Skocz do zawartości


Uwaga!

Przed logowaniem zapoznaj się z tematem Pierwsze logowanie na forum


Zdjęcie

problem z odpalaniem przy - temp.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mcgregor

Mcgregor

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 14
  • Dołączył:  10 maj 2016
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Grzegorz
  • Skąd::włocławek
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 styczeń 2018 - 17:14

Witam wszystkich,mam problem z odpaleniem pitka przy minusowych temperaturach.Akumulator kręci,filtr wymieniony,świece żarowe i wtryski przejrzane wszystko ok,pompka podaje ale jak tylko temp spadnie do -1-2,nie odpala a kręci jak oszalały!!??Może macie koledzy jakieś pomysły bo jestem głupi.(Jestem tu nowy więc za wszystkie błędy sory)Pitek stwierdził że ma to w D.w zime nie jeżdze!!!! :sciana



#2 ICE logistyka

ICE logistyka

    Przedszkolak

  • Uzytkownicy
  • Posty: 138
  • Dołączył:  27 lis 2017
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Irek
  • Skąd::gorzów wlkp
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 styczeń 2018 - 17:44

Witam wszystkich,mam problem z odpaleniem pitka przy minusowych temperaturach.Akumulator kręci,filtr wymieniony,świece żarowe i wtryski przejrzane wszystko ok,pompka podaje ale jak tylko temp spadnie do -1-2,nie odpala a kręci jak oszalały!!??Może macie koledzy jakieś pomysły bo jestem głupi.(Jestem tu nowy więc za wszystkie błędy sory)Pitek stwierdził że ma to w D.w zime nie jeżdze!!!! :sciana

To znaczy że , jeśli temperatura otoczenia jest 0 lub +1 to odpala ????  :mniam  :mniam  :mniam



#3 Mcgregor

Mcgregor

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 14
  • Dołączył:  10 maj 2016
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Grzegorz
  • Skąd::włocławek
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 styczeń 2018 - 17:50

przy zerze są pewne problemy przy dodatniej jest ok ( na plaka odpalił)



#4 ICE logistyka

ICE logistyka

    Przedszkolak

  • Uzytkownicy
  • Posty: 138
  • Dołączył:  27 lis 2017
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Irek
  • Skąd::gorzów wlkp
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 styczeń 2018 - 17:51

przy zerze są pewne problemy przy dodatniej jest ok ( na plaka odpalił)

Jedyne co przychodzi mi na myśl to woda w filtrze paliwa....



#5 Mcgregor

Mcgregor

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 14
  • Dołączył:  10 maj 2016
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Grzegorz
  • Skąd::włocławek
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 styczeń 2018 - 17:55

filtr wymieniony na nowy ??? mechanior drapie się po głowie i sugeruje oczekiwanie na odwilż :] :] :jupi



#6 ICE logistyka

ICE logistyka

    Przedszkolak

  • Uzytkownicy
  • Posty: 138
  • Dołączył:  27 lis 2017
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Irek
  • Skąd::gorzów wlkp
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 styczeń 2018 - 18:10

filtr wymieniony na nowy ??? mechanior drapie się po głowie i sugeruje oczekiwanie na odwilż :] :] :jupi

No to widocznie masz limitowaną wersję Pitka .....PUSTYNNY GRZMOT ....One jeżdżą tylko w pełnym słońcu i przy wysokich temperaturach  :kciuki ....chociaż nie jestem pewien czy ta wyjątkowość Cię pocieszy  :glupek


A tak na poważnie....może paliwo jest kiepskiej jakości ????



#7 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 styczeń 2018 - 18:21

Poszukaj innego mechanika i niech poprawnie sprawdzi układ zasilający paliwo bo tu jest usterka -  masz rozszczelnioną pompę wysokiego ciśnienia albo uszkodzone wtryskiwacze lub zawór regulacji ciśnienia na szynie .To prosta usterka wystarczy tylko podłączyć tester i sprawdzić jakie ciśnienie jest na szynie w czasie rozruchu jak kręcisz --- musi być min 290 bar aby odpalił PT 



#8 Mcgregor

Mcgregor

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 14
  • Dołączył:  10 maj 2016
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Grzegorz
  • Skąd::włocławek
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 styczeń 2018 - 18:49

ciśnienie ok mechanik też bez zarzutu nie zmanierowany walczymy dalej



#9 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 styczeń 2018 - 19:32

Jesli ciśnienie masz to nie ma możliwości aby nie odpalił - coś mi tu ściemniacz - a jak jest z świecami zarowymi i jeszcze najważniejsze jak kręci rozrusznik szybko czy z oporem , na czas rozruchu zaślepki egr i sprawdź jak przy takiej konfiguracji . To prosta usterka tylko trzeba myśleć - jest sprężanie jest paliwo to musi palić

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 24 styczeń 2018 - 19:33


#10 Mcgregor

Mcgregor

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 14
  • Dołączył:  10 maj 2016
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Grzegorz
  • Skąd::włocławek
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 luty 2018 - 07:56

"PUSTYNNY GRZMOT " na razie śmiga diagnoza żadna,niby wszystko jest ok.przy następnych problemach zmienię mechanika.



#11 Mcgregor

Mcgregor

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 14
  • Dołączył:  10 maj 2016
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Grzegorz
  • Skąd::włocławek
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 luty 2018 - 17:00

wczoraj przy -9 znowu porażka.Po zaciągnięciu języka zmieniłem mechanika ale chyba trafiłem jeszcze gorzej,ten stwierdził brak kompresji na zimnym silniku.Nie rozumiem na zimnym nie ma a na ciepłym jest.Jutro zabieram pitka Szukamy kogoś innego.Dostałem też sugestię że może oringi na pompie wody. :sciana  :sciana  :sciana 



#12 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 luty 2018 - 17:24

 Jak nie dasz rady naprawić to podrzuć auto na 2-3 dni abym mógł je sprawdzić po nocy na testerze .



#13 Mcgregor

Mcgregor

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 14
  • Dołączył:  10 maj 2016
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Grzegorz
  • Skąd::włocławek
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 luty 2018 - 17:29

Ok.Dzieki andreeas do płocka blisko,dam znać co dalej :jupi



#14 jedrus

jedrus

    Początkujący

  • Użytkownicy
  • Posty: 49
  • Dołączył:  09 lut 2017
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD M
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Swarzedz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 luty 2018 - 21:33

miąłem podobne objawy. Wymieniłem świece żarowe (jedna stawiała opór) potem akumulator i na końcu uszczelniłem pompę. Teraz pali bez zarzutu.



#15 Mcgregor

Mcgregor

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 14
  • Dołączył:  10 maj 2016
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Grzegorz
  • Skąd::włocławek
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 luty 2018 - 13:04

Mechanik zmieniony miało być OK. wiec pitek z synem wyruszyli w góry,niestety dziś rano bez plaka nie dało rady.Jednak po powrocie za tydz.będę musiał się uśmiechnąć do Andreasa,bo niedługo koszty dziwnych napraw przerosną wartość pitka!!



#16 bratex

bratex

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 809
  • Dołączył:  15 sty 2016
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD Limited
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Warszawa / Elbląg
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 luty 2018 - 19:16

To dajcie chłopaki znać, bo mam podobne objawy, parę dni w temperaturach ujemnych I kreci a nie odpala. Akumulator mam słaby, szykuje się na zakup nowego. Z piątku na sobotę naładowałem go. Długo kręcił Ale zapalił. Jak już pojadę kawałek to odpala od pierwszego strzała. Postój nocny na minusie i znowu długo kreci. Świece po nocy dluuuugo się grzeją. Może świece żarowe do wymiany?

#17 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 luty 2018 - 19:23

Marcin wkujcie sobie to do głowy - podstawa odpalania diesla do sprawny , umożliwiający szybie obroty silnika w czasie rozruchu akumulator - inaczej nigdy pompa nie nabije ciśnienia do otwarcia wtryskiwaczy .



#18 bratex

bratex

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 809
  • Dołączył:  15 sty 2016
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD Limited
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Warszawa / Elbląg
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 luty 2018 - 20:09

Marcin wkujcie sobie to do głowy - podstawa odpalania diesla do sprawny , umożliwiający szybie obroty silnika w czasie rozruchu akumulator - inaczej nigdy pompa nie nabije ciśnienia do otwarcia wtryskiwaczy .

Wbiłem. Jutro zamawiam nowy akumulator. Dosadnie i skutecznie Andrzeju :) A tak na marginesie to zamiast Optima Red to pod siedzeniem mam Optima Blue z 2007 roku :) czas na zmianę!

#19 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 luty 2018 - 20:11

Optima blu jest do Łodzi i jachtów - nie powinna być stosowana w aucie

#20 bratex

bratex

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 809
  • Dołączył:  15 sty 2016
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD Limited
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Warszawa / Elbląg
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 luty 2018 - 20:26

Optima blu jest do Łodzi i jachtów - nie powinna być stosowana w aucie

No właśnie czytałem. Ktoś kiedyś miał fantazję albo dostał w dobrej cenie :)





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych