT_Piotr

PT_Piotr

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 55
  • Dołączył:  10 lis 2016
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Kąpino
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 sierpień 2017 - 17:48

już ląduje laptopa i sprawdzam .



#4 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 sierpień 2017 - 17:49

możesz to sprawdzić przekręcając kluczykiem trzykrotnie do pozycji zapłon, wtedy na wyświetlaczu licznika km pojawią się kody błędów.



#5 PT_Piotr

PT_Piotr

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 55
  • Dołączył:  10 lis 2016
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Kąpino
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 sierpień 2017 - 18:18

pokazał P0703

Użytkownik PT_Piotr edytował ten post 15 sierpień 2017 - 18:19


#6 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 sierpień 2017 - 18:41

P0703 Brake Switch Circuit Malfunction

Ale co więcej to musisz poczekać na pomoc Andrzeja.



#7 Bezimienny Gość.stiepan_*

Bezimienny Gość.stiepan_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 15 sierpień 2017 - 18:45

Widze, ze był już taki temat na forum: http://ptclub.pl/ind...536-błąd-p0703/ Może coś tutaj znajdziesz?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#8 PT_Piotr

PT_Piotr

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 55
  • Dołączył:  10 lis 2016
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Kąpino
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 sierpień 2017 - 18:50

dzięki PT Amateur

już czytałem

czytam i czytam no i lipa nic nie mogę znaleźć

najgorsze ze nie ma czasu na dłubanie jutro nocka w pracy najszybciej w czwartek :/ 



#9 PT_Piotr

PT_Piotr

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 55
  • Dołączył:  10 lis 2016
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Kąpino
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 sierpień 2017 - 20:04

pozostałe błędy wykryte przez laptop

P1654

P1687

P0420 to znam Katalizator

no i znaleziona luźna  kostka

11111111111111111_zps5rtne7tq.jpg?w=280&



#10 PT_Piotr

PT_Piotr

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 55
  • Dołączył:  10 lis 2016
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Kąpino
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 sierpień 2017 - 03:58

czy jest możliwe że układ paliwowy jest zapowietrzony ?

#11 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 sierpień 2017 - 06:32

Zaciągnij auto do elektryka , bo sam nie zrobisz - jest usterka na magistrali systemowej J1850 i brak komunikacji między modułami lub sygnał jest zakłócany do poprawnej współpracy .Czy coś wcześniej działo się z licznikiem ? , przerywał skakały wskazówki lub inne anomalia .Nie było montowane radio nieoryginalne ? - w chwili obecnej , moduły trzeba odłączać i sprawdzać na komputerze kiedy zginie informacja o zbyt wysokim napięciu na magistrali .W ostateczności , wiązki do rozcięcia i sprawdzenie przewodu : fioletowy z cienkim żółtym paskiem on odpowiada za komunikacje J1850 - może tez być zwarty w wiązce z jakimś pradowym przewodem (przetarta izolacja ).

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 16 sierpień 2017 - 06:38


#12 PT_Piotr

PT_Piotr

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 55
  • Dołączył:  10 lis 2016
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Kąpino
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 sierpień 2017 - 16:48

No właśnie Wcześniej z samochodem nic się nie działo idealny samochód  .

błędy skasowane i nie wracają

Wszystko zaczęło się od braku  paliwa po przełączeniu na gaz przejechał około 8  km i zgasł po przekręceniu stacyjki zapaliły się tylko kontrolki  brak reakcji rozrusznika po wymianie bezpiecznika pod maską kreci ale nie odpala tak jakby nie dostawał paliwa

(po uzupełnieniu  paliwa jest około połowy zbiornika)  

Pierwsze co przychodzi mi na myśl to brud z zbiornika w układzie-  nie wiem ? jutro dopiero zacznę sprawdzać


Użytkownik PT_Piotr edytował ten post 16 sierpień 2017 - 16:49


#13 PT_Piotr

PT_Piotr

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 55
  • Dołączył:  10 lis 2016
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Kąpino
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 sierpień 2017 - 12:25

jeszcze raz sprawdziłem wszystkie bezpieczniki po przekręceniu kluczyka nie słychać jak pracuje pompka paliwa czy to normalne.

Gdzie mogę sprawdzić jej zasilanie.


ok już znalazłem

http://ptclub.pl/ind...-pt-cruiser-24/



#14 PT_Piotr

PT_Piotr

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 55
  • Dołączył:  10 lis 2016
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Kąpino
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 sierpień 2017 - 14:59

dostałem sie do kostki od pompy paliwa i po przekreceniu kluczyka brak zasilania na pinach

jedna para ma 4,7 v  i to wszystko szukam dalej

jeszcze jedno pytanie co to za przekaźnik samotny większy od innych hmm

1_zpsym8hgozu.jpg



#15 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 sierpień 2017 - 15:03

Zblokuj na krótko na przekazniku pompy paliwa piny 87/30 i dopiero sprawdzaj czy masz napięcie na pompie.

#16 PT_Piotr

PT_Piotr

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 55
  • Dołączył:  10 lis 2016
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Kąpino
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 sierpień 2017 - 15:10

Dziękuje bardzo za POMOC jeszcze jedno na których pinach powinno pojawić się zasilanie

MWSnap344_zps2io2mmjg.jpg


dla pewności przekaźnik od pompy to środkowy w pierwszym rzedzie od szyby ?



#17 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 sierpień 2017 - 15:13

Pin nr 4 to zasilanie plus 12v podawane z przekaźnika z PINu 87

#18 PT_Piotr

PT_Piotr

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 55
  • Dołączył:  10 lis 2016
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Kąpino
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 sierpień 2017 - 15:31

wiec tak po zmotykowaniu i przekreceniu stacyjki mam tylko na pinie 2-3  4,7v i nic więcej

pompę sprawdziłem działa



#19 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 sierpień 2017 - 15:34

Stacyjka nie ma znaczenia jak mostkujesz piny zobacz czy masz na gnieździe przekaźnika końcówka 30 stałe +12V ma być cały czas

#20 PT_Piotr

PT_Piotr

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 55
  • Dołączył:  10 lis 2016
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Kąpino
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 sierpień 2017 - 15:37

tak jak piszesz na 30 jest 12+







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pompa paliwa, zapowietrzony uklad

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych