Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


odcinanie zapłonu 2.2 CRD


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Chrypek_*

Bezimienny Gość.Chrypek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 28 maj 2018 - 19:26

Witam załogę :) Przejdę do sedna. Mój Pitek chodził jak w zegarku przez cały rok.

Od jakiegoś miesiąca pojawił się problem z odcinaniem zapłonu.

 

Wygląda to tak, że gdy jadę i daje mu gazu (nieważne czy to bieg 2,3,4 czy 5) to odcina zapłon i gaśnie. Odpala bez problemu ale jest to dość niebezpieczne gdyż już kilka razy wydarzyło się to podczas manewru wyprzedzania.

 

Co może być przyczyną ? gdzie zacząć poszukiwania ?

Jedyne co mi przychodzi na myśl to stacyjka. Radio od czasu do czasu nie włącza się i trzeba docisnąć kluczyk w prawo do pozycji startu aby się zaświeciło.

 

 



#2 chromek 1

chromek 1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5156
  • Dołączył:  13 lip 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Krzysztof
  • Skąd::Zabrze
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 maj 2018 - 05:51

odczytaj błędy metodą kluczykową 



#3 Bezimienny Gość.Chrypek_*

Bezimienny Gość.Chrypek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 29 maj 2018 - 12:38

Oto błędy które mi pokazuje:
 
P1130
P0115
P0620
P1685
P1652


#4 chromek 1

chromek 1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5156
  • Dołączył:  13 lip 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Krzysztof
  • Skąd::Zabrze
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 maj 2018 - 17:15

P1130 za duże napięcie ładowania

 

P0620 złe ciśnienie na listwie

 

 P0115  Cyt: "do sprąwdzenia zapięcie górnej rury do kolektora ssącego ( lubi sie wypiąć przy nie właściwym zapięciu ) i kostka od czujnika doładowania / temperatury ten na metalowym łączniku miedzy przewodami od doładowania"

 

P1685  błąd żle szczytanego kluczyka przez immobilaizer - często sie pojawia jak jest uszkodzony akumulator lub po długim pozostawieniu kluczyka w stacyjce na włączonym zapłonie bez uruchomionego silnika .

 

P1652  coś ze wspomaganiem



#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16920
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 maj 2018 - 17:32

PItu , pitu - Krzysiu popraw sie .......

 

P0115 - problem z informacją z czujnika temperatury płynu chłodzącego 

P0620 - problem z napieciem akumulatora i układu ładowania 

P1130 - problem z cisnieniem na szynie paliwowej 

P1652-  problem z magistralą systemową komunikacji między modułami 

P1685-  problem z informacją   immobilaizera 

 

Do sprawdzenia bezpieczniki zasilające sterownik silnika i wiazka miedzy zasilaniem a sterownikiem silnika 


Użytkownik andreeas7 edytował ten post 29 maj 2018 - 17:32


#6 chromek 1

chromek 1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5156
  • Dołączył:  13 lip 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Krzysztof
  • Skąd::Zabrze
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 maj 2018 - 20:19

oj tam oj tam z leksza poprzestawiałem







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych