Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Przeładowanie turbo w 2.2 CRD


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 szyk60zt

szyk60zt

    Zwolennik

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 281
  • Dołączył:  11 lis 2014
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Zdzisław
  • Skąd::Leszno Wlkp
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 wrzesień 2018 - 16:05

Witam.

Kolejny raz pojawił się błąd przeładowania turbo. Podejrzenie padło na nieprawidłowe działanie nastawnika ( sterownika turbiny ).

Czy ktoś z Was wymieniał ten nastawnik w 2.2 CRD polifcie ?

Czy kupił nowy to gdzie, czy po regeneracji?

Serwis twierdzi, że tylko występuje z turbiną.

 



#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 wrzesień 2018 - 16:42

tu zregenerujesz : http://www.turbonaprawa.pl/



#3 szyk60zt

szyk60zt

    Zwolennik

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 281
  • Dołączył:  11 lis 2014
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Zdzisław
  • Skąd::Leszno Wlkp
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 wrzesień 2018 - 17:12

Dzwoniłem. Trzeba podać numer np. Gxx i oni przygotują sterownik i wyślą. Stary do zwrotu ze zwrotem nadpłaty.



#4 szyk60zt

szyk60zt

    Zwolennik

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 281
  • Dołączył:  11 lis 2014
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Zdzisław
  • Skąd::Leszno Wlkp
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 wrzesień 2018 - 18:28

Powinienem zmienić temat na zbyt niskie ciśnienie układu doładowania błąd P0299, ale też zdarzało się przeładowanie po zacięciu nastawnika.

 

Mam nadzieję, że problem rozwiązany.

Nastawnik przycinał się w granicach 2700obr i to nie zawsze. Nigdzie nie było można kupić ( mało popularny nastawnik G188 / 712120  6NW008412) . Można było regenerować w granicach 400-500pln ale samochód na kołki i im wysłać. Przy dobrych wiatrach tydzień lub 7 dni.

Znalazłem w podobnej cenie (525pln z przesyłką) całą turbina z nastawnikiem G188 oraz 50-cio dniową gwarancją. Nastawnik i turbina w idealnym stanie. Nastawnik wymieniony. Przy dokładnym sprawdzaniu silnika pod kolektorem ssącym mokro. Diagnoza - kolektor ssący a może rura turbo są nieszczelne. Padło na rurę turbo. Na aukcjach cena ok. 220-240pln. Serwis 277pln z przesyłką Mopar. Rura wymieniona.

Stara pęknięta na długości 6cm.

Załączone pliki


Użytkownik szyk60zt edytował ten post 22 wrzesień 2018 - 18:36


#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 wrzesień 2018 - 18:37

A nie mówiłem ze masz rure dziabniętą - ten stary nastawnik schowaj bo jest sprawny , był odłączany przez sterownik silnika bo nie zgadzały sie parametry z czujnika doładowania , egr i przepływomierza .



#6 szyk60zt

szyk60zt

    Zwolennik

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 281
  • Dołączył:  11 lis 2014
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Zdzisław
  • Skąd::Leszno Wlkp
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 wrzesień 2018 - 19:00

Przed zlotem uczestniczyłem w wymianie paska osprzętu. Oglądałem silnik od strony paska, od spodu i niczego nie zauważyłem aby było mokro na bloku.

Nowy warsztat podszedł do tematu niskiego ciśnienia doładowania bardziej profesjonalnie. Sprawdzili bardziej dokładnie cały układ turbo i znaleźli gdzie schodzi ciśnienie.







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych