Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


PT bardzo dymi i "żre" bardzo dużo leju

dymi na biało dużo oleju

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.honor7_*

Bezimienny Gość.honor7_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 03 listopad 2018 - 05:34

Witam Wszystkich miłośników PT,

 

mam PT GT Turbo 2.4. i od pewnego czasu prowadzę nierówną walkę, a niestety żaden z mechaników, widząc objawy, nie chce się brać za to, więc bardzo liczę na Wasze rady i pomoc.

Sytuacja wygląda następująco:

Pewnego dnia jechałem sobie około 50km/h i nagle mój Pituś zaczął przerywać. Stanąłem pod sklepem, zgasiłem go i po chwili, jak odpaliłem, zaczął mega dymić na biało, ale tak, ze nic nie było z tyłu widać.

Potem jak jeszcze trochę pojeździłem, to ubywało bardzo dużo leju.

Świece są w oleju, w kolektorze ssącym w tych odpowietrzeniach silnika również olej.

Pierwsze wnioski to turbina. Została zdemontowana, ale znajomy mechanik stwierdził, że nie wygląda, żeby to była turbina.

I tak mój chory Pitus stoi, a jak sie pytam różnych mechaników, to każdy praktycznie coś innego i bądź tu mądry.

 

Z góry wielkie dzięki za wsparcie.

 



#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 listopad 2018 - 07:08

sprawdz kompresje na ciepłym silniku i odmę układu odpowietrzania silnika .



#3 Bezimienny Gość.honor7_*

Bezimienny Gość.honor7_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 04 listopad 2018 - 11:01

Dzięki, sprawdzę.

Jeśli to będzie to, to jaki szacowałbyś koszt naprawy?



#4 Bezimienny Gość.honor7_*

Bezimienny Gość.honor7_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 19 maj 2019 - 10:30

Witam Wszystkich miłośników PT,

 

powracam z tematem.

Jak się okazuje, problem jest o wiele bardziej poważny niż się spodziewałem.

Prawdopodobnie jest pęknięty pierścień.

Z Waszego doświadczenia jaki koszt naprawy będzie.

Zastanawiam się, czy nie lepiej byłoby poszukać silnika, ale przewertowałem różne strony i do mojego modelu niestety nie ma.

Co radzicie?



#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 maj 2019 - 10:57

popraw w profilu typ silnika na 2,4 GT - tylko remont o ile to faktycznie pierścień







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych