Mam zamontowany orginalny silnik 100KW (136 km-beznzyna)
Czy mozna wlozyc silnik 104 KW (141 km-benzyna) ?
Napisano 27 sierpień 2018 - 18:00
Mam zamontowany orginalny silnik 100KW (136 km-beznzyna)
Czy mozna wlozyc silnik 104 KW (141 km-benzyna) ?
Napisano 27 sierpień 2018 - 20:41
nie i tak - to zalezy z którego rocznika zakupisz silnik 104KW , jesli po 2003 r to powinien pasować , problem to ułożenie instalacji i podłączenie osprzętu PT był z EGR i bez
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 27 sierpień 2018 - 20:52
Napisano 27 sierpień 2018 - 20:52
nie i tak - to zalezy z którego rocznika zakupisz silnik 104KW , jesli po 2003 r to powinien pasować , problem to ułożenie instalacji i podłączenie osprzetu PT był z EGR i bez
Dziekuje za pomocna rade panie Andrzeju !
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 27 sierpień 2018 - 20:54
Napisano 27 sierpień 2018 - 20:56
I jeszcze przy szukaniu uwzgledniaj czy silnik chodził na sterowniku 4 kostkowym czy na 2 , bo nie da sie ich z soba zamienić i podłaczyc po wymianie .W twoim roczniku powinien być 4 kostkowy .
Napisano 28 sierpień 2018 - 12:37
Napisano 28 sierpień 2018 - 16:24
2002 and earlier engines featured a one-piece cast nodular iron crankshaft with counterweights present on either side of each crank pin. A crankshaft tone wheel was present between number 1 and number 2 connecting rod pins, and was machined such that a Hall-effect magnetic pickup mounted to the engine block could read the crankshaft's position as it rotates. 2003 and later engines switched to a two-piece crankshaft. The tone wheel was re-engineered to attach to the crankshaft using three bolts, had a tone pattern substantially different from previous engines, and was moved to the rear of the crankshaft. For this reason, these engines are generally not interchangeable between the 2002- and 2003+ model years.
!!! B.Wazne dla tych ktorzy beda robic zamiane silnika :"For this reason, these engines are generally not interchangeable between the 2002- and 2003+ model years ".
..." z tych powodow (przyczyn) te silniki generalnie nie moga byc wymieniane) ( zamieniane) pomiedzy modelami PT z OKRESU 2002 -2003 +
Użytkownik Maxilampus edytował ten post 28 sierpień 2018 - 16:25
Napisano 12 wrzesień 2018 - 09:39
Napisano 24 wrzesień 2018 - 20:09
A tak zapytam, jaki jest powód zamiany silnika?
Witam Stivo.
Kupilem go w Belgi za grosze..Silnik nie odpalal. Zostal tam zdiagnozowany z problemem walka rozrzadu ..
W Polsce mechanik go diagnozowal i stwierdzil ,ze nie ma kompresji wiec "pogielo tloki"..???
Nie zagladal do srodka.
Znalazlem mechanika ,ktory mi zdejmie glowice i bede wiedzial na pewno co jest grane...
Z zamieszczonych tutaj postow wynika ,ze remont silnika to zabawa dla bogatych...Pan Andrzej rekomenduje zamiane..I ma racje...Problem w tym ,ze trudno znalezc wlasciwy silnik..Wiesz jakie numery sie odwala...
Jade w piatek do Toronto na miesiac.Ceny na Pitka czesci sa duzo lepsze niz w Polsce...Mamy tam siec sklepow Canadian Tire...mozna zamowic wszysko..za rozsadna cene..
Zobaczymy co ogledziny Organoleptyczne ) przyniosa..Pzdr.
Użytkownik Maxilampus edytował ten post 24 wrzesień 2018 - 20:10
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | ALL |
|
|
|
PT 1.6 po mocnym rozgrzaniu silnika biegi wchodzą (i wychodzą) z oporem. |
Techniczny podstawowy | Zenonzlasu |
|
|
|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM - pilnie zakupię ! |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
|
|
Nierówna praca silnika |
Techniczny podstawowy | Ponczi |
|
|
|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych