Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Problem .z odpalaniem .


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Dziadek1962_*

Bezimienny Gość.Dziadek1962_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 15 lipiec 2019 - 15:41

Witam .mam problem z moim pt cruiser 2000.benzyna .2,0.pierwsze objawy były takie .że zaczął mi gasnąć .później przestał pracować wentylator .wymieniłem czujnik temperatury i termostat .wentylator nadal nie pracuje .na krótko tak .i teraz całkiem przestał kręcić .rozrusznik sprawdzałem na krótko i jest ok.kontrolki wszystkie świeca jak przekręcam kluczykiem .nie kręci .paliwo też jest.o co chodzi proszę o wsparcie.podkreslam że jestem laikiem w sprawach samochodowych.

#2 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6790
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 lipiec 2019 - 22:04