Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Pitek nie odpala


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#21 dbej

dbej

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 11
  • Dołączył:  03 wrz 2018
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 crd
  • Imię:wojtek
  • Skąd::Bydgoszcz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 maj 2019 - 20:47

Witam wszystkich. W przerwie pomiędzy deszczami udało mi się pobrudzić, a efekt wykopalisk na zdjęciach. Dziwi mnie tylko, że bezpieczniki liniowe, przekaźniki i bezpiecznik 40 A są całe. Czy to może być przyczyna moich kłopotów, tyko zapowiedź ogniska pod maską w nieodległej przyszłości? 

Załączony plik  IMG_20190523_205607.jpg   26,61 KB   0 Ilość pobrańZałączony plik  IMG_20190523_200422.jpg   30,09 KB   0 Ilość pobrańZałączony plik  IMG_20190523_205729.jpg   26,29 KB   0 Ilość pobrańZałączony plik  IMG_20190523_211446.jpg   29,97 KB   0 Ilość pobrań



#22 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6228
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:Voyager 2,5 t
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 maj 2019 - 21:06

Sprawdź te zasilania sterownika - szczególnie stałe b+ na 19 stym pinie


to co pokazałeś na zdjęciu to nie bezpieczniki liniowe - to efekt dawnego wycieku paliwa z pompy paliwa wysokiego ciśnienia, który rozpuścił izolację przyłączy świec podgrzewacza cieczy chłodzacej. To mogło być przyczyną przepalenia liniówki, jeśli goła żyła dotknęła masy w czasie grzania płynu - czyli rano.


Użytkownik maxym72 edytował ten post 23 maj 2019 - 21:03


#23 Byzoeu

Byzoeu

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 116
  • Dołączył:  04 kwi 2019
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 16V + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 maj 2019 - 21:09

Złącza się przegrzewają w zrozumiałych warunkach. Jak są obciążone bardziej niż to przewidziane lub gdy ich pole powieżchni styku zostaje ograniczone(czyli dostają luzu). A prąd stały to kur....stwo jeśli chodzi o styki. Dlatego tak ważne by utrzymywać je w dobrej kondycji.

#24 dbej

dbej

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 11
  • Dołączył:  03 wrz 2018
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 crd
  • Imię:wojtek
  • Skąd::Bydgoszcz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 maj 2019 - 21:49

Bezpieczniki liniowe wyprułem z wiązki i sprawdziłem miernikiem, są ok. Czy można gdzieś kupić taką wiązkę ze wtyczką i te gumowe osłony świec, czy muszę rzeźbić koszulkami i taśmą? Zasilanie sterownika przejrzę jutro. Niestety muszę robić po chmurą, do najbliższego  sklepu mam 10 km, więc nawet nowa bateria do miernika to wyzwanie.



#25 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 15057
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 maj 2019 - 21:52

Nie przesadza robie tak od lat i nie tylko Pt

#26 dbej

dbej

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 11
  • Dołączył:  03 wrz 2018
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 crd
  • Imię:wojtek
  • Skąd::Bydgoszcz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 maj 2019 - 21:56

Nie jęczę, tylko wyjaśniam sraczkowate tempo.



#27 Byzoeu

Byzoeu

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 116
  • Dołączył:  04 kwi 2019
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 16V + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 maj 2019 - 22:03

Ja jak muszę poprawiać fabrykę w czym kolwiek to daje miękkie termokurcze i na to siatka i zakończenie dużą koszulką czarną i jak fabryczne wygląda albo i lepiej. A jak odporność na tęperaturę potrzeba to dokładam samowulkanizującą taśmę od klimatyzacji plus folia(bandaż) do łatania tłumików i na to siatka. Sama wtyczka to ze szrotu jakiegoś z dowolnego Chryslera byle taka sama była.

#28 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 15057
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 maj 2019 - 22:04

Ja nic nie poprawiam i kręcę w ok 300 tys

#29 Byzoeu

Byzoeu

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 116
  • Dołączył:  04 kwi 2019
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 16V + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 maj 2019 - 22:08

Opinię i podpowiedzi już masz więc do dzieła. Na koń.

#30 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 15057
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 maj 2019 - 23:17

Łukaasz ochloń elektryka wymaga spokoju im świeżego spojrzenia - .... ale Ty to wiesz jako elektryk 







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych