Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

obroty silnika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 artex38

artex38

    VIP

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 2099
  • Dołączył:  29 gru 2009
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0
  • Imię:artur
  • Skąd::paryz/wroclaw
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 styczeń 2010 - 22:48

czy to jest normalne ze przy przelaczaniu biegow w momencie wyciskania sprzegla wzrastaja na chwile obroty?

#2 krisko

krisko

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 95
  • Dołączył:  13 paź 2008
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2,0 LIMITED

Napisano 08 styczeń 2010 - 16:14

Szukaj na forum troche na ten temat tu opisano nie tylko ty masz ten problem

#3 kurteczka_on

kurteczka_on

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 495
  • Dołączył:  05 sie 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0

Napisano 08 styczeń 2010 - 18:18

Normalne. Po prostu zacznij chwilę przed wysprzęgleniem zdejmować nogę z gazu bo przepustnica reaguje z pewnym opóźnieniem. :2.0

#4 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 styczeń 2010 - 19:47

he he - ja juz doszedłem do takiej wprawy że zapomniałem o tym problemie :torba

#5 Bezimienny Gość.Civiczek_*

Bezimienny Gość.Civiczek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 13 styczeń 2010 - 19:08

Dokładnie mam tak samo ... ciekawi mnie tylko dlaczego się tak dzieje... po sprawdzalem wszystkie przewody podcisnieniowe, dolotowe. . . i nic ...

#6 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13774
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 styczeń 2010 - 20:57

????????? hmm nie zauwazylem, ale nie mamtakiego objawienia.... :cwaniak

#7 Bell

Bell

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 10256
  • Dołączył:  30 lip 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:IzaBell'a

Napisano 14 styczeń 2010 - 21:07

miecio, może dlatego, że Ty masz ON a oni Pb :)

#8 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13774
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 styczeń 2010 - 08:20

bell, fakt nie zauwazylem!

#9 nomos

nomos

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1466
  • Dołączył:  29 wrz 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Sebastian

Napisano 15 styczeń 2010 - 09:01

U mnie jest to samo, i jak kręce kierownića na postoju oczywiścnie na włonczonym silniku też mi obroty rosną

#10 Bezimienny Gość.Civiczek_*

Bezimienny Gość.Civiczek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 15 styczeń 2010 - 09:11

kurcze, to dziwne... u mnie oborty na postoju nie rosna jak krece kierownica. tylko w trakcie zmiany biegów... ale tylko do 2.5 tys obortow pozniej juz jest normalnie

#11 scoroop

scoroop

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 838
  • Dołączył:  21 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 Limited

Napisano 15 styczeń 2010 - 10:27

@nomos
to normalne ze rosna wiec nie ma sie co przejmowac... a tu maly wyciag dotyczacy tej sprawy - juz raz go wklejalem:)... generalnie chodzi o to ze ten czujniczek zwieksza obroty jak krecisz kierownica - znaczy ze dziala u Ciebie i wszystko ejst w porzadku :d
pozdrawiam

Power steering pressure switch - A power steering pressure switch is used to improve the vehicle's idle quality. The pressure switch improves vehicle idle quality by causing a readjustment of the engine idle speed as necessary when increased fluid pressure is sensed in the power steering system.

The pressure switch functions by signaling the powertrain control module that an increase in pressure of the power steering system is putting additional load on the engine. This type of condition exists when the front tires of the vehicle are turned while the vehicle is stationary and the engine is at idle speed. When the powertrain control module receives the signal from the power steering pressure switch, it directs the engine to increase its idle speed.

This increase in engine idle speed compensates for the additional load, thus maintaining the required engine idle speed and idle quality. The power steering pressure switch is mounted directly on the backside of the power steering gear. The replacement procedure is available through the Pit area on the site.



#12 nomos

nomos

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1466
  • Dołączył:  29 wrz 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Sebastian

Napisano 15 styczeń 2010 - 14:23

No to się cieszę że chociaz cos wkoncu mam wporządku i chodzi dobrze :-)

[ Dodano: 2010-05-18, 11:02 ]
Pojawił sie kolejny problem bład 505 mówi usterce układu regulacji biegu jałowego obroty starsznie rosna jak dodam gazu i nie chcą spadać tylko się utrzymują np na pozionie 3000 tyś, nie wiem co to moze być. Dodam że mam uszkodzony czujnik ciśnienia wspomagania i się zastanawiam czy przez jego błędne działanie moze być cos nie tak z obrotami.

Prosił bym o pomoc





Podobne tematy Zwiń

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych