Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Chrysler Sebring - Tryb awaryjny skrzyni - błędy P0700 i P0605


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.ma_ko_*

Bezimienny Gość.ma_ko_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 26 wrzesień 2018 - 22:09

Witam, jestem tu nowy i chciałem skorzystać z waszej wiedzy bo być może ktoś miał podobny problem, ale do rzeczy:

 

Mam problem z automatyczną skrzynią biegów w samochodzie Chrysler Sebring 2.7 z 2001r. Model skrzyni to A604 lub 41TE. Tak wiem że to nie PT ale zdaje się że skrzynie były identyczne w tych samochodach.
Problem pojawił się tydzień temu gdy było nieco chłodniej rano - samochód szarpał dość mocno przy przełączaniu biegów, jednak po godzinie, gdy olej w skrzynie się trochę nagrzał było już OK. Następnego dnia było podobnie, ale usterka była przez cały dzień, aż wieczorem zapaliła się lampka Check Engine i skrzynia przeszła w tryb awaryjny (tylko 2 bieg) - na początku był to kod P0731 Gear 1 Incorrect Ratio DTC - wyczytałem, że to coś z czujnikiem prędkości wejściowej skrzyni, więc kupiłem i wymieniłem oba czujniki - błąd zniknął i lampka Check Engine zgasła ale nie było poprawy. Dodatkowo po przejechaniu kilkunastu metrów zapaliła się znowu tym razem błędy P0700 (Transmission Control System TCS Malfunction) i P0605 (Internal Control Module ROM Error) i w tym momencie nie wiem co robić. 

Co mogę powiedzieć na tę chwilę: 

1. Skrzynia włącza bieg D (przy pierwszym błędzie nie zawsze włączała, trzeba było kilka razy próbować) ale za to nie wchodzi w tryb Tiptronic (jest dalej na D - mogę wajchować w góre i w dół ale nie zmienia biegów) 
2. Wydaje mi się że to bardziej usterka elektryczna (tak wnioskuję po przewertowaniu google nt. ww. błędów) 
3. Posprawdzałem masy i napięcie z alternatora- wszystko OK. Akumulator naładowany. 
4. Stan oleju w skrzyni przy górnej granicy na bagnecie, różowy, przeźroczysty, bez żadnych wtrąceń. 
5. Otworzyłem sterownik TCS skrzyni - styki były lekko mokre - kropla wody - wysuszyłem je ale bez zmian 
6. Wyjęłem też zespół elektrozaworów, przeczysciłem styki - bez sukcesu. 

Może ktoś ma doświadczenie z tymi skrzyniami i ma pomysł w jakim kierunku mógłbym się teraz zwrócić. Z góry dzięki.



#2 theo

theo

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 525
  • Dołączył:  03 maj 2016
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:teodor
  • Skąd::brak
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 26 wrzesień 2018 - 22:35

Myślę że stan oleju sprawdzałeś na pracującym silniku i w zależności od jego temp. wskazania są poprawne.

błąd 700 to ogólny asb, szczegółowo to tylko dobry skaner, 605 to sterownik sinika, ale wszystko naraz?

Ja bym odłączył aku na kilkanaście minut i sprawdzał powtórnie.







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych