Skocz do zawartości


Uwaga!

Przed logowaniem zapoznaj się z tematem Pierwsze logowanie na forum


Zdjęcie

Kupię silnik 2.0 DOHC

pt cruiser silnik 2.0 silnik 2.0 dohc

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gimmickz

Gimmickz

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 1
  • Dołączył:  08 maj 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Michał
  • Skąd::Wwa-Mińsk Maz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 październik 2017 - 13:45

Potrzebuje dawcy do mojego PT Cruisera z 2001 roku. 

Silnik 2.0 benzyna... 141KM

 

Najlepiej z okolic Warszawy-Siedlec :)

Czekam jeszcze na potwierdzenie dokładnego oznaczenia.

proszę o informacje najlepiej na maila gimmickz małpa o2.pl :)



#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 14573
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 październik 2017 - 13:59

ten rocznik to rarytas - za dobra jednostkę płaci sie do 2 tys zł  za sam słupek bez osprzętu 



#3 Nexowski

Nexowski

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 61
  • Dołączył:  13 lut 2017
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0A
  • Imię:Miłosz
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 październik 2017 - 08:02

ten rocznik to rarytas - za dobra jednostkę płaci sie do 2 tys zł  za sam słupek bez osprzętu 

Serio?? To oplaca mi sie bardziej atuo na czesci sprzedac? ;-)



#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 14573
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 październik 2017 - 08:23

Niestety taka prawda ..... naprawa silników 2000-2002 to tylko z sentymentu do auta , nie racjonalna cenowo do wartości samochodu .

#5 Nexowski

Nexowski

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 61
  • Dołączył:  13 lut 2017
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0A
  • Imię:Miłosz
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 listopad 2017 - 23:15

Niestety taka prawda ..... naprawa silników 2000-2002 to tylko z sentymentu do auta , nie racjonalna cenowo do wartości samochodu .

Chyba ze robi sie wszystko samemu, przy cenie czesci nie jest tak strasznie.



#6 MateuszDG

MateuszDG

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 399
  • Dołączył:  22 lis 2014
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M Gaz
  • Imię:Mateusz
  • Skąd::Dąbrowa Górnicza
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 listopad 2017 - 22:16

Jest taki silnik na śląsku. W dobrym stanie , pali jeździ, nowy rozrząd . Jakbyś potrzebował wiecej info pisz ;)



#7 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 14573
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 listopad 2017 - 22:45

Chyba ze robi sie wszystko samemu, przy cenie czesci nie jest tak strasznie.

 

O czym my rozmawiamy co to dla ciebie znaczy remont silnika i co do tego silnika kupisz w kraju ?

, zrobić remont to kompletnie .

Podlicz szlif głowicy , wału , komplet panewek głownych , korbowodowych tuleje w blok , tłoki + pierścienie , zawory + kasatory i uszczelniacze uszczelki do kopletu  + uszczelniacze , do kompletu rozrząd  i spokojnie całego Pt kupisz , a jeszcze jak wyjdzie ze wałki rozrządu są wyklepane do już totalnie paranoja .


Użytkownik andreeas7 edytował ten post 22 listopad 2017 - 22:46


#8 bobibmw

bobibmw

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 31
  • Dołączył:  05 paź 2017
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:PT2.0A PT1,6M
  • Imię:Robert
  • Skąd::Bydgoszcz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 listopad 2017 - 08:43

Naprawa/przekładka słabo cenowo wychodzi , może jak chcesz zostać przy PT w małym koszcie , za 2000ke jest 1.6 do zabrania , wspomaganie tylko do ogarnięcia, a swojego na klamoty , poprzekładasz sobie to co u ciebie lepsze,silnik ładnie chodzi.

 

https://www.olx.pl/o...html#801d1f8034



#9 Nexowski

Nexowski

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 61
  • Dołączył:  13 lut 2017
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0A
  • Imię:Miłosz
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 listopad 2017 - 12:45

O czym my rozmawiamy co to dla ciebie znaczy remont silnika i co do tego silnika kupisz w kraju ?

