Skocz do zawartości


Uwaga!

Przed logowaniem zapoznaj się z tematem Pierwsze logowanie na forum


Zdjęcie

Nie zmienia biegu, zazwyczaj kiedy się rozgrzeje

Skrzynia automat elektronika Moduł sterowanie komputer Sterownik elektryka

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Markoo

Markoo

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 5
  • Dołączył:  22 wrz 2017
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2400
  • Imię:Marek
  • Skąd::Bytom
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 05 luty 2018 - 16:43

Witam, mam Pt cruisera 2006 w automacie. Mam problem, mianowicie samochód nie zmienia biegów zazwyczaj po którymś z rzędu zapaleniu, tj. Kiedy jest rozgrzany. Nie mam już pojęcia co to może być bo ludzie od skrzyń wyganiają mnie do elektroników a Ci na odwrót, sprawdzone już były teorie takie jak: zepsuta skrzynia, komputer, styki, kable, mechanika skrzyni i nadal nic. Czujniki wejścia i wyjścia również w porządku. Dodam że czasem potrafi zwariować elektronika w aucie, coś typu że rozrusxnik nie dostaje prądu i trzeba kilka razy przekręcac kluczyk. Czasem zgaśnie też przebieg lub nagle podniesie się poziom paliwa czy też spadnie. A wszystko to tylko wtedy, kiedy auto już nie jedzie normalnie. Czy ktoś ma pomysł co to jeszcze może być? A może wie ktoś kto w łódzkiem byłby w stanie to ogarnąć?

#2 MateuszDG

MateuszDG

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 360
  • Dołączył:  22 lis 2014
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M Gaz
  • Imię:Mateusz
  • Skąd::Dąbrowa Górnicza
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 05 luty 2018 - 18:36

Elektrozawory sprawdzone ? Możliwe że tez tarczki się ślizgają . Ale może poczekajmy na wypowiedź eksperta . 



#3 Wrocunia

Wrocunia

    Znawca Tematu

  • Redaktor FB
  •   
  • Posty: 1362
  • Dołączył:  04 lut 2017
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 A
  • Imię:Monika
  • Skąd::Bydgoszcz
  • Płeć: Kobieta

Napisano 05 luty 2018 - 19:12

Skąd masz to auto, nie masz czasem podejrzeń, że samochód jest z powodzi?

#4 Markoo

Markoo

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 5
  • Dołączył:  22 wrz 2017
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2400
  • Imię:Marek
  • Skąd::Bytom
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 05 luty 2018 - 19:20

Elektrozawory sprawdzone ? Możliwe że tez tarczki się ślizgają . Ale może poczekajmy na wypowiedź eksperta .

Elektrozawory prawdopodobnie w tym tygodniu będą wymienione i zobaczymy czy przyniesie to jakiś efekt. Tarczki się nie ślizgają na 90%

Skąd masz to auto, nie masz czasem podejrzeń, że samochód jest z powodzi?

Auto kupiłem w Polsce, generalnie jest on ze stanów, ale nie jest to ja pewno popowodziówka, był tylko delikatnie uderzony z tyłu. Osuszany nawet już był komputer dla pewności, styki wszystkie sprawdzone. Co więcej nawet był podmieniony komputer na sprawny z drugiego Chryslera i problem dalej ten sam.

#5 MateuszDG

MateuszDG

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 360
  • Dołączył:  22 lis 2014
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M Gaz
  • Imię:Mateusz
  • Skąd::Dąbrowa Górnicza
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 05 luty 2018 - 19:44

Elektrozawory prawdopodobnie w tym tygodniu będą wymienione i zobaczymy czy przyniesie to jakiś efekt. Tarczki się nie ślizgają na 90%
Auto kupiłem w Polsce, generalnie jest on ze stanów, ale nie jest to ja pewno popowodziówka, był tylko delikatnie uderzony z tyłu. Osuszany nawet już był komputer dla pewności, styki wszystkie sprawdzone. Co więcej nawet był podmieniony komputer na sprawny z drugiego Chryslera i problem dalej ten sam.

Sprawdź elektrozawory tak jak mówisz. Bo u mnie w Dodge'u było to samo i wchodził w tryb awaryjny. Pierw naprawa sterownika skrzyniowo silnikowego . Potem remont skrzyni wymiana tarczek . Chwila spokoju a później szarpał przy zmianie biegów. Poszły elektrozawory . Wzmienione i śmiga bez problemu . Tylko kieszeń bolała ;c drogie te cholerstwa  :(



#6 Markoo

Markoo

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 5
  • Dołączył:  22 wrz 2017
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2400
  • Imię:Marek
  • Skąd::Bytom
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 05 luty 2018 - 19:57

Sprawdź elektrozawory tak jak mówisz. Bo u mnie w Dodge'u było to samo i wchodził w tryb awaryjny. Pierw naprawa sterownika skrzyniowo silnikowego . Potem remont skrzyni wymiana tarczek . Chwila spokoju a później szarpał przy zmianie biegów. Poszły elektrozawory . Wzmienione i śmiga bez problemu . Tylko kieszeń bolała ;c drogie te cholerstwa :(

Dzięki za pomoc. A do jakiego Dodge'a i ile płaciłeś za te zaworki?





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych