Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Pt Cruiser przedlift 2.0 olej w kolektorze dolotowym


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Szymek_*

Bezimienny Gość.Szymek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 18 maj 2019 - 09:07

Witam serdecznie drogich użytkowników,
Mój Pitek boryka się z kolejnym problemem, mianowicie ubywa w silniku oleju a po każdym odkręceniu kolektora dolotowego jest on zalany olejem. Silnik miał zmieniane pierścienie, zawór PCV, uszczelkę pod głowicą a kolektor dalej brudny, ponadto silnik ma moc, mało pali, ciśnienie na cylindrach jest. Macie może jakieś pomysły co może być powodem takiej sytuacji? Dziękuję za wszelkie sugestie :)

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16905
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 maj 2019 - 12:42

masz przedmuch na uszczelniaczach zaworowych - czemu trzeba wrócić do zakresu regeneracji głowicy przy wymianie uszczelki 



#3 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6790
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 maj 2019 - 00:39

A rurka odmy ta do zaworu PCV nie zagina się lub nie jest miękka?



#4 Bezimienny Gość.Szymek_*

Bezimienny Gość.Szymek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 02 czerwiec 2019 - 08:10

Uszczelniacze zaworowe wymienione na Corteco i bez zmian, przewód odmy zagina się i nie wątpię, że może się blokować przez to, ale nie wiem czy powodowałoby to dostawanie się oleju do kolektora. Dziękuję za sugestie i pozdrawiam :)

#5 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6790
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 czerwiec 2019 - 06:26

Powodowałby. Zmień na właściwy, najlepiej nowy oryginał wraz z zaworem wentylacji skrzyni korbowodowej (PCV) do którego jest podłączona. Pozdrawiam



#6 Bezimienny Gość.Szymek_*

Bezimienny Gość.Szymek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 10 czerwiec 2019 - 15:35

Zawór PCV wymieniony razem z przewodem i brak zmian, po zmianie oleju z 5W30 na 5W40 jest mniej oleju, więc chyba szykuje się jednak grubszy remont że szlifem cylindrów, dziękuję za zainteresowanie :)





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych