Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Doświetlanie zakrętów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#21 Majkelo

Majkelo

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 106
  • Dołączył:  20 sie 2018
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4 A + LPG
  • Imię:Michał
  • Skąd::Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 luty 2019 - 17:57

Jak nie masz błędów to go nie ruszaj

To gdzie szukać dalej, bo już brakuje mi pomysłów... ABS i Trać działają bez problemów...

Wysłane z mojego SLA-L22 przy użyciu Tapatalka

#22 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 15280
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 luty 2019 - 18:13

tempomat jest aktywny , błędów nie masz - to pozostaje uszkodzona manetka .Podstaw drugą manetkę ale nim to zrobisz - zrób jeszcze raz próbę ale przy ustawianiu zrób reset manetką do dołu ,do góry i dopiero ustawienie predkości po rozpędzeniu auta powyżej 60 km



#23 Majkelo

Majkelo

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 106
  • Dołączył:  20 sie 2018
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4 A + LPG
  • Imię:Michał
  • Skąd::Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 luty 2019 - 18:40

tempomat jest aktywny , błędów nie masz - to pozostaje uszkodzona manetka .Podstaw drugą manetkę ale nim to zrobisz - zrób jeszcze raz próbę ale przy ustawianiu zrób reset manetką do dołu ,do góry i dopiero ustawienie predkości po rozpędzeniu auta powyżej 60 km

Niestety...
Czyli zabieram się do manetki. Szczęście że nie jest zintegrowana z zespolonym.
Kierownicy ściągać nie trzeba chyba z tego co widzę?

Wysłane z mojego SLA-L22 przy użyciu Tapatalka

#24 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 15280
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 luty 2019 - 18:41

Tylko poduszka do wypięcia

#25 Majkelo

Majkelo

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 106
  • Dołączył:  20 sie 2018
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4 A + LPG
  • Imię:Michał
  • Skąd::Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 luty 2019 - 19:46

Tylko poduszka do wypięcia

Spytam tylko czy po takiej operacji grożą mi jakieś kontrolki na desce jeśli idepne aku i czy zwykłym standardowym skanerem będę je ewentualnie mógł skasować?

Wysłane z mojego SLA-L22 przy użyciu Tapatalka

#26 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 15280
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 luty 2019 - 20:28

Co to znaczy zwykłym skanerem ?

#27 Majkelo

Majkelo

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 106
  • Dołączył:  20 sie 2018
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4 A + LPG
  • Imię:Michał
  • Skąd::Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 luty 2019 - 08:15

Co to znaczy zwykłym skanerem ?

Miałem na myśli te proste modele z alledrogo np V-Scan.

Wysłane z mojego SLA-L22 przy użyciu Tapatalka

#28 Majkelo

Majkelo

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 106
  • Dołączył:  20 sie 2018
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4 A + LPG
  • Imię:Michał
  • Skąd::Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 lipiec 2019 - 06:45

Przeciwmgielne tył są rozłączane przez złącze haka i tam jest usterka

Chciałbym podpytać o cytowane...
Coś muszę tam zewrzeć by działały przeciwmgłowe?

Wysłane z mojego SLA-L22 przy użyciu Tapatalka

#29 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6380
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:Voyager 2,5 t
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 sierpień 2019 - 05:18

sprawdź podciśnienia. Serwo tempomatu sterowane jest podciśnieniowo, jak nie ma błędów i działa przełącznik    (on - off przecież jest) to problem może być czysto mechaniczny - uszkodzone przewody podciśnieniowe i brak podciśnienia do sterowania gruszką serwa sterującego tempomatem. Pozostaje jeszcze górny czujnik pedału sprzęgła. Pozdrawiam






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych