Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

błędy po kluczykowaniu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 jarkmie

jarkmie

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 16
  • Dołączył:  01 maj 2015
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2
  • Imię:Jarek
  • Skąd::Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 czerwiec 2019 - 12:51

Proszę o pomoc w rozwiązaniu błędów po kluczykowaniu

0243

0620

0703

1641

1642

1685

Pitek normalnie odpala jeździ nie ma z nim problemów, błędy trzeba skasować kompem czy można w inny sposób.

Z góry dziękuję za pomoc



#2 jarkmie

jarkmie

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 16
  • Dołączył:  01 maj 2015
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2
  • Imię:Jarek
  • Skąd::Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 czerwiec 2019 - 13:50

Gdzie mogę podjechać w Poznaniu (okolice) na wykasowanie błędów a nie portfela/



#3 Yodarek

Yodarek

    VIP

  • Moderator
  •   
  • Posty: 6177
  • Dołączył:  13 lis 2011
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:CRD 3.0 V6
  • Imię:Darek
  • Skąd::Świdwin
  • Płeć: Kobieta

Napisano 09 czerwiec 2019 - 14:43

Trochę dużo tych błędów. Nie wiem czy bym kasował nie pochylając się nad nimi najpierw. Pierwszy błąd chociażby oznacza coś z czujnikiem doładowania, może nieszczelność rury dolotowej do kolektora, albo samego kolektora. 0620 coś z ładowaniem. Rozszyfrowałbym te błędy najpierw i sprawdził.



#4 jarkmie

jarkmie

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 16
  • Dołączył:  01 maj 2015
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2
  • Imię:Jarek
  • Skąd::Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 czerwiec 2019 - 15:40

0243 - był problem z doładowaniem, wyrwało rurę do intercoolera i zapaliła się kontrolka silnika, błąd nie był kasowany

1685 - źle odczytany klucz IMO - kiedyś pomyliłem kluczyki do stacyjki i odpalałem nie tym co trzeba, błąd nigdy nie kasowany

0703 - podobno uszkodzony czujnik stop, z stopem nigdy nie było problemu chyba że przepalona żarówka (wymieniałem ale popsuty czujnik   biegu wstecznego.

0620 - sprawdzę co z ładowaniem/

1641 - ???

1642 - ???



#5 steryd

steryd

    Kolegunio

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 238
  • Dołączył:  22 sie 2018
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 m
  • Imię:maciej
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 czerwiec 2019 - 15:57

Będzie na sprzedaż. Niemiec gonił, a mama płakała ...

#6 jarkmie

jarkmie

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 16
  • Dołączył:  01 maj 2015
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2
  • Imię:Jarek
  • Skąd::Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 czerwiec 2019 - 17:57

Będzie na sprzedaż. Niemiec gonił, a mama płakała ...

ha ha ha ale pomogłeś



#7 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 15057
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 czerwiec 2019 - 20:13

Samo wykasowanie to prawdopodobnie mogę Ci zrobić tą moją magiczną kostką z programem torqe.

 

bez przesady torqe możesz sobie bzdury z benzyny wykasować - a o crd zapomnij to nie auto dla zabawki tylko dla dobrego testera 

 

P0703 to błąd czujnika stop w crd nie tylko on zapala żarówki ale daje sygnał do komputera i auto na 100% nie jeżdzi normalnie jest bardziej mułowate przy gwałtownym przyśpieszeniu ale skąd masz wiedzieć skoro jeżdzisz uszkodzonym ?


Użytkownik andreeas7 edytował ten post 09 czerwiec 2019 - 20:16

  • jarkmie lubi to

#8 Byzoeu

Byzoeu

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 116
  • Dołączył:  04 kwi 2019
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 16V + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 czerwiec 2019 - 20:53

Zaznaczyłem że prawdopodobnie, użycze nieodpłatnie co mam. A że z CRD nie chula to już inna sprawa. Nie mam diesla to i sprawdzić nie mogę. Ale zaoferowałem że pomogę jak mogę i tyle. Pytanie kto ma w naszej okolicy i się zdeklaruje z pomocą no i oczywiście za free. Jak mamy sobie pomagać to pomagajmy co nie?

#9 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 15057
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 czerwiec 2019 - 06:20

Tak zawsze za free zwlaszcza jak placisz za tester kolo 20 tyś zl i abonament na rok 3 tys za dostęp do oprogramowania - pozdr, masz dobry tok myślenia .



#10 Byzoeu

Byzoeu

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 116
  • Dołączył:  04 kwi 2019
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 16V + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 czerwiec 2019 - 08:31

Miałem na myśli prywatne sprzęty podręczne w granicach 1k. Jak ktoś prowadzi profesjonalny serwis i inwestuje w sprzęt wiedząc że to przyniesie zyski to trudno szukać darmochy prawda.

#11 jarkmie

jarkmie

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 16
  • Dołączył:  01 maj 2015
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2
  • Imię:Jarek
  • Skąd::Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 czerwiec 2019 - 07:25

bez przesady torqe możesz sobie bzdury z benzyny wykasować - a o crd zapomnij to nie auto dla zabawki tylko dla dobrego testera 

 

P0703 to błąd czujnika stop w crd nie tylko on zapala żarówki ale daje sygnał do komputera i auto na 100% nie jeżdzi normalnie jest bardziej mułowate przy gwałtownym przyśpieszeniu ale skąd masz wiedzieć skoro jeżdzisz uszkodzonym ?

przyznam ci rację jest nieco mułowaty, jest to widoczne szczególnie przy drugim biegu jakby go coś blokowało


bez przesady torqe możesz sobie bzdury z benzyny wykasować - a o crd zapomnij to nie auto dla zabawki tylko dla dobrego testera 

 

P0703 to błąd czujnika stop w crd nie tylko on zapala żarówki ale daje sygnał do komputera i auto na 100% nie jeżdzi normalnie jest bardziej mułowate przy gwałtownym przyśpieszeniu ale skąd masz wiedzieć skoro jeżdzisz uszkodzonym ?

dysponujesz może schematem elektrycznym bo czujnik mogę wymienić ale chciałbym jeszcze sprawdzić stan przewodu z czujnika do kompa ewentualnie jakieś fotki gdzie się podpiąć.


Użytkownik jarkmie edytował ten post 12 czerwiec 2019 - 07:18


#12 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 15057
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 czerwiec 2019 - 07:35

Ten czujnik meczy się mechanicznie - jak wywala błąd zawsze jest do wymiany - schemat podeśle jak będę przy komputerze

#13 jarkmie

jarkmie

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 16
  • Dołączył:  01 maj 2015
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2
  • Imię:Jarek
  • Skąd::Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 czerwiec 2019 - 08:14

Ten czujnik meczy się mechanicznie - jak wywala błąd zawsze jest do wymiany - schemat podeśle jak będę przy komputerze

dzięki pozdrawiam i zamawiam czujnik (oczywiście tylko MOPAR)


jakieś sugestie na temat tych błędów 1641 i 1642 ????







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych