Jestem świeżym użytkownikiem PT 2.4 Turbo GT 164kW (benzyna + LPG), no i mam pierwsze pytanie/problem.
Podczas przekręcenia kluczykiem stacyjki (włączeniu zapłonu - chyba tak to się nazywa ;-) i odczekaniu kilku sekund - około 5s, pojawia mi się dźwięk i zaznaczają się w kwadrat P R N D i świeci się checkpoint - jak na załączonym zdjęciu.
Czy to jest normalne zachowanie?
Jeżeli po tym odpalę silnik, to pozostaje włączony checkpoint i dopiero po kilku dniach (czasami wcześniej gaśnie).
Czasami również przy odpaleniu wchodzi w bieg nr 3 - tzw. tryb awaryjny skrzyni biegów (taką dostałem informację od mechanika). Po wyłączeniu silnika i odpaleniu ponownie jest ok. Zdarza się to raz na jakiś czas.
Czy ktoś miał taki przypadek?
IMG_0583.JPG 96,6 KB 2 Ilość pobrań
Wg eksperta po przeglądzie muszę zrobić w nim poniższe prace, gdzie najlepiej to wykonać?
Poszukuję w okolicach Rzeszowa warsztat i gdzie mogę zakupić części?
-wymiana kpl. rozrządu wraz z pompą wody
- wymiana kpl. paska osprzętu silnika(pasek wieloklinowy) wraz z napinaczem
-uszczelnienie misy olejowej skrzyni biegów + wymiana oleju w skrzyni biegów
-uszczelnienie wycieków oleju z silnika
-wymiana osłony przegubu zewnętrznego(uszkodzona osłona) lub przegubu strona prawa
-regeneracja przekładni kierowniczej lub wymiana na zregenerowaną wraz z wymianą płynu do wspomagania
-wymiana łącznika stabilizatora przód lewa strona
-wymiana końcówki drążka kierowniczego lewa strona
-wymiana uszczelniacza półosi napędowej prawa strona
-wymiana drążków reakcyjnych/stabilizatorów poprzecznych tył
-wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem + f. powietrza + f. kabinowy