, zrobić remont to kompletnie .

Podlicz szlif głowicy , wału , komplet panewek głownych , korbowodowych tuleje w blok , tłoki + pierścienie , zawory + kasatory i uszczelniacze uszczelki do kopletu  + uszczelniacze , do kompletu rozrząd  i spokojnie całego Pt kupisz , a jeszcze jak wyjdzie ze wałki rozrządu są wyklepane do już totalnie paranoja .

jasne fakt, w moim przypadku mialem na mysli glownie gore, z blokiem cena rosnie diametralnie. tyle ze wciaz biorac pod uwage ze skladac i rozkladac bedziesz calosc samemu to mozna calkiem sporo zaosczedzic. w szczecinie za sama naprawe UPG krzycza nie raz 4000. ja z rozradem zamknalem sie w okolo 1200zl ale robocizna wlasna - nie kazdy moze. (walki i popychacze byly ok, uszczelnienia wszystkie i glowica)


Użytkownik Nexowski edytował ten post 23 listopad 2017 - 12:47


#10 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 14573
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 listopad 2017 - 15:46

Miłosz .....

komplet uszczelek do góry silnika kosztuje 600zl 

sruby do głowicy 120zł 

dobra pompa wody130-180zl zależy od firmy 

rolki  100-180zl zależy od firmy 

pasek 50-80 zzalezy od firmy 

napinacz 250-1250 zależy od firmy 

szlif głowicy z testem szczelności 150-230 zł 

do tego dochodzi jak dla siebie dokładne sprawdzenie zaworów jak sa wypalone ? a w każdym po 200tys są zmęczone - to wymiana na nowe i to samo z dotyczy w kwestii kasatorów hydraulicznych i wałków rozrządu 

 

i to dopiero jest zrobiona góra 



#11 Nexowski

Nexowski

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 61
  • Dołączył:  13 lut 2017
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0A
  • Imię:Miłosz
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 listopad 2017 - 13:54

Miłosz .....

komplet uszczelek do góry silnika kosztuje 600zl 

sruby do głowicy 120zł 

dobra pompa wody130-180zl zależy od firmy 

rolki  100-180zl zależy od firmy 

pasek 50-80 zzalezy od firmy 

napinacz 250-1250 zależy od firmy 

szlif głowicy z testem szczelności 150-230 zł 

do tego dochodzi jak dla siebie dokładne sprawdzenie zaworów jak sa wypalone ? a w każdym po 200tys są zmęczone - to wymiana na nowe i to samo z dotyczy w kwestii kasatorów hydraulicznych i wałków rozrządu 

 

i to dopiero jest zrobiona góra 

komplet uszczelek na gore glowicy az tyle? czy mowisz o oryginale? o ile dobrze pamietam to bylo max 300zl w moim przypadku, nie moge znalezc teraz faktury.
szlif po znajomosci wyniosl 60zl ze sprawdzeniem, zawory byly w dobrym stanie jak i gniazda pomimo LPG, wystarczylo podocierac, na wałkach nie było typowych oznak zużycia, więc zostawiłem.

Wszystko zalezy od przypadkui oczywiscie najlepiej zalozyc najgorszy scenariusz.
Pitki to stare auta, tu jakaolwiek grubsza naprawa przewyzszy nie raz wartosc auta, ot taki urok przy tych rocznikach moim zdaniem. Tyle ze pitek jeszcze drugie 10 lat przelata a chcialbym widziec najnowsze S'ki przepakowane elektronika za 15 lat.



#12 Mateusz Sebring

Mateusz Sebring

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 4
  • Dołączył:  10 gru 2017
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Mateusz
  • Skąd::Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 grudzień 2017 - 18:47

witam a ile jestes wstanie zapłacić za silnik 2.0 16v ECC z przebiegiem 91 tyś ??? okolice warszawy silnik jeszcze w samochodzie można odpalać  pozdr.







Podobne tematy Zwiń


Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pt, cruiser, silnik 2.0, silnik, 2.0, dohc

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych