Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

problem z autem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 artur1111

artur1111

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 2
  • Dołączył:  04 cze 2019
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.0
  • Imię:artur
  • Skąd::Kielce
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 04 czerwiec 2019 - 14:28

 Witam od jakiegoś czasu mój mechanik szuka przyczyny dziwnej pracy silnika . Nadmienię tylko że wymieniłem już ( pompę wody , chłodnicę rozrząd zrobili remont silnika uszczelkę pod głowicą bo się przegrzewał ostatnio była też diagnostyka automatycznej skrzyni biegów oraz wymiana oleju w tej skrzyni auto z 2005 roku wyprodukowanego w szwajcarii )i nic ... podczas pracy na wolnych obrotach bez biegu czyli np w garażu auto pracuje nie równo a na przednią szybe leci jakaś para czasem tak że trzeba czasem włączać gorące powietrze żeby to wyschło np na wstecznym biegu potrafi czesto zgasnąć tak jak by nie miał mocy teraz dodatkowo pojawiło się przerywanie dławienie na róznych fazach jazdy czasem przy ruszaniu czasem na autstradzie przy 120 km już nie wiem co to ? jedni mówią że filtr paliwa ( mechanik powiedział że nie wie gdzie on jest ) inni że przepustnicę trzeba wyczyścić a inni że zawór egr ??? zwariowałem .... klimatyzacja na postoju też nie działa potrafi nawet zgasnąć działa tylko wtedy kiedy jadę minimum 20 na /h co to wszystko oznacza ?? ( skrzynia została sprawdzona przez specjalistę i twierdzi że jest ok ) Jak myślicie co to może być ??EGR filtr? ,czujnik mocy silnika? coś zasilaniem czy może kilka rzeczy na raz?? Pomocy :) bo bardzo lubię mojego pitka



#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 15191
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 04 czerwiec 2019 - 16:52

to kilka problemow i trzeba je pojedzynczo eliminować :

- brak mocy na wstecznym i gaśniecie to oznaka żle ustawionego rozrzadu (przestawiony o jeden ząbek na wałku wydechowym)

- szarpanie , standart swiece ,przewody ,cewka lub sterownik silnika 

od tego musisz zacząć , wiem że mechanik bedzie bronił swojego zdania ale takie są wstępne założenia 

jak byś mogł sprawdzić błedy metodą kluczykowa i podać w poście 



#3 artur1111

artur1111

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 2
  • Dołączył:  04 cze 2019
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.0
  • Imię:artur
  • Skąd::Kielce
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 05 czerwiec 2019 - 10:30

dziękuje  może uda się wyelimowac to :) szarpanie gaśniecie przyduszanie 

to kilka problemow i trzeba je pojedzynczo eliminować :

- brak mocy na wstecznym i gaśniecie to oznaka żle ustawionego rozrzadu (przestawiony o jeden ząbek na wałku wydechowym)

- szarpanie , standart swiece ,przewody ,cewka lub sterownik silnika 

od tego musisz zacząć , wiem że mechanik bedzie bronił swojego zdania ale takie są wstępne założenia 

jak byś mogł sprawdzić błedy metodą kluczykowa i podać w poście 



#4 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6333
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:Voyager 2,5 t
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 czerwiec 2019 - 06:22

to z klimą i parą na szybie oraz podrygami i nierówna praca to efekt niedziałającego wentylatora chłodnicy na 1 szym biegu - powinien się załączać równocześnie ze sprężarką. Klima pracuje zawsze przy nawiewie na szybę do pozycji na szybę i na nogi. Szarpanie przy 120 i pod dużym obciążeniem to świece i przewody - wymień równocześnie. Pozdrawiam


  • artur1111 lubi to

#5 artur1111

artur1111

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 2
  • Dołączył:  04 cze 2019
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.0
  • Imię:artur
  • Skąd::Kielce
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 czerwiec 2019 - 10:17

to z klimą i parą na szybie oraz podrygami i nierówna praca to efekt niedziałającego wentylatora chłodnicy na 1 szym biegu - powinien się załączać równocześnie ze sprężarką. Klima pracuje zawsze przy nawiewie na szybę do pozycji na szybę i na nogi. Szarpanie przy 120 i pod dużym obciążeniem to świece i przewody - wymień równocześnie. Pozdrawiam

dziękuje :) świece wymienione jest znacznie lepiej  jescze ogarnę ten wentylator 



#6 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6333
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:Voyager 2,5 t
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 czerwiec 2019 - 18:10

mama nadzieję, że świece razem z przewodami - inaczej to pieniądze wywalone w błoto. Poszukaj tematów przebicia przewodów zapłonowych na izolator zewnętrzny świecy - będziesz się ganiał z problemem do znudzenia. Napisałem - wymień równocześnie - amen. 







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych