W dniu dzisiejszym PT przejecha艂 przez OSKP pod wzgl臋dem kondycji zawieszenia. Co prawda badania s膮 dopiero w grudniu ale jak wyjad臋 to nie b臋dzie mia艂 kto o niego zadba膰.
Przednie zawieszenie - ocena bdb cho膰 szykuje si臋 ma艂y problem ale o tym dalej.
Tylne zawieszenie - ocena niedostateczna. Do wymiany: 艂膮cznik Watta, gumy tylnego stabilizatora, tuleje metalowo-gumowe 艂膮cznik贸w stabilizatora, dr膮偶ki 艂膮cznika Watta oraz tuleje tylnych wahaczy. Jednym s艂owem wszystko. 艁膮cznik Wata ju偶 mam od roku m-ki Mopar, wiedzia艂em, 偶e si臋 sko艅czy艂. Zrezygnowa艂em z gumy i sk艂oni艂em si臋 w poliuretanowych element贸w.
Czekam na dostaw臋 element贸w od dostawc贸w i producent贸w krajowych oraz z wysp.
Gdyby kto艣 by艂 zainteresowany to Deoter-Motosport ( poliuretany-olkusz.pl ) na podstawie nowego elementu zawieszenia ( metalowo-gumowego )mog膮 wyprodukowa膰 element z poliuretanu ( tylko nie elementy zawieszenia silnika, skrzyni i wydechu gdzie wyst臋puje temperatura).
Z przodu co艣 puka przy kr臋ceniu kierownic膮. Diagnosta stwierdzi艂, 偶e w pewnym momencie skr臋cania kierownic膮 zar贸wno w lewo jak i wprawo jakby co艣 na moment przy blokowa艂o dr膮偶ki uk艂adu kierowniczego i w momencie jak kierownica idzie dalej s艂ycha膰 pukni臋cie r贸wnie偶 odczuwalne na kierownicy. Brak jednoznacznej oceny czy to z przek艂adni kierowniczej. Z mojego do艣wiadczenia z PT by艂bym sk艂onny stawia膰 ponownie na 艂o偶yska w McPhersonach. Ju偶 raz wymienia艂em po trzech miesi膮cach przymusowego postoju. Ale mog臋 si臋 myli膰. Szarpaki nie powodowa艂y jakichkolwiek stuk贸w z przodu.
Mo偶e jakie艣 sugestie co do tego problemu.