Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Oring rury od kolektora ssącego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.dobry_*

Bezimienny Gość.dobry_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 02 listopad 2017 - 20:40

Bardzo proszę o informację gdzie lub od kogo mogę zakupić uszczelniacz , oring na gumową rurę która wychodzi z kolektora ssącego w Pt 2,2 CRD z 04. Jest to silnik mercedesa ale niestety osprzęt raczej nie. Ciężko mi to znaleźć. 



#2 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13777
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 listopad 2017 - 23:55

mowisz o rurze doladowania???



#3 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16920
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 listopad 2017 - 14:41

Bardzo proszę o informację gdzie lub od kogo mogę zakupić uszczelniacz , oring na gumową rurę która wychodzi z kolektora ssącego w Pt 2,2 CRD z 04. Jest to silnik mercedesa ale niestety osprzęt raczej nie. Ciężko mi to znaleźć. 

 

Nie ma takich uszczelnień w ofercie ? integralna cześć górnej rury doładowania , dostępnej w serwisie mercedesa  i jeśli już to rura wchodzi .... a nie wychodzi  (kierunek pracy układu doładowania )


Użytkownik andreeas7 edytował ten post 03 listopad 2017 - 14:42


#4 Bezimienny Gość.dobry_*

Bezimienny Gość.dobry_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 03 listopad 2017 - 19:06

Dzięki za info. Już sobie poradziłem. Dobrałem oring za 12 zł idealny na rurę. Co do zamawiania w serwisie mercedesa - to oczywiście znam takie rozwiązanie- tam ta rurka kosztuje 180 zł. Oczywiście bardzo przepraszam kolegę Maystra który nic mi nie pomógł a jedynie zwrócił uwagę na techniczne rozwiązanie rury doładowania. Jestem bogatszy o wiedzę dot. kierunku pracy układu doładowania. Myślałem że tu się pomaga a nie zwraca uwagę . 



#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16920
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 listopad 2017 - 19:27

Sfolguj , ten oring nie siada jak jest sprawana rura na zaczepach  i celowo jest nie przewidziany do wymiany serwisowo .Kąśliwe uwagi zostaw poza forum , nie preferuje takiego podejścia w technicznym .



#6 chromek 1

chromek 1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5156
  • Dołączył:  13 lip 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Krzysztof
  • Skąd::Zabrze
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 listopad 2017 - 23:14

Sfolguj , ten oring nie siada jak jest sprawana rura na zaczepach  i celowo jest nie przewidziany do wymiany serwisowo .Kąśliwe uwagi zostaw poza forum , nie preferuje takiego podejścia w technicznym .

 

no no dobry pojechałeś :sciana Pytasz o banały a potem szczekasz, oringi są w oringowni wystarczy znać rozmiar( Dzięki za info. Już sobie poradziłem. Dobrałem oring za 12 zł idealny na rurę) i naucz się czytać ze zrozumieniem  


Użytkownik chromek 1 edytował ten post 03 listopad 2017 - 23:20






Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych