Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Błąd 300 i 339 - pomocy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.bartb_*

Bezimienny Gość.bartb_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 19 luty 2019 - 21:38

Witam wszystkich,

potrzebuję pomocy, ratunku...

Mój PT stoi od miesiąca u mechanika, czekał na swoją kolejkę. Ja ze złości  osiwiałam.

Powodem jest szarpanie na wysokich obrotach i brak mocy. Wcześniej już wymieniłam przewody, cewkę i czujnik wału korbowego, świece mają pół roku, a on nadal szarpie.  Na benzynie, na gaz już nawet nie przełączam.  Ja zwiększałam prędkość  zapalała się pomarańczowa lampka od silnika, szarpał i brakowało mocy żeby jechać. Na komputerze pokazał się błąd - wielokrotne wypadanie zapłonu i obwód czujnika A położenia wału korbowego. 

Mechanik myślał miesiąc i nie wie do dziś co jest przyczyną. Podejrzewał kolektor - ale wykluczył, bo na wolnych obrotach też by szarpał. Sprawdza głowicę, jutro wyjmie ją całą, a ja zawiozę do regeneracji.

Czy to dobry trop?

Myślał też o rozrządzie -był wymieniany 2 lata temu, ale nie mógł się do niego dostać, bo poprzednik tak mocno przykręcił koło pasywne, że nie może odkręcić.

Będę potrzebowała komplet uszczelek pod głowicę. Gdzie kupić i jakie są dobre?

Dziękuję bardzo za każdą pomoc.

Basia

 

mój PT to 2,0 benzyna, jak kupiłam 2 lata temu założyłam gaz



#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16918
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 luty 2019 - 06:40

Sprawdzenie dokładne instalacji od czujnika położenia wału do sterownika silnika , podstawienie drugiego sterownika silnika , sprawdzenie i odłączenie na próbę instalacji gazowej oraz test ciśnienia na cylindrach i ustawienia rozrządu .

co do koła pasowego .... one tak ciężko schodzą to normalne , czasami trzeba je przeciąć i kupić drugie .


Użytkownik andreeas7 edytował ten post 20 luty 2019 - 06:47


#3 Bezimienny Gość.bartb_*

Bezimienny Gość.bartb_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 20 luty 2019 - 10:13

Dziękuję bardzo za odpowiedź, będziemy walczyć.



#4 Pacyfa

Pacyfa

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 97
  • Dołączył:  14 maj 2016
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,4 M
  • Imię:Jarek
  • Skąd::okolice Bochni
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 luty 2019 - 05:30

Miałem podobne objawy i błędy. Wymieniłem cewki kable komputer itp. w końcu znalazłem fachowców padło na katalizator zapchany. I tak było . Wymieniony katalizator dodatkowo sondy bo były spalone i auto po 2 latach od roku jeździ aż miło. Dodam że nie było żadnego błędu o katalizatorze. Do twoich błędów mogę dodać jeszcze tylko błąd sondy i masz na bank to co ja

Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu Tapatalka

#5 Bezimienny Gość.bartb_*

Bezimienny Gość.bartb_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 22 luty 2019 - 13:59

Dziękuję, będziemy sprawdzać.

Na razie głowica jest w regeneracji. Czy potrzebnie?

Na przyszłość - będzie pewna.







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych