Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Falujace obroty podczas jazdy na luzie .


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 PT Dragoks

PT Dragoks

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 10
  • Dołączył:  18 sty 2019
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Jacek
  • Skąd::Almere
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 styczeń 2019 - 15:42

Witam. ktis ma pomysl dlaczego tak sie dzieje. jazda na biegu jalowym , po zatyrzymaniu obroty spadaja do normalnych wartosci. ponizej film.



dziekuje za pomoc ;)

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 14834
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 styczeń 2019 - 22:15

to ze sa podniesione to normalne tak jest oprogramowany sterownik w kazdym aucie , to ze falują to już inny problem - jak  rozwiązać pływające obroty jest opisane na forum w dziale technicznym i co może na to wpływać .... to standartowa bolączka tak starych już aut ,17 lat eksploatacji wymaga wymiany zużytych komponentów .


  • PT Dragoks lubi to

#3 MateuszDG

MateuszDG

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 473
  • Dołączył:  22 lis 2014
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M Gaz
  • Imię:Mateusz
  • Skąd::Dąbrowa Górnicza
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 styczeń 2019 - 23:08

silnik krokowy w przepustnicy sprawdź. Wyczyść przy okazji , 


  • PT Dragoks lubi to

#4 PT Dragoks

PT Dragoks

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 10
  • Dołączył:  18 sty 2019
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Jacek
  • Skąd::Almere
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 luty 2019 - 01:50

Dzieki za pomoc. zaczne od krokowego i przepustnicy. tak samo jak zmieniam bieg obroty lekko rosna do gory. mam jeszcze dwa inne auta i tylko w tym takie objawy. coz .. to tez racja swoje lata ma ale mimo to zaczynam go coraz bardziej lubic :)

#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 14834
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 luty 2019 - 07:11

Jeśli w czasie zmiany biegów idą do góry to może być uszkodzony czujnik w układzie wspomagania - sprawdź błędy na liczniku , to trochę rozjaśni sytuacje

#6 PT Dragoks

PT Dragoks

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 10
  • Dołączył:  18 sty 2019
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Jacek
  • Skąd::Almere
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 luty 2019 - 14:33

juz zmieniony na orginal . nic nir zmienilo sie po wymianie

#7 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 14834
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 luty 2019 - 14:42

podaj błędy z licznika - nie będziemy wróżyć z fusów ?



#8 PT Dragoks

PT Dragoks

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 10
  • Dołączył:  18 sty 2019
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Jacek
  • Skąd::Almere
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 luty 2019 - 19:11

00118 00551 ..ten drugi zniknal po zmianie czujnika wspomagania. pierwszy to chyba czujnik cieczy chlodzacej ale czy on mialby wplyw na obroty ? i standardowo blad od aku 1854 chyba

#9 PT Dragoks

PT Dragoks

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 10
  • Dołączył:  18 sty 2019
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Jacek
  • Skąd::Almere
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 marzec 2019 - 23:47

ktos ma pomysl ?

#10 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6142
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:Voyager 2,5 t
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 marzec 2019 - 00:20

A tradycyjne już odmy i zaworki pcv (positiv crankcase ventilation valve) sprawdzone? Poryć troszkę na forum i nie przejmować się za bardzo tymi obrotami. Po cholerę jeździć na luzie? Odkąd pamiętam (a trochę pamiętam od 1999 roku) silnik 2-litrowy i 2.4 litrowy zachowywały się przy jeździe na luzie w taki sposób. Pozdrawiam.







Podobne tematy Zwiń

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych