Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Korelacja czujnik położenia wałka rozrządu a sonda lambda


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Byzoeu

Byzoeu

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 136
  • Dołączył:  04 kwi 2019
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 16V + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 lipiec 2019 - 10:48

Cześć .Po przygodach z nieszczelnościami nadszedł czas na zajęcie się tematową korelacją między P0340 a P0171. Zabieram się za diagnostykę problemu. Strasznie to męczące jeśli chodzi o użytkowanie ale do ogarnięcia. Teraz proźba o wszelkie sugestie odnośnie problemu bo na przemiennie występują te błędy i jak wiadomo sprawa testowana na PB. Jak widać silnik rozgrzany a kotekty kosmiczne. Teraz pytanie czy czujnik wałka ma na nie taki wpływ? Sama sonda wydaje się być ok ale kto wie.
Czy jest jakiś sposób by bez serwisu choć stwierdzić czy sprawcą P0340 niejest czasem wyciągnięty łańcuch rozrządu? Dzwonić nie dzwoni. Zostaje zawsze kończący się czujnik wałka ale to chyba za proste w Pitku przy 187000.

Załączone pliki


Użytkownik andreeas7 edytował ten post 18 lipiec 2019 - 15:01


#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 15191
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 lipiec 2019 - 23:17

w 1,6 pada czujnik wałka od przegrzania - szukasz dziury w całym , wymiana i po problemie - u siebie też wymieniałem ten czujnik przy 170000 tyś .

#3 Byzoeu

Byzoeu

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 136
  • Dołączył:  04 kwi 2019
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 16V + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 lipiec 2019 - 08:38

Nie szukanie dziury a raczej informacja dla następnych szukających. W Twojej odpowiedzi lub Maxa z 2013r. wyczytałem że łańcuchy w tych silnikach wytrzymują od 200- 300 tysięcy i że to jego luz może powodować brak synchro. Dlatego też ten temat powstał. Nie chciał bym być zwykłym wymieniaczem jak już to gdzieś napisałem. Wolę rozpoznać problem i go usunąć a potem w miarę możliwości przedstawić go na forum. Jak się uda oczywiście. Pozdro Andrzeju.

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 18 lipiec 2019 - 14:59


#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 15191
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 lipiec 2019 - 09:14

Posprzątałem - usterka łańcucha i wyciągnięcie usłyszysz , tak jak sam stwierdziłeś , możesz jedynie sprawdzić wiązkę do sterownika i pomierzyć czy jest na czujniku 5 V na zasilaniu - jak kable całe i jest zasilanie to czujnik do śmieci . Wymieniałem przy 1,6 ten czujnik conajmniej z 7 razy - jest fatalnie zamontowany i ulega uszkodzeniu .

#5 Byzoeu

Byzoeu

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 136
  • Dołączył:  04 kwi 2019
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 16V + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 lipiec 2019 - 09:20

Zatem multimetr w dłoń i do dzieła. Dzięki. Podzielę się informacjami z testu.





Podobne tematy Zwiń

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych