Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


POMOCY


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.aniaplock_*

Bezimienny Gość.aniaplock_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 26 listopad 2009 - 18:14

Na początku chciałabym wszystkich powitać. Jestem nową użytkowniczką PtCRUISER-ka :dance . Samochodzik przypłynął do mnie z USA. Zarejestrowałam i zrobiono mi przegląd.
Wszystko zakończyło się pomyślnie :brawo
Muszę jednak parę rzeczy powymieniać a nie mam żadnego doświadczenia. Proszę więc Was jako fachowców o pomoc. Chciała bym zmienić olej ( z tego co wiem do tej pory Pituś jeździł na oleju mineralnym. Słyszałam jednak że to słaby olej dlatego chcę wymienić na jakiś lepszy. Czy jest ktoś w stanie doradzić mi coś w tej materii. Oprócz tego czeka mnie zmiana oleju w automatycznej skrzyni biegów. ( jaki polecacie ).
Słabo mi zbierają wycieraczki. Czy na cos powinnam zwrócić uwagę przy kupnie nowych? No i A mechanik mówił mi coś jeszcze o wymianie filtrów. Czy są jakieś specjalne do PT turbo???
Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc :* i mam nadzieję że nie zabił was moje pytania.
Pozdrawiam Anka

#2 leopaw

leopaw

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 2956
  • Dołączył:  02 lis 2008
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2
  • Imię:Lech
  • Skąd::Lipno
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 listopad 2009 - 18:29

Cześć. Masz w Płocku wspanałych sympatyków tego auta a mianowicie --rafe1- oraz Daniel. Oni na pewno Ci pomogą tylko poczytają posty Pozdrawiam :kawka

#3 rafe1

rafe1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5357
  • Dołączył:  14 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4GT M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 listopad 2009 - 18:33

witam koleżankę z Płocka :bry