Chromku nie mam opornika , tylko cały wentylator kompletny
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 31 sierpień 2018 - 16:21
Napisano 31 sierpień 2018 - 12:03
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 31 sierpień 2018 - 16:21
Napisano 31 sierpień 2018 - 12:11
a to szkoda, jak by co to pamiętaj o mnie
Napisano 31 sierpień 2018 - 16:20
Andrzej, droczę się...Darek ja pisałem z pomiarów miernika ale zawsze może mieć pomylke pomiarowa
Chromku nie mam opornika , tylko cały wentylator kompletny
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 31 sierpień 2018 - 16:24
Napisano 31 sierpień 2018 - 21:27
Napisano 31 sierpień 2018 - 21:47
W PT chyba nie, choć pewności nie mam (tyle roczników, pojemności, może...) Jeden bieg jest po to, żeby schłodził układ klimatyzacji, drugi to jak gdyby główny wentylator do chłodzenia silnika. Różnica, jak dyskutowaliśmy wcześniej, polega na tym, że trójpinowe wentylatory mają po dwie pary szczotek na silniczkach, po dwie dla każdego biegu a dwupinowe mają jedna parę szczotek, a realizacja prędkości obrotowej odbywa się poprzez włączenie w szereg rezystora.
Napisano 31 sierpień 2018 - 23:20
Napisano 01 wrzesień 2018 - 06:56
Napisano 01 wrzesień 2018 - 07:23
jeżeli masz dmuchawę nastawioną na szybę lub szyba-nogi to zawsze będzie działał wentylator bo wtedy włącza się klima, jeżeli jest inaczej, wymień przekaźnik
To istotna różnica. Ale to nie jest przypisane dla silnika. Bardziej dla rocznika. Staram się zapoznać z logiką tego modelu.
do modelu silnika 2,4 GT
Użytkownik chromek 1 edytował ten post 01 wrzesień 2018 - 07:25
Napisano 01 wrzesień 2018 - 16:36
Niezależnie czy silnik był stosowany dwu pinowy czy 3 pinowy , układ wentylatora w PT cruiserze we wszytkich wersjach jest dwubiegowy i nie ma co dumać ani kombinować .Silnik podwójny ma większą sprawność : dwa niezależne uzwojenia po 180W zero strat przy pracy .
Silnik pojedynczy z rezystorem jest dużo mocniejszy ma na drugim biegu prawie 100% lepszą wydajność chłodzenia , natomiast na 1 biegu ponad 100W jest tracone w postaci ciepła wydzielanego na rezystorze .
Napisano 03 wrzesień 2018 - 18:46
Napisano 03 wrzesień 2018 - 19:09
zawsze jak włączysz klimatyzacje manualnie lub w trybie wymuszony szyby i szyby/nogi - wentylator będzie pracował dopóki auto nie osiągnie prędkości 82km/h
Napisano 03 wrzesień 2018 - 19:36
Napisano 05 wrzesień 2018 - 06:52
to może być przekaźnik jak raz działa raz nie
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Silnik wentylatorasilnik wentylator OEM |
Techniczny podstawowy | Szymek_T |
|
|
|
Nie działa klimatyzacja i brak pracy wentylatora chłodnicy |
Techniczny podstawowy | zero |
|
|
|
Mój nowy nabytek |
Moje auto | grzes968 |
|
|
|
Nowy na forum i nowy PT |
Moje auto | JacekN |
|
|
|
Wentylator chłodnicy |
Techniczny podstawowy | Balin |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